|
کدخبر: 115359

حق مسکن کارگران برای تصویب به هیأت دولت ارجاع شد

وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی درباره تصویب حق مسکن کارگری، گفت: مصوبه شورای‌عالی کار برای افزایش ۲۰۰هزار تومانی حق مسکن در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارجاع شد.

اقتصاد حق مسکن کارگران برای تصویب به هیأت دولت ارجاع شد

وزیر کار در ۳۱ خرداد ماه طی نامه‌ای به جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری نوشت: به استحضار می‌رساند بر اساس ماده ۲ اصلاحی قانون راجع به طبقه‌بندی مشاغل و برقراری کمک‌هزینه مسکن کارگری مصوب ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی کمک‌هزینه مسکن برای کارگران مشمول قانون کار سالیانه توسط شورای‌عالی کار تعیین و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

 مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در۱۷خرداد ماه در جلسه شورای‌عالی کار تصویب شده بود و در ۳۱خرداد ماه از سوی شریعتمداری به هیأت دولت ارسال شد ولی با گذشت ۵۰ روز از ارسال این مصوبه هنوز خبری از تصویب نیست.

​تصویب افزایش حق مسکن کارگری در کمیسیون اقتصادی دولت

 محمد شریعتمداری، وزیرکار امروز از تصویب این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت: امروز کمیسیون اقتصادی دولت، به اتفاق آرا افزایش ۲۰۰ هزارتومانی حق مسکن کارگران را که پیش از این در شورای‌عالی کار پیشنهاد و تصویب شده بود به تصویب رساند.

وی بیان کرد: با تصویب کمیسیون اقتصادی دولت، این موضوع برای تصمیم گیری نهایی و طرح به هیأت دولت ارجاع شد. با توجه به اهمیت موضوع این امر طی جلسات آینده در هیات دولت تصویب می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر