|
کدخبر: 114563

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۵)

شاخص بازار سهام در پایان معاملات امروز حدود ۲ درصد رشد کرد و در این گزارش اخبار مهم بورسی جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۵)

جزییات فروش ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت

رئیس سازمان بورس گفت: کسانی که روش مستقیم را در آزاد‌سازی سهام عدالت انتخاب کردند می‌توانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، برای ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد، حق فروش داشته باشند.

ارزش سهام عدالت ۲ درصد رشد کرد+ جدول (۹۹/۰۵/۱۵)

در پایان معاملات بازار سهام در امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد) ارزش سبد سهام عدالت با رشدی ۲ درصدی به ۵ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان رسید.

عرضه اولیه جدید بورسی کشف قیمت شد

تعداد ۱۰۵ میلیون سهم شرکت پتروشیمی ارومیه، با نماد معاملاتی "شاروم" در فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم این شرکت ۶۳۰ تومان کشف قیمت شد.

به هر نفر چقدر سهام شاروم رسید؟

زمان عرضه اولیه شاروم در بورس پایان یافت.

اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش قیمت (۹۹/۰۵/۱۲)

بورس در امروز (چهارشنبه) روندی صعودی داشت و در این گزارش اسامی نمادهای بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

بورس هفته را طلایی پایان برد!

​شاخص کل بورس در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد و در پایان معاملات هفته با رشد ۳۲ هزار و۳۷۵ واحدی همراه شد و به ۲ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۱۹ واحد رسید.

خبری جدید برای جاماندگان سهام عدالت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع ۴ میلیون نفر می‌شوند که باید به آنها نیز سهام عدالت پرداخت شود.

بورس تهران در حال سبقت گرفتن از بازارهای مالی جهان

بررسی‌ها حکایت از عدم‌تناسب دو کفه عرضه و تقاضا در بازار سهام دارد. در حالی که سمت تقاضا با رشد دو مولفه افزایش حجم و گردش نقدینگی به هیات نهنگی عظیم‌الجثه درآمده، در مقابل سمت عرضه به‌دلیل تثبیت میزان شناوری سهام شرکت‌ها در نقطه ۲۵ درصد وزن متناسب خود را بالا نبرده است.

رشد قیمت سهام بورسی چگونه مهار می‌شود؟

رئیس سازمان بورس اعلام کرده ۹۰ شرکت در فرابورس و ۵۰ شرکت در بورس اوراق بهادار تهران در فرآیند پذیرش قرار دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد فرآیند پذیرش شرکت‌ها همچنان سخت و زمانبر است.

ترکش‌های انفجار بیروت به بازار طلا ، نفت و بورس

در جریان معاملات امروز بازارهای جهانی، هر اونس طلا با عبور از مرز ۲۰۰۰ دلاری ضمن تداوم روند صعودی خود، رکورد تازه‌ای از خود به جای گذاشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها