|
کدخبر: 117488

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

طرح جاماندگان سهام عدالت، طرحی است که نمایندگان تازه‌وارد بهارستان آن را به جریان انداخته‌اند. طرحی که در صورت تصویب نهایی کسانی را که جزو ۶ دهک کم‌درآمد جامعه هستند اما سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به آنچه نمایندگان مجلس یازدهم حق آنان می‌دانند، می‌رساند. با این حال با وجود سروصدای زیاد هنوز جزئیات طرح جاماندگان سهام عدالت مشخص نیست و حتی منابعی که قرار است سهام عدالت جاماندگان را تامین کند، شناسایی نشده است.

اقتصاد خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید مرکز پژوهش‌ها منابعی را شناسایی کرده و آن را به سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای بررسی و تایید فرستاده اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده است. در حالی که وزیر اقتصاد قابلیت اجرایی طرح جاماندگان سهام عدالت را زیر سوال برده اما طغیانی پیش‌بینی می‌کند تا پایان شهریورماه این طرح جمع‌بندی و نهایی شود.

طرح جاماندگان سهام عدالت در چه مرحله‌ای است؟ روز سه‌شنبه هم کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای حول محور این طرح برگزار کرد؛ در آن جلسه چه گذشت؟

طرح جاماندگان سهام عدالت همچنان در دست بررسی است و اکنون ما در حال صحبت و بحث روی جزئیات آن هستیم. این جزئیات در حال برنامه‌ریزی است. با این حال هنوز این طرح در کمیسیون به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

درباره جزئیات این طرح بیشتر توضیح می‌دهید؟

تاکنون دو جلسه از جلسات کمیسیون اقتصادی به بحث درباره منابع طرح جاماندگان سهام عدالت اختصاص داده شده است و اعضای کمیسیون درباره اینکه منابع این طرح چه باشد بحث می‌کنند ولی هنوز هم به منابع مشخصی نرسیده‌ایم. همان‌طور که می‌دانید در این مدت تغییرات بسیاری در منابع سهام عدالت یا شرکت‌هایی دولتی واگذار شده اتفاق افتاده است. در این مدت بخشی از سهام شرکت‌های دولتی به‌صورت حاشیه بازار در بورس فروخته شده و برخی هم در حال واگذار شدن است، بنابراین شناسایی منابع زمانبر شده است. دوستان ما در مرکز پژوهش‌های مجلس منابعی را شناسایی کرده‌اند که ما این منابع شناسایی شده را به سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای ارزیابی فرستاده‌ایم تا سازمان خصوصی‌سازی و بورس یا این منابع را تایید کنند یا در مورد آنها توضیح دهند. بنابراین یکی از بحث‌های اصلی درباره طرح جاماندگان سهام عدالت شناسایی منابع آن است. اما بحث مهم دیگر در این باره فرآیند اجرای آن است. دوره پیش ۱۰ سال طول کشید تا ۵۰ درصدی که سهم آورده افراد بود با سود شرکت‌ها تسویه شود. در این دوره شاید نشود ۱۰ سال منتظر بمانیم بنابراین باید روش‌های دیگری را پیشنهاد دهیم که البته مواردی هم مطرح شده و در دست پیگیری است اما هنوز جمع‌بندی نشده است. هر زمان جمع‌بندی شود آن را اعلام می‌کنیم.

گفتید منابعی شناسایی شده و به سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس هم اعلام شده است؛ نظر آنان چه بود؟

مواردی که شناسایی شده بود برای ارزیابی فرستاده شده است که آیا اینها دولتی هستند یا نه، یا اینکه چقدر از سهم آنها دولتی است. این موارد به سازمان خصوصی‌سازی و بورس ارائه شده تا آنها بررسی کنند.

هنوز نتیجه بررسی‌ها مشخص نشده است؟

خیر، دست‌کم هنوز نتیجه بررسی‌ها به دست ما نرسیده است.

پیش از بحثی درباره صندوق‌های دارا دوم و سوم بود که مجلس تاکید کرد اگر سهام این شرکت‌ها مربوط به سهام عدالت باشد، دولت اجازه عرضه آنها را نخواهد داشت و باید رسما به مجلس اعلام شود که دارا دوم و سوم به سهام مربوط نیست؛ آن ماجرا به کجا رسید؟

اکنون دیگر بحث دارا دوم و سوم مطرح نیست و منابع دیگری برای طرح جاماندگان سهام عدالت مطرح شده است. البته درباره آنها ما درخواست داده بودیم و همان‌طور که شما گفتید مطرح بودند ولی الان منابع دیگری شناسایی شده که جزو داراها هم نیست ولی درباره اینکه چقدر این سهم‌ها برای دولت است و ارزیابی آنها و اینکه چقدر از آنها را می‌شود واگذار کرد مشخص نشده است. همه اینها جزو سوالاتی است که مجلس دارد و در حال بررسی است که هروقت جمع‌بندی انجام شد، نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

آیا بررسی شده که چه تعداد جامانده سهام عدالت در کشور داریم؟

خیر هنوز عدد دقیق مشخص نشده و اعداد مختلفی به ما اعلام شده است که هیچ‌کدام نهایی نیست. البته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد جاماندگان سهام عدالت را ۲۰ میلیون نفر برآورد کرده است. یعنی از ۶ دهک کم‌درآمد جامعه، تعداد کسانی که به آنها سهام عدالت نرسیده ۲۰ میلیون نفر است. طبعا بعدا کسانی که درخواست می‌دهند و ثبت‌نام می‌کنند بررسی می‌شوند که چقدر اطلاعات آنان با بانک‌های اطلاعاتی می‌خواند. بنابراین اطلاعات سنجیده و در نهایت روشن می‌شود چه تعدادی استحقاق سهام عدالت را دارند اما فعلا فقط برآورد داریم و رقم دقیق معلوم نیست.

یعنی مکانیزم شناسایی جاماندگان سهام عدالت خوداظهاری افراد است؟

همه اینها فرآیندهایی است که هنوز قطعی نشده است. اینکه سامانه سهام عدالت فراخوان دهد یا افرادی که خود را مستحقق دریافت سهام عدالت می‌دانند، اعلام کنند باید در فضای بررسی جزئیات روشن شود که هنوز قطعی نشده است.

پیش‌بینی کمیسیون اقتصادی از زمان تصویب این طرح و اجرای آن چیست؟

ما همه تلاش خود را می‌کنیم که خیلی زود این طرح به نتیجه برسد. شاید تا آخر شهریورماه این طرح جمع‌بندی شود یعنی حداکثر تا یک ماه دیگر.

اخیرا وزیر اقتصاد مصاحبه‌ای داشت که در آن گفت طرح جاماندگان سهام عدالت چندان قابلیت اجرایی ندارد؛ به‌عبارت دیگر بخش اجرا‌کننده این طرح، یعنی دولت، معتقد است طرح شما قابلیت اجرایی ندارد؛ با این تفاسیر جاماندگان سهام عدالت می‌توانند به دریافت سهام امیدوار باشند؟

بالاخره نظرات مختلف است و این نظرات هم بیان می‌شود و مشکلی هم از این نظر وجود ندارد. مجلس تاکید دارد باید این اتفاق بیفتد و جاماندگان سهام عدالت به حق خود برسند. در مراحل تصویب یک طرح معمولا این‌گونه اظهارنظرها مطرح می‌شود اما چیزی که تعیین‌کننده دیگر قانون است و باید اجرا شود چیزی است که در مرحله نهایی در صحن مصوب می‌شود و شورای نگهبان نیز آن را تایید می‌کند. وقتی این اتفاق بیفتد قانون که لازم‌الاجراست و کسی نمی‌تواند از اجرایش سر باز بزند. ولی در این فاصله هرکس می‌تواند اظهارنظر کند و مشکلی هم وجود ندارد.

منبع: دنیای اقتصاد
  • مهدی ارسالی در

    اینکه سهام عدالت به جا ماندگان سهام عدال ت تعلق گیرد امری بدیهی و منطقی است در نظ ام جمهوری اسلامی که پرچم عدالت بر دست گر فته وبه مساوات و برابری ادعا دارد.اما ان کسی که تلاش کند و حق جا ماندگان سهام عدا لت به حقشان برسد.کاری ارزشمند و خدا پسند انه انجام داده است. در غیر اینصورت انسان بس رذیل و خائن به اسلام و مسلمین میباشد .

    • غ ارسالی در

      مگربه،آنانکه،بیش از10ساله برگه سهام دارن د،چیزی داده شده؟؟؟که،حالاطیفی دیگروسرکار میگذارید.41سال وعده وشعار،دروغ

  • مهدی ارسالی در

    ممنون از دیوان عدالت و ممنون از آقای پور ابراهیمی و همینطور این دوره مجلس شورای اسلامی که به فکر جا ماندگان سهام عدالت ه ستید برای برقراری عدالت .خداوند خیرتان د هد.

  • کورش رضایی ارسالی در

    باسلام ما کارگران ساختمانی با شنیدن این خبر خوشحال شدیم وامیدواریم که ما سهمی از این سهام عدالت داشته باشیم باتشکر

  • ناشناس ارسالی در

    سلام .تورا خدا ما ن سهام داریم نه یارانه میگریم .سهام حداقل درست کنید

  • علی کیانی مطلق ارسالی در

    با سلام من یک ایثارگر هستم چند سال هرچه پیگیر کردم نتونستم ثبت نام کنم هرچی مراجه کردم گفتن سایت بسته است آیا سهام عدالت فقط مال سرمایه داراست

    • هوشنگ ارسالی در

      هوشنگ میخواستی ایثارگر نباشی به مردم چه

  • ناشناس ارسالی در

    یه فکری به حال ما زنان سرپرست خانواده بک نین که این سهام خیلی برای ما مهمه و میتو نه چاره ساز زندگی ما باشع حتا به مبلغ کم

    • سعید فرقدانی ارسالی در

      من یه راننده هستم هر چه قدر تو این چند سال خواستم ثبت نام کنم نشد چکار کنم

  • گیتی رهبران ارسالی در

    من از سهام عدالت جامانده ام حالا باید چ یکار کنم؟

  • کارشناس.اقتصادی ارسالی در

    سلام.درمورد.جا.ماندگان.سهام.عدالت....۶ده ک. پایین.در.زمان.توزیع.سهام.عدالت.مشمول. دریافت. سهام.بودند.بعلت.عدم.اطلاع.رسانی. جا.ماندند.اما. هم.سهامشان.وهم.شرکت.های.ت امین.کننده.سهام. همان. زمان.مشخص.شده.است .و.شرکتهای. بنیادی.وسود.ده.بودند.و.هستند .و.نیاز.به.شناسایی. مجدد.ندارد.این.سهام. ها. همان.زمان.جا.مانده.قیمت.هر.سهم.مشخص. است .و.هم.سود.وهم.رشد.سالهای .جا.مانده.د ر.ان.شرکتها.نزد.سازمان.خصوصی.سازی.محفوظ. و.بمنزله.امانت.نزد.سازمان.خصوصی.سازی .مگ ر.اینکه.کسانی.به.این.امانت.دست.زده.باشند .که.بعیده.به.امانت.مردم.دست.زده.باشند.بن ا.براین.کل. سهام.و.شرکتها.بارها.همان.زما ن.اعتبارش.....تامین.واعلام. کردند.و.بدنب ال.ان.فراخوانی.شروع.و.درین.گذر.عده.ای. ج ا.ماندند.اما..سهامشان.باید.محفوظ. باشد.ک ه.براحتی...سهام.جا.مانده.قابل.توزیع. خوا هد.بود.....انشاالله. خبر.نهایی.و.خوش.از. نمایندگان..مجلس. محترم.و. شورای.نگهبان.ش نیده.شود.که.باعث.خوشحالی .۶.دهک. خواهد.ش د.با.سپاس.فراوان.از.مسولین. محترم.

    • بوعلی ارسالی در

      جناب فایده نداردسهم یک میلیونی که دردولت احمدی نژاد.رئیس جمهورفرمود.500دادیم وبعدازدوماه به یک میلیون تومان رساندوفرموداین سهام. همراه باتورم اجناس وارز به دومیلیون تومان میرسه که متاسفانه بعدمحبوب ملت. گزینه سهام بافراموشی سپرده شد.وبعدازده سال کلی سود. نصف آن توسط افرادی دشمن مردم غارت شده ..باتوجه به تورم 200درصدی متاسفانه هم سهام وهم یارانه مردم ستمدیده وبدبخت سرجاش میخکوب شده ..الان شمامیفرمایید. جامانده گان حقشان محفوظ میماند.. توکل بخدا وشما که بفکراین مردم هستید.چنانچه قدمی بردارید..مطمئن باش هم تودنیا هم توآخرت ازصالحین هستیدودربهشت جایگاه خاصی دارید ..دعای ماقشرضعیف بدرقه راهتان است وازخداوندبزرگ شماوخانواده تان رامحفوظ وارجمنددراین دنیاوبهترین جایگاه دربهشت درکناریاران امام حسین ع محشورفرماید.. ایدکم الله

  • ناشناس ارسالی در

    سلام همسرم مستمری بگیر ۲۴ سال تو شرکت دا مداری کار کرد کخ دوسال آخر حقوق نمیداند< br /> وبا بدبختی سر کردم یه ماه حقوق داش ت چند ماه نداشت ودر اخر هم توهمون شرکت س کته مغزی کرد والان ده تاپانزده از کار ا فتاده کلی شد والان چهار سال معلول شدزد ج سمی هستش که بهزیستی چون حقوق داره که ح تی
    برای خرج پوشاک دیابت وانسولین وپیوند کلیه
    نمیرسه وحتی حق پرستا ری نمیده وسهام عدالت هم نداریم نمیدونم د یگا چی بگم

    • مصطفی ارسالی در

      سلام من سهام عدالت ندارم خواهش میکنم پیگ یری شود

  • ناشناس ارسالی در

    سلام پس چرا اون ۳۰درصد سهام عدالت را ازا د نمی کنید تا بشه بفروشیم...بخدا کرفتاری م....

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا دلمان به مجلس یازدهم خوش بود که در حق بازنشسته های تامین اجتماعی کاری می کنند وبه قول مسولین متناسب سازی میکنند م ن یک فردی هستم که حدود۱۲ ساله پیش براثر حادثه کاری دچاره اسیب شدید ازناحیه دوپاش دم که منجربه فلج شدنم شد واز کارافتاده ک لی وحداقل بگیر تامین اجتماعی شدم وطبق قا نون باید ۳۰ سال سابقه را برای ازکارافتاد گان کلی لحاظ کنند ولی اینها بجای ۸۰۰هزار تومن ۲۴۰ هزار تومن به حقوقم اضافه کردن ی عنی یک چهارم از وعده ای که کلی تورسانه م لی قولش را دادند ادم بهکی باید شکایت کند تورا بخدااگر مجلس توانش را دارد حق ماب ازنشسته های تامین اجتماعی را بگیرد البته اگر توانش را داشته باشد با تشکر وخسته ن باشید

  • حشمت رحیمی ارسالی در

    ثبت نام جدید جاماندهای سهام عدالت مشخص نشده

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا سایت یا قبت نام جاماندگان را زودتر اعلام بفرمایید تا ما قشر ضعیف جامعه شرای ط دریافت سهام عدالت را پیدا کنییم

  • محمدهادی ارسالی در

    سلام.ماکه سهام عدالت داریم..و۳۰ درصدشو ۳ ماه پیش فروختیم پولی ندیدیم کسی هم جواب گو نیست بانک میریم میگه نمیدونیم ماخبر ن داریم..مردم گزاشتین سر کار فقط حرف مفت م یزنید..اول تکلیف این بیچارگانی که از نیا ز شدید امید به فروش سهام بستن وچیزی ندید ن معلوم کنید بعد امید واهی به دیگران بدی ن همه شما کلاه بردار دزدید..من از دولت و بانک کشاورزی شکایت دارم..ولی شکایتمو جای ندارم ببرم ..چون دزد حواله دزد میکنه..د زداهم هوای همو دارند فقط مردم ساده نیازم ند بیچاره قدرت ندارند حساب شما را کف دست تان بزارند..میسپارم به الله چون دیر میگی ره ولی بد جوری میگیره..شایدم زودتر از او نی که فکرشو کنید ..حق شما رو کف دستتون ب زاره..به امید اون روز

    • مظلوم ارسالی در

      احسنت برشماحرف حق زدی بامیدنابودی کلیه خ یانتکاران ومسئولین دزداین کشور سهام سه م اه پیش این بانک کشاورزی ومدیران نالایق ق اپیدن ودارن باپول مردم کارمیکنندوسودعاید .ازآن بصورت قطره چکانی به مردم میدن ود رآخراصل پول برای آنها میماند.این جمهوری اسلامی ..رباخوار ودزد ودروغگو تازه ادعاش ون میشه راه امام علی رادرپیش گرفتن .. ای ن جورمدیران ازداعش بدترند. بامیدنابودی ه رمسئول خیانتکار

  • خالد ارسالی در

    خیلی‌ها از پردرامها سهام عدالت دارند
    ولی خیلی از کسانی که دستشان به جای ب ند نیست نتوانسته آمد سهام عدالت بگیرند

  • صاحبعلی شهبازی ارسالی در

    من نه سهام عدالت دارم نه معیشتی نمیدونم به کی بگم کجا برم

  • فرزانه احمدی ارسالی در

    ما هنوز سهام عدالت دریافت نکردیم تکلیف چ یست بالاخره به کسانی که سهام عدالت ندارن د میدهند یا نه با تشکر از دست اندر کاران

  • سعید ارسالی در

    والا ما بچه کوچکمان یک هفته از ترح این س هم گذشته بو اما هر کاری کردیم جواب سر به بالا بهمون دادن اسم بچه سینا سبحانی وال ان سهم خودمم تیکه تیک چخبره ما اگر احتیا ج نبود نمی فروختیم ترا خدا به بانک صادرا ت اعلام کنی یکجا پول ما رو واریز کنه هنو مال بچه های دیگرم ندادن مال زنم ندادن ص احب خونه میخواد بیرونم کنه

  • نسرین نصرالهی ارسالی در

    سهام من چندتومن هست

  • علی ارسالی در

    اینا همش حرفه اگه بشه میشه گفت سهام عدالت همه بازنشتگان و فقرا تعلق بگیره


  • خالد ارسالی در

    سلام لطفا سهام عدالت هرکسی را به پرتفوی شخصی خودش انتقال دهیدتا خود شخص در مورد خرید وفروشش مدیریت داشته باشد

  • بابک زینالزاده ارسالی در

    سلام من تا حالا کساییو که سهام عدالت دار ن همشون دستشون توجیبشون میره همشون واسه خودشون خونه ماشینم دارن ما که تو هفت اسم ون یه بلانسبت خر هم نداریم سهام به ما نر سیده

    • ف ارسالی در

      سلام تورا قران یه کاری بکنی3ماهه سهاممو به بانک کشاورزی فروختم هیچی دریافت نکردم دخترم مریضه باید عمل بشه تورا قران فکر کنی بچه خودتونه دخترم تحت پوشش بهزیستی اونم سهام نداره با اون یکی بچم فقط منو شوهرمیم که اون در روزی 20تمن بانک ملی براش پرداخت میکنه جون بچتون یه کاری بکنی

  • ناشناس ارسالی در

    حالا کجاش خبر خوش داشت اینا که میگن هی خ بری نیست

  • ف ارسالی در

    این خبرگزاری هم معلوم نیست چند چنده یه ب ار میگه منتظر نباشن جاماندگان سهام عدالت ی در کار نیست یه بار میگه خب خب خبر خوش واسه جاماندگان سهام عدالت

  • ناشناس ارسالی در

    اتفاق خوبیه وقتی نام سهام عدالت برروی آن نهاده شده به عده ای برسد به عده دبگرنرس د باید پسوند عدالت آن برداشته شود چون عد الت وکفه ترازو بهم خورده وله یک سمت سنگی نی میکند

  • محمود ارسالی در

    واقعا اگه اسمش سهام عدالت باید به همه سه ام بدن چجوری اونای که پولاشون ازپارو بال انمیره سهام عدالت دارن منکه جزافرادی هست م که به نون شب هم موندم سهام نداشته باشم منکه یه خانواده پنج نفرهستم کارگر روز م زد

  • عباس ارسالی در

    آقاخانم من کارگره شرکت ۳شیفت سره کاره تمام مدارک سهام عدالت رو داره فقط ثبت نهایی نشده نمیدونم چی شده چطورشده ولی اگه حق وجود داره سهامش روبهش بدین ممنون از آقای پورابراهیمی که پیگیره خسته نباشید

  • امیرمیرزایی 0620115858 ارسالی در

    باسلام خواهشن خسته نشدید این همه جلسه گذ اشتیداضافه حقوق گرفتید حقوق حرام سرسفرتو ن برید اخ چرا مشگل مردم راحل نمیکنیدبه ی کی که اشناست وهمه چیزداره بهش میدیدولی ب کسی که هم بیکارهم مستاجرنمیدیدانشالاخداا زتون نگذره

  • محمود ارسالی در

    من چندسال سهام عدالت ندارم باچندتا بچه چرا تکلیف مابیچارها رودرست نمیکنید امروز فردا میکنید

  • ناشناس ارسالی در

    کسانی که تمکن مالی داشته و دارای درامد و حقوق بالا هستند و مالک چند واحد ساختمانی میباشند سهام عدالتشان پس گرفته شود و به مستحق واقعی کم درامد و مستاجر داده شود . به همین راحتی .

    • ناشناس ارسالی در

      توازخودت دفاع کن
      ازجیب بابات میر ه؟
      نرفتی دنبالش پولدار بودی گفتی نمیخام از دولت چیزی الان که بت ندادن زور ت میاد

    • ناشناس ارسالی در

      تمام فحش هایی که دادی لایق خود بیشعور و عوضی و کثافت خودته

  • حدیقه ادیبی یکی از جاماندگان سهامعدالت ارسالی در

    چرا به ماسها م عدالت نمی دهید مگر ماادم نستیم در ایران شغل شوهرم ضیعف ما ده رو ز بیمه داریم زندگی میکنیم

  • زهره ررفان ارسالی در

    شما رو خدا به بازنشسته های تامین اجتماعی که حداقل بگیران هستن توجه بشه واین سهام داده بشه من شوهرم عمل قلب کرده حقوقمون کمه وکفاف زندگی رو نمیده این انصاف نیست که خیلی ها این سهام رو با وجود مکنت مالی بالا دارن ولی ما نداریم این اسمش عدالت نیست اقا سه نقطه ایران خونه داره ماشین و مغازه داره حقوق دولتی بالا داره ولی این سهام رو هم داره پس حق ما چی میشه

  • ناشناس ارسالی در

    خداوند فاسدهای حاکم براین سرزمین پهناور رو نیست ونابودکنه که ناميدي و فساد ونابودی رو رواج دادن ونسل ایرانی رو خراب کردن

  • سریه قره داغی ارسالی در

    خدا خیرتون بده این که سهام عدالت .به عدا لت باید تقسیم‌بشه .یک کارگر خانواده ۵ نف ره چرا سهام عدالت داده نشده مثل ما .و کس انی هستند که خیلی هم اوضاع مالی خوبی دار ند سهام عدالت به اونا داده شده

  • جمشیدخلجی ارسالی در

    سلام بنده ثبت نام کردم کدپیگیری هم دریاف ت کردم ولی سهام عدالت نگرفتم ازتلاش نمای ندگان مجلس قدردانی می کنم که اززمان شروع کارشان پیگیر سهام عدالت هستند

  • سعید ارسالی در

    باسلام
    لطفاً فکری برای بازماندگان سهام عدالت کنید
    افراد زیادی را میش ناسم که زیر نظر بهزیستی هستند ولی سهام ن دارند
    الان اسمش سهام ناعدالت است

  • ناشناس ارسالی در

    سهام ناعدالتی لااقل اسمش را عوض کنید کمترزجر میکشیم

  • ناشناس ارسالی در

    به خدا قسم این عدالت نیست که نیست چون اگر بود همه ملت ایران حداقل چندین ملک و املاک وغیره در کشورهای اروپایی بیگانه داشتند پس هی نگید عدالت عدالت چون عدالت در این مملکت اسلامی سال هاست به رحمت ایزدی پیوسته لطفا نبش قبر نکنید وتن این بی عدالتی را در قبر نلرزانید پسو پیش مجلسهای قبلی را دیدیم واین مجلس را هم میبینیم سالی که نیکوست از بهارش پیداست

  • شیرزادبابایی شکاری ارسالی در

    مجلس شورای اسلامی، که خانه مردم است، سئو ال من از آقایان مجلسیان منطقی این است که : اوناییکه جا نمونده و صاحب سهام هستند و ۳۰درصد سهام خود را و ۳۰درصد سهام همسر خ ود را که میشه ۶۰درصد، چه کار خدا پسندانه ای کردید!!!؟؟؟ ۳ماه از فروش ۶۰درصدی و۳۰ درصدی گذشته یا هیچ سودی دریافت نکردند!یا #۸۰۰۰تومن براشون واریز شد!!!! آقای بزرگ واری که تو مجلسی، اوناییکه صاحب سهام هست ند یعنی هیچ!!!پول و سود و سهام اونا هاپو لی!!! بخدا، آدم از حرکت شماها در جا میزن ه!!قفل میکنه!!! آقا جان چرا حرف مفت میزن ید، بیایید نقدی رو تمومش کنید بعد به نسی ه بچسبید! آخه با تامل شما را انتخاب کردی م، فرستادیم مجلس!!! واقعا که....!!!!!

  • سلام راحله ولیان ارسالی در

    با سپاس من هم سهام عدالت ندارم عضو بهزیستی هم هستم خواهشا رسیدگی کنید

  • محمود سراج ارسالی در

    ممنون از کسانی که به مشکلات مردم رسیدگی میکنند باشد که روزی کسانی پیدا شوند که ب ه مشکلات دولت رسیدگی کنند و از گمراهی و اشفتگی رهایی بیابند

  • محمود سراج ارسالی در

    با تشکر از پیگیری نمایندگان .من کد پیگیر ی در زمان ثبت نام دریافت اما دیگه خبری ا ز سهام نا عدالت نشد

  • حافظ ارسالی در

    سلام. اگه بشه دوره ثبت نام آزاد سازی کسا نی که نتوانستند در مرحله قبلی آزاد سازی کنند را یاد آوری کنید. ممنون

  • فلسطین۲ ارسالی در

    انسانیت وعدالت.درجامعه ای که پولشونو مسئ ولین مذهب دستوری بالامیکشه وطلب ازچاه می کنند.یااختلاس توروزروشن...وبه ضعفاباسیاس ت ننگینشون یاددادندحقتوواگذارکن به ماورا الطبیعه.چه انتظاراحمقانه ای.

  • حدیقه ادبی ارسالی در

    چرا ما ده سال بیمه دارم وهیچ درامد ی ندارم به ما سهام عدالت نمی دن خدا را خوش نمیا

  • سلیمانی ارسالی در

    چرا همه پولدارا سهام عدالت میگیرن ولی قش رنیازمندجامعه ازاین طرح بی نصیب شده؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا اسمشوعوض کنید وبزارید سهام بی عدالت ی یاسهام سرمایه داران یاسهام گردن کلفتا. چون عدالتی ندیدیم تواین سهام .هرچی پولدا ره سهام میگیرن مانیازمندا وقشرضعیف نمیتو نیم سهام داشته باشیم .این است کشور جمهور ی اسلامی ایران😏

  • رمضان همتی ارسالی در

    سلام چرا من که یه کارگر ساده ومستاجرهم هستم سهام عدالت ندارم اما کسانی رو میشناسم که بااون همه پول سهام عدالت دارن به فکر کارگران هم باشید

  • حمید ارسالی در

    من سری قبل که ثبت نام کردم به قول خودشون اشکال تو سایت پیش اومد و سهام دریافت نک ردم..مردم باید بدونن که نباید زیاد به ای ن سهام دل خوش کنن چون اسمن مال اوناس من هر کی را که دیدم فروخته یک قرون به حسابش نرفته.اونم بعد از هزار جور ایراد..گرفتن

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خدا خیرتون بده که به فکر ما قشر ض عیف هستیدماهم.هیچکدوم سهام عدالت نداریم وخیلی به سایت مراجعه کردم اما همیشه بسته بود

  • کارشناس.اقتصادی ارسالی در

    سلان.بر.جاماندگان .سهام.عدالت.صبور...باش ید.مجلس.محترم.و.شورای. محترم.نگهبان.در.ح ال.بررسی.واقدام.نهایی.و.تعین..تکلیف .سها م.عدالت.۶.دهک.جا.مانده.هستند.سهام.شما. م شخص.وبمنزله.امانت..محفوظ.است.بنابراین. ص بور.باشید.عنقریب.خبر.خوش.از. طرف. مجلس.م حترم.به. گوش.شماه.می.رسد .التماس.دعا.در. ایام..محرم.واسلام.

  • ناشناس ارسالی در

    اون موقع که سهام عدالت می دادن خیلی ها م سخره کردن وثبت نام نکردند والان دارن از دولت سهام می خوان دولت مقصر نیست وبه جای فکر کردن به جا ماندگان سهام عدالت فکری به حال این گرانی ها بکند

  • ناشناس ارسالی در

    من نمی تونم وارد سایت بشم یعنی بلد نیستم ولی امروز داشتم میخوندم همه ما که سی در صد سهاممون روفروختیم به نوعی خیلی احتیاج داشتیم ولی بعد از گلی وقت اونهم زره زره ریختید که حتی نفهمیدیم به کجای دردمان خو رد اینطوری میشه مردم روبی اعتماد ووادار به هر راهی بعضیهارو میندازید که خطا کنند من یکی از اون کسانی بودم که یک زن تنهای مستمری بگیر برای تهیه سیسمونی برای بچم که گردن کج نکنم جلوی خیلیها فروختمحقمان بعد از اینهمه سال این نبود

  • ناشناس ارسالی در

    خانواده ما پنج نفر هست ولی چهار از ما سهام عدالت داریم نمیدونم چرا

  • مجید ارسالی در

    با سلام ادب احترام بنده کارگرساختمانی هس تم دارای دوفرزنددوختر ومستاجرهستم هیچ چی زی هم ندارم ازاین مطلب خیلی خوشحال شدم ب رای سهام عدالت به ماهم تعلق بگیره اونهای هم دارن پولی ندادن دولت محترم بهشون رای گان دراختیارشان گذاشته وازدولت محترم خوا هش دارم به حال ما جاماندگان سهام عدالت ف کری بکند ممنون اززحمات شما

  • بابک ارسالی در

    جوان‌های امروزی دارند چوب بیسوادی و ساده بودن پدران و مادرانشان رو که این آدمهای ریاکار و دزد را روی کار آوردند رو میخور ند .تو این حکومت چیزی که زیاد هست دزدی و دروغ هست واون چیزی هم که نیست عدالت ..آ خه کجای این عدالت هست که اونایی که دستشو ن به دهنشون میرسه سهام دارند کارگرها و ب یکارها بهشون ندادند .بی عدالتی تو همه چی این حکومت هستش بخصوص در این سهام بااصطل اح عدالت

  • موسی محبی هستم ارسالی در

    سهام عدالت باید عدالتی باشه
    من یک کارگر ساده چرا سهام ندارم

  • بیات ارسالی در

    سلام بیست سال پیش بازخریدشدم بیست سال هم سابقه بیمه تامین اجتمایی داشتم وچهارفرز نددرحال تحصیل داشتم ونتونستم بیمه ام راا دمه دهم تا چندماه آخرویکی پیداشد وچندماه ی ازبیمه ام راداد وحال برای سهام عدلت پی گیری کردم میگویندشما هرماهی پانصدهزارتو مان به بیمه میدهید من اگرداشتم ازهمان او ل بازخریدم میدادم نه بعدازبیست سال که با ید این چندماه راهم برگردونم توراخدا بررس ی کنیدونتجه رادرصورت امکان خبردهیدباتشکر ازهمه زحمت کشان که حق رابه حقداربرسانید

  • بهرام ارسالی در

    امیدوارم همین روزها، همه صبح وقتی بیدار میشیم، تیتر خبر ببینیم :
    ثبت نام جاماندگان سهام عدالت آغاز شد،
    ای خدا حکمت تو شکر عدالت عدالت عدالت
    سهام عدالت کاملا برعکس توضیع شده..‌‌‌...
    فکر میکنید فقط ما هااز این موضوع خبر داریم؟؟؟ نخیر همه میدونن اونا خودشون بهتر از من و شما میدونن.....حالا دیگه به هر حال توکلمون به آفریدگار و بس........

  • سیدمحمد ارسالی در

    سلام.من هم مستاجرم وخانواده 5نفری هستم سهام عدالت ندارم

  • مهدی ارسالی در

    سلام . این خبر مال دو ماه قبله .
    اگه میگی نه .که منبعشو بزارم براتون
    وقتی خبر جدیدی ندارین ، چرا خبرای یه خبرگذاریه دیگه رو میزنین اینجا .

  • حشمت اله.شهسواری ارسالی در

    سلام من سهام عدالت دارم منتهاشماره شباوت لفن خودم راسبت نکردم بایدچکارکنم میرم کا فینت میگن سایت بازنمی کنه.

  • ز:م ارسالی در

    من هم بی سرپرستم و هیچ سهامی نداریم لطف ا به زنان سرپرست اهمیت بیشتری بدهید

  • احمد ارسالی در

    سلام،من آشپز فصلی وروزمزد هستم،دراین شرایط اقتصادی کشور،نه سهام عدالت دارم ونه درآمد کافی،
    خوهشا مسئولین رسیدگی کنند.ممنونم

  • ناشناس ارسالی در

    منم‌هم‌دریافت‌نکردم‌بایدچکارکنم😔

  • محمدصفای ارسالی در

    سلام وخسته نباشید شغل ماصیادی هست دوسه ر وز میریم دریا ده روز دریا طوفانی هست او دو روزکه میریم بعضی وقتا پول بنزین هم در نمیاد سهام عدالت که هم نداریم خانمم سهام داره آزاد سازی نکرده یک فکری به حال ماه م بکنید باتشکراز مسولین

  • حسن ارسالی در

    با سلام خبر خوش وقتی است که من و فرزندان م سهام عدالت را دریافت کنیم . انشاالله

  • ایرج ارسالی در

    باسلام .ماچن سال پیش ثبت نام کردیم کدرهگ یری هم داریم امابه ماسهام ندادن الانم مس تمری بگیرم با۴سرعائله.

  • ایمان ارسالی در

    خیلی بی عدالتیه که ما ۳دفه اسم نوشتیم ول ی سهام نداریم

  • محبوبه ارسالی در

    سلام تاریخ ثبت نام کی بگین من کمیته هستم از سال ۹۰ تا حالا یاد درستی ندارم کجا باید بدم

  • محمد رضا عابدیان ارسالی در

    سلام وقت بخیر
    با تشکر از افرادی که در جهت تحقق عدالت زحمت می کشند و انشاالله سهام عدالت را بدست افراد محقق می‌رسانند،
    درضمن با تشکر از زحمات رزمندگان و شهدا که امنیت را برای این جامعه به ارمغان آورد ند،
    در جواب آن فردی که گفته بود به من چه که ایثار کردی باید گفت د ر کشور آلمان هنوز بعد از صد سال بر سر مزار سربازان گمنام این کشور با احترام یاد میکنند،
    اگر این ایثار و گذشت رزمندگان نبود شما الان به بعثی ها باید میگفتی خان دایی!؟

  • محمدعلی ارسالی در

    سلام در کار همین ها موندند . همین ها را درست اجرا نکردند دولت قبلی هدفی داشت که دولت بعدی اجرایش نکرد. مگه میشه در طول 10 سال سود اونقدر نباشه که همه سهام مال فرد بشه. و برای افرادی دیگر کلی مالشون شده و تحت ÷وشش جایی نبودن اگرچه حالا با پارتی بازی تحت پوشش جایی شدن ساکن زاهدان تحت پوشش کمیته امداد بنجار مرد شاغل و زن تحت پوشش البته جدایی هم در کار نبوده

  • ناشناس ارسالی در

    ترمینال جنوب فروش بلیط

  • سهام عدالت ارسالی در

    جوابه کسایی که مثله من سهام ندارن رو بدی د اقای مسئوله بی ناموس جواب بده هیچی ندا ر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها