|
کدخبر: 112944

۱۰ خبر مهم بورسی(۹۹/۰۵/۰۷)

امروز (سه‌شنبه) بازار سهام رشد چندانی نداشت و اخبار مهم بورسی در این گزارش جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی(۹۹/۰۵/۰۷)

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت +جدول

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

زمان آزادسازی کامل سهام عدالت مشخص شد

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر نظارت بر نهادهای مالی، گفت: افرادی که سهامداری به روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند از ۱۹ مردادماه می‌توانند نسبت به فروش ۶۰ درصد از سهام خود اقدام کنند و ۴۰ درصد باقی‌مانده در دهه فجر آزادسازی خواهد شد.

یک شرکت جدید در راه بورس

بزرگترین تامین مالی بدهی شرکتی و نخستین اوراق بدهی از طریق رتبه‌بندی اعتباری در کشور توسط شرکت تامین سرمایه امین محقق می‌شود.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۵/۰۷)

اسامی سهام بورسی که در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بورس بیشترین افزایش و کاهش قیمت را داشتند در این گزارش جمع‌آوری شده است.

بورس در حسرت دو میلیون واحدی

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۷ مرداد و در پایان معاملات با رشد ۱۱ هزار و ۳۳۴ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۲۷۱ واحد رسید.

آخرین جزییات از ورود استارتاپ‌ها به بورس

معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در مورد وضعیت ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه، گفت: شرکت‌های تپسی، دیجی‌کالا، کافه‌بازار و شیپور برای ورود به فرابورس درخواست داده‌اند و صورت‌های مالی سالانه آنها آماده شده است اما در مورد اینکه کدام‌یک از این‌ها حائز شرایط برای ورود در فرابورس هستند را در حال بررسی هستیم و تصمیم نهایی در هیات پذیرش گرفته می‌شود.

ارزش روز سهام عدالت (۹۹/۰۵/۰۷)

در معاملات بازار سهام امروز (سه شنبه ۷مرداد ماه) ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با ۴۷۳ هزار تومان کاهش به ۱۹ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان رسید.

سیگنال‌ بازارهای جهانی به بورس (۹۹/۰۵/۰۷)

در معاملات امروز (سه شنبه) بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با رشدی یک درصدی به یکهزار و ۹۷۴ دلار رسید تا همچنان به رکوردشکنی خود ادامه دهد.

زمان معاملات سهام عدالت مشخص شد

معاون نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس، گفت: معاملات سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از ۱۵ تا ۱۹ مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود.

رابطه دلار و بورس چگونه است؟

با ورود شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد، سمت و سوی بازار تغییر کرد و در مسیر نزولی قرار گرفت. کارشناسان علت اصلاح چند روز اخیر معاملات بازار را ناشی از مقاومت شاخص بورس در کانال دو میلیون واحد، کاهش نرخ ارز، برگزاری مجامع شرکت‌ها و کندی هسته معاملات می‌دانند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها