|
کدخبر: 121159

اولین بانک اسرائیلی در امارات افتتاح می‌ شود

رژیم صهیونیستی با تکیه بر اقدام خائنانه و سازشکارانه حاکمان امارات تلاش‌های گسترده خود را برای رخنه در اقتصاد این شیخ‌نشین و کسب منافع سرشار آغاز کرده است.

اقتصاد اولین بانک اسرائیلی  در امارات افتتاح می‌ شود

یک بانک اسرائیلی اعلام کرد به زودی شعبه‌ای از خود را در امارات متحده عربی افتتاح می‌کند.

 پایگاه اطلاع رسانی عبری زبان کول زمان در خبری در این رابطه گزارش داد، شماری از مسئولان بانک لیئومی در جریان نخستین سفر خود به امارات متحده عربی برنامه گشایش نخستین شعبه این بانک را در این کشور اجرایی خواهند کرد.

به گفته این رسانه، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک قرار است اواسط سپتامبر در قالب هیاتی از مسئولان بلندپایه این بانک به امارات متحده عربی سفر کنند تا پروژه‌های گسترش هکاری بین دو طرف را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

گفته می‌شود این هیات شامل ۲۰ مسئول عالی رتبه اقتصادی بانک لئومی خواهد بود که در جریان آن قرار داد افتتاح شعبه‌ای از بانک در امارات متده عربی را به امضا خواهد رساند.

قرار است این هیات با شخصیت‌های عالی رتبه اقتصادی کشورهای شورای همکای خلیج‌فارس به ویژه سرمایه‌گذار این این منطقه دیدار و گفت‌وگو کند.

بر اساس برنامه از پیش طراحی شده این هیات روز ۱۴ سپتامبر عازم ابوظبی شده و در چارچوب تلاش‌های تل آویو برای افزایش نفوذ اقتصادی خود در امارات متحده عربی و بقیه کشورهای شورای همکاری با طرف‌های ذیربط در این شیخ نشین و کشورهای همسایه به گفت‌وگو و رایزنی بپردازد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها