|
کدخبر: 127895

چه بلایی بر سر قیمت دلار می‌آید؟

انتشار آمار بهبود اوضاع تجاری ایران به همراه اعلام آتش‌بس در قره‌باغ سیگنال‌های کاهش نااطمینانی برای بازار ارز هستند.

اقتصاد چه بلایی بر سر قیمت دلار می‌آید؟

 افزایش محدودیت‌ها به دلیل تشدید شیوع کرونا، تحریم جدید بانک‌های ایران و واکنش یک مقام دیپلماسی ایران به تهدید اخیر ترامپ هم از سیگنال‌های افزایش نااطمینانی در بازار ارز هستند.

روز شنبه ۱۹ مهر ماه، دلار در بازار آزاد با قیمت ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید و در صرافی ملی نیز ۲۹ هزار و ۹۵۰ تومان قیمت خورد. اما در امروز ممکن است بازار ارز چه روندی داشته باشد؟

انتشار آمار بهبود اوضاع تجاری ایران به همراه اعلام آتش‌بس در قره‌باغ سیگنال‌های کاهش نااطمینانی برای بازار ارز هستند.در مقابل افزایش محدودیت‌ها به دلیل تشدید شیوع کرونا، تحریم جدید بانک‌های ایران و واکنش یک مقام دیپلماسی ایران(سفیر ایران در آذربایجان) به تهدید اخیر ترامپ هم از سیگنال‌های افزایش نااطمینانی در بازار ارز هستند.

در میان این اخبار به نظر می‌رسد تحریم جدید بانک‌های ایرانی اثرگذاری احتمالی بیشتری داشته باشد که از نگاه فعالان بازار ارز به همین دلیل ممکن است امروز نیز قیمت دلار مثل روز گذشته نوساناتی را پشت سر بگذارد منتها با دامنه محدودتر نسبت به دیروز. با این حال رئیس کل بانک مرکزی وعده داده که فشار بیشتری به زندگی مردم وارد نشود. آیا امروز بازار ساز سیاسیتی متفاوت از دیروز در پیش خواهد گرفت که نرخ دلار متاثر شود؟

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر