|
کدخبر: 112734

خبر خوش برای بازنشستگان / زمان پرداخت پاداش ها اعلام شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر اجرایی می‌شود و همه پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده واریز می‌شود.

اقتصاد خبر خوش برای بازنشستگان / زمان پرداخت پاداش ها اعلام شد

محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به این‌که امریکا با تحریم تلاش کرد تا نفتی از سوی ایران به فروش نرسد و منابعی به ایران وارد نشود، اظهارکرد: این یعنی اینکه ایران نباید توانایی وارد کردن دارو را داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ناگزیر به واردات دارو‌های مورد نیاز بوده‌ایم و حداقل در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه امریکا فقط با این نیت انجام می‌شود که آستانه مردم در داخل کشور پایین‌تر بیاید، افزود: زمانی که درآمد ارزی نباشد و صادرکنندگان غیرنفتی با چالش مواجه شوند مشخص است که امریکا درصدد آن است که پرداخت حقوق و یارانه و واردات دارو و... با مشکل مواجه شود.

وی خاطرنشان کرد: امریکا بسیار تلاش کرد که توسط این تحریم‌ها، مردم کشورمان را به قیام علیه نظام وادار کند ولی همگان مشاهده کردند که همچین اتفاقی در خود امریکا رخ داد و خودشان امروزه درگیر آن هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها