|
کدخبر: 112728

اگر می‌خواهید سهام عدالت خود را بفروشید بخوانید

سهامداران محترم سهام عدالت می‌توانند از روز هفتم مردادماه جاری برای پیگیری فرآیند فروش سهام خود به کارگزار ناظر خود مراجعه کنند.

اقتصاد اگر می‌خواهید سهام عدالت خود را بفروشید بخوانید

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از رفع برخی مشکلات در زیر ساخت‌های شرکت‌های کارگزاری برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت خبر داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: با همکاری مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و سمات، مشکلات زیر ساختی برطرف و دسترسی‌های لازم به کارگزاران ارائه شده است تا معضل پاسخگویی این شرکت‌ها به سهامداران عدالت برطرف شود.

در همین رابطه، سهامداران محترم سهام عدالت می‌توانند از روز هفتم مردادماه جاری برای پیگیری فرآیند فروش سهام خود به کارگزار ناظر خود مراجعه کنند.

گفتنی است، سهامداران با تماس با مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

منبع: تجارت نیوز
  • معصومه ارسالی در

    سلام من 50سالمه 50روزه انتظار واریز 30در صدو از بانک تجارت میکشم دیگه ناامید شدم برادرا و خواهرام من قلبم بیماره داروهامو نگرفتم بچه یتیم مریض دارم شبا بدون دارو هاش تا صبح میپیچه به خودش هیچ کاری براش نمیتونم انجام بدم تورو قران به عنوان قرض به من کمک کنید قول میدم پس بدم خیلی سخت ه خدایا 6037697443650509 م.گ.نودهی 091 04559685

  • جبرئیل قربانی ارسالی در

    چرا مردم سرکار کار گذاشتيد که چی نظارت نیست با کارهایی دروغین پول سهام عدالت مردم را امضاء گرفتید. به فروش هم رسانده ومعطلی معنی اش درصد کارگزاری جواب نمیده می خواهید که همه پول سهام را بالا بکشید

  • رسول ارسالی در

    سلام راست میگن ک اونی ک سهام خود را نمیفروشد وام بهش تعلق میشه ی ن ممنون میشم کسی جوابمو بده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها