|
کدخبر: 111476

معضلات مردم برای فروش سهام عدالت

سخنگوی کانون شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی با انتقاد ازخرید ارزان سهام عدالت‌ گفت: سهامداران عدالت که سهام خود را آزاد کرده‌اند چون به مدیران دولتی دسترسی ندارند به شرکتهای تعاونی عدالت مراجعه می‌کنند.

اقتصاد معضلات مردم برای فروش سهام عدالت

اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی،‌ در مورد اینکه سخنگوی سهام عدالت گفته ۶۰۰ هزار نفر درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت داده‌اند، اما به دلیل مغایرت شماره شبای حساب بانکی و یا مغایرت تلفن همراه به نام پول آنها واریز نشده است، گفت: مگر در سامانه سهام عدالت که قبلاً سود سالانه سهام عدالت برای افراد واریز شد، شماره شبا ثبت نشده و دیگر اینکه بدون ثبت تلفن همراه انتخاب گزینه روش مدیریت مستقیم امکان‌پذیر نیست، بنابراین دلیل مناسبی برای ندادن پول مردم به نظر نمی‌رسد.

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی گفت: کسانی که درخواست فروش ۳۰ درصد سهام عدالت را داده‌اند با توجه به اینکه نیاز مالی دارند و ازطرفی می‌بینند ارزش سهام آنها افزایش می‌یابد، هم به پول خود نرسیده و هم احساس می‌کنند دچار زیان شده‌اند و هیچ کس پاسخگوی این افراد نیست و آنها به ناچار به شرکت‌های تعاونی عدالت شهرستان مراجعه می‌کنند.

حیدری این را هم گفت: در مراجعات مردمی این نکته عنوان شده که شماره تلفن ۱۵۶۹ برای سهام عدالت پاسخگو نیست و مردم آن قدر که به شرکت‌های تعاونی شهرستان مراجعه می‌کنند، امور روزمره آنها دچار اختلاف شده، در حالی که اطلاعات این افراد در اختیار کارگزاری‌ها قرار دارد.

وی افزود: باید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و کارگزاری‌های بانک‌ها و شعب بانک پاسخگوی متقاضیان فروش سهام عدالت باشند.

امروز برخی شهروندان اعلام کردند، با وجود این که ارزش سهام عدالت آنها بالای ۱۵ میلیون تومان شده،‌ اما برای فروش ۳۰ درصد سهام خود که به ارزش بالای ۴.۵ میلیون تومان است، به بانک مسکن و کارگزاری مفید مراجعه کردند که در سه مرحله در مجموع بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ هزارتومان برایشان واریز کرده‌اند.

 

منبع: فارس
  • مهران ارسالی در

    با سلام وخسته نباشید وخدا قوت ،به تمام ک سانی که به فکر این قشر ضعیف وکم درامدند، اگر کاری کنند که جاماندهای سهام عدالت زو دتر ثبت نام کنند خیلی خوب است ممنونم خدا وند نگهدار تان باشد انشاالا

ارسال نظر