|
کدخبر: 118352

نظر یک کارشناس درباره آینده بورس

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به جمع شدن صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ گفت: امیدواریم بازار هر چه سریع‌تر به تعادل برسد.

اقتصاد نظر یک کارشناس درباره آینده بورس

همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بازار پس از چند روز اصلاح روز گذشته شاهد خریدهای خوبی از سمت حقوقی‌ها بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر تصمیمات خوبی در سازمان بورس و اوراق بهادر و مجموعه فعالان حقوقی بازار اتخاذ شد که به رقم خوردن حجم معاملات مناسب در روز گذشته کمک کرد و از طرفی باعث جمع شدن بعضی از صف‌های فروش شد.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه عمده تمرکز بازار بر جمع آوری صف‌های فروش نمادهای بزرگ است گفت: امیدواریم بازار هر چه سریع‌تر به تعادل نسبی دست یابد.

دارابی در مورد پذیره‌نویسی ETF در اواخر هفته جاری گفت: بعید می‌دانم در شرایط فعلی امکان عرضه ETF‌ها در بازار فراهم شود و فکر می‌کنم چند روزی این عرضه به تاخیر بیافتد.

وی افزود: دولت به دلیل کش و قوس‌های فراوان زمان طلایی عرضه ETF‌ها را از دست داد و با توجه به اینکه نقدینگی قابل توجهی برای این عرضه لازم است در شرایط کنونی تامین این نقدینگی تا حدودی مشکل است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: به نظر نمی‌رسد شرایط برای پذیره‌نویسی موفق وگستره ETF چندان فراهم باشد و چند روز تاخیر در عرضه ETF‌ها تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است، بازار بورس و اوراق بهادار که روزهای سبز و مثبت فراوانی را پشت سر گذاشته بود از اواسط مرداد ماه شاهد روزهای منفی بسیاری بوده که عوامل متعددی در این زمینه نقش داشته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها