|
کدخبر: 128283

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۲ مهر ۹۹

قیمت دلار در بازار آزاد روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه با ۷۴۳ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۳۰۴۰۲ تومان‌ معامله شد. آیا این روند نزولی قیمت دلار امروز ادامه خواهد یافت؟

اقتصاد پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۲ مهر ۹۹

علاوه بر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، در صرافی ملی آخرین قیمت دلار امروز چقدر بود؟

طبق آخرین اعلام صرافی ملی در امروز نرخ دلار برای فروش ۳۰۵۰۰ تومان بود. اما این نرخ ممکن است فردا دستخوش چه تغییراتی شود؟

امروز بر اساس اطلاعات اعلام شده بانک مرکزی از معاملات ارزی در بازار دوم، حجم عرضه ارز به صورت حواله (در بستر سامانه نیما) نسبت به روز کاری قبل حدود ٢٧ درصد افزایش یافت و بالغ بر ۱۶۸ میلیون یورو شد. علاوه بر این، در بازار متشکل معاملات ارزی نیز بیش از ٨۵ میلیون دلار به صورت اسکناس عرضه شد.

از سوی دیگر خبر مهم مربوط به سفر رئیس کل بانک مرکزی به عراق بود.

رئیس کل بانک مرکزی امروز با تشریح جزئیات سفر امروز خود به عراق، خاطرنشان کرد: با بانک مرکزی و بانک تجارت عراق بر سر آزاد کردن منابع مالی کشورمان به توافق رسیده‌ایم.

همچنین امروز زمزمه‌هایی هم شنیده شد مبنی بر اینکه پالت‌های دلار کره جنوبی در راه ایران است.

پیش از این نیز بانک مرکزی دو تصمیم مهم را آغاز کرده بود. از امروز قرار بود بانک‌مرکزی به صورت روزانه ۵۰ میلیون دلار به بازار عرضه کند و علاوه بر این، بانک ‌مرکزی اجازه داده بود که از امروز سقف خرید بانک‌ها و صرافی‌ها در بازار متشکل ارزی به ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کند. بدین ترتیب امروز روند قیمت دلار به مانند روزهای صعودی چند روز گذشته نبود. آیا فردا این سیگنال‌های مثبت می‌تواند باعث کاهش چشمگیر قیمت دلار شود؟

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها