|
کدخبر: 113276

در مورد اینترنت پرسرعت بورس بیشتر بدانید

وقتی از بورس صحبت می‌کنیم، باید یک اینترنت فوق‌العاده داشته باشیم، یعنی باید به دنبال اینترنتی باشیم که بتواند برای خرید سهام بهتر به شما کمک کند، چنین اینترنتی را از کجا و چگونه می‌شود تهیه کرد؟ اینترنتی با پینگ یک میلی ثانیه و سرعت اینترنت ۱۰ گیگ، در این مقاله به شکل تخصصی به این موضوعات می‌پردازیم.

اقتصاد در مورد اینترنت پرسرعت بورس بیشتر بدانید

برای فعالیت در بورس شما نیازمند یک اینترنت فوق‌العاده پر سرعت هستید، اینترنتی که بتواند شما را در رقابت‌های میلیونی و میلیاردی صف‌های خرید جای بدهد.

این اینترنت چقدر باید سرعت داشته باشد؟

اینترنت مخصوص بورس و سرعتی که مد نظر ما است حداقل باید دارای پینگ ۱ میلی ثانیه، سرعت اینترنت تا ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه (۱۰ گیگابیت) داشته باشد.

اما چه اینترنتی می‌تواند ویژگی‌های بالا را داشته باشد؟

قطعا یک اینترنت TD-LTE، سیم کارتی یا ADSL  یا حتی VDSL نمی‌تواند نیاز شما را بر طرف سازد.

شما برای جا نماندن از بقیه در صف‌های خرید باید دسترسی به بهترین اینترنت بورس در کشور را داشته باشید‌.

در این میان شرکت وب داده، می‌تواند به تمامی کاربران خود اینترنت بورس ارائه کند.

این اینترنت بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت‌افزاری است.

اما چگونه می‌‌شود دسترسی به چنین اینترنتی داشت!؟

شما می‌توانید با تهیه یک سرور مجازی بورس، دسترسی به بهترین اینترنت برای فعالیت در بورس داشته باشید.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس در واقع یک کامیپوتر است که در برج میلاد قرار داده شده است.

این کامیپوتر به صورت ۲۴ ساعته به اینترنتی پر سرعت مجهز شده است، اینترنت کامپیوتر مذکور توسط برج میلاد تامین می‌شود و شما می‌توانید پینگ ۱ میلی ثانیه ؛ اینترنت ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه داشته باشید!

چگونه به این اینترنت بورس دسترسی خواهید داشت؟

به صورت کاملا نرم‌افزاری!

یک یوزرنیم و پسورد در اختیار شما قرار داده خواهد شد که با وارد کردن در یک نرم‌افزار خاص، شما به اینترنت سرورهای برج میلاد متصل شده و سرعت اینترنتتان تا ۱۰ هزار مگابیت افزایش خواهد یافت و پینگتان هم ۱ و کمتر از ۱ میلی ثانیه خواهد شد.

ابزارها و تجهیزات لازم برای تهیه این سرعت اینترنت چیست؟

   - یک اینترنت پایه و معمولی باید داشته باشید.

  -  یک لپ‌تاپ، کامپیوتر معمولی یا گوشی موبایل

  -  هیچ چیز دیگری لازم ندارید!

آیا فرقی می‌کند در دورترین نقطه از کشور باشید یا نه!؟

خیر هیچ فرقی نمی‌کند در کجای کشور باشید یا چه کامیپوتر و موبایلی داشته باشید، در هر صورت شما می‌توانید یکی از استفاده کنندگان سرور مجازی بورس باشید!

پینگ یک میلی ثانیه‌ای واقعیت دارد؟

این اینترنت به صورت تضمین شده به شما پینگ بسیار پایین در حدود ۱ میلی ثانیه خواهد داد، در بهترین شرایط حتی می‌توانید پینگ کمتر از ۱ میلی ثانیه تا کارگزاری خود داشته باشید!

قطعا شما با هیچ اینترنت معمولی نمی‌توانید چنین پینگی داشته باشید و کیفیتتان تا این اندازه در همه حال باقی بماند.

سرعت اینترنت این سرورها چقدر است؟

ابتدا باید اعلام کنیم، سرعت اینترنت این سرورها که توسط برج میلاد ارائه می‌شوند، معمولی نیست!

پس باید از ابزارهای دقیق و پیشرفته برای تست سرعت اینترنت این سرورها استفاده کنیم.

پینگ: ۱ میلی ثانیه، سرعت دانلود ۸۸۷۵ مگابیت بر ثانیه، آپلود ۶۲۳۶ مگابیت بر ثانیه.

سرعت بالا چقدر زیاد است ؟ فرض کنید یک اینترنت TD-LTE خریداری کرده‌اید، میلیون‌ها تومان هزینه مودم داده‌اید، زمان زیادی صرف کرده‌اید تا راه‌اندازی شود، حالا چقدر سرعت به شما تحویل داده‌اند؟ ۴۰ مگابیت بر ثانیه نهایتا به شما داده‌اند با پینگی ۲۰ تا ۳۰ میلی ثانیه‌ای!

مقایسه اینترنت‌های مخصوص بورس که توسط معامله‌گران حرفه‌ای استفاده می‌شود را با اینترنت TD-LTE و یا اینترنت کنونی خودتان مقایسه نمایید.

اینترنت خودتان ۴۰ مگابیت سرعت دارد؛ حال آنکه با خرید سرور مجازی بورس می‌توانید سرعت اینترنتتان را تا ۱۰,۰۰۰  مگابیت افزایش دهید، یعنی سرعت اینترنت شما ۲۵۰ برابر بیشتر می‌شود پینگ‌تان هم بسیار پایین‌تر می‌آید.

قطعا متوجه خواهید شد که چرا گاهاً در صف‌های خرید نتایج خوبی کسب نمی‌کنید و نمی‌توانید به درستی در جایگاه مناسبی در صف‌ها قرار بگیرید.

دلیل آن واضح است، تاکنون خبر نداشته‌اید که افراد رقیب و رقبای شما همواره در حال تلاش برای فراهم کردن ابزارها و اینترنت‌های بهتری هستند که اگر کارگزاری و هسته مشکلی ندارند، حداقل اینترنت خودشان هم مشکلی نداشته باشد تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

برای تهیه اینترنت پر سرعت مخصوص بورس می‌توانید همین الان از وب‌سایت وب داده، اقدام به خرید سرور بورس نمایید تا کمترین زمان ممکن، سرویس شما آماده استفاده باشد!

می‌دانیم باور کردنی نیست که شما با این سرعت بتوانید دسترسی خود به چنین اینترنتی را فراهم کنید، اما واقعا ممکن است!

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    من خریدم خیلی مسخره بود فقط پول هدر دادن بود

  • رضا ارسالی در

    اینا هیچ تاثیری تو سرعت خرید فروش ندارند چون شما در هر حال از طریق یه کوچه شلوغ به اسم کارگزاری دارید رد میشد سرعتتتون ه ر چقدر که میخواد باشه ولی افراد خاص میلی اردی هستند که استیشن معاملاتی کارگزاری ر و میخرند که یک کوچه خلوت هستش و مستقیما به هسته معاملاتی بورس وصله نه کارگذاری ی عنی دارند مستقیم میخرند که سرعت بسیار زی ادی داره . سرخطی زدن و افراد با شماره صف 1-20 مخصوص این افراد هستند.

ارسال نظر