|
کدخبر: 121392

قوه قضاییه به وضعیت بورس رسیدگی می کند؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار بورس، گفت: قوه قضاییه و سازمان بازرسی اگر قصور و تقصیری در بازار بورس می‌بینند به آن ورود کرده و به این موضوع مهم و حیاتی رسیدگی کنند.

اقتصاد قوه قضاییه به وضعیت بورس رسیدگی می کند؟

سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری، اظهار کرد: ارکان سازمان بورس دارای اساسنامه، هیات مدیره، رئیس، بازرس و حسابرس است، آنها باید برای حفظ، ثبات و آرامش در بورس اقدام کنند. آنها قسم خورده مصالح کشور را رعایت کنند که اگر این اتفاق رخ نمی‌دهد، یعنی تجربه کافی در اداره بورس ندارند. مردم در بورس سرمایه‌‌گذاری کرده اند، نهاد عمومی غیردولتی و حاکمیتی که یک شبه قفل کرده و هزار هزار میلیارد ضرر به مردم وارد کرده است، لذا اگر قصور و تقصیری در اداره بازار بورس وجود دارد درخواست می‌کنیم که قوه قضاییه و سازمان بازرسی به این موضوع مهم رسیدگی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، تصریح کرد: دولت بازار خودرو را رها کرده و می‌خواهد که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را اداره کند. وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد. اگر رئیس‌جمهوری در روز رای اعتماد حضور پیدا می‌کرد به این شرایط گرفتار نمی‌شدیم که خودروی ۲۰ میلیونی را ۱۲۰ میلیون تومان می‌فروختند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر