|
کدخبر: 111251

خبر خوش برای خانواده‌ های کم برخوردار البرزی

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده های کم برخوردار البرز اعطا می شود.

اقتصاد خبر خوش برای خانواده‌ های کم برخوردار البرزی

پرویز فتاح عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم درآمد استان البرز و روند خدمات رسانی به آنها به با حضور استاندار البرز و نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: این کمک‌ها با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان در جریان شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و در چند مرحله ادامه دارد.

وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی و رصد شود که هیچ خانواده نیازمندی از این کمک‌ها بی بهره نماند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: منابع حمایتی خود را برای اعطای قرض الحسنه جهت تأمین مسکن و غیره در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دادیم تا روند اخذ آن برای نیازمندان تسهیل شود.

فتاح گفت: سهم استان البرز از کمک‌های بنیاد مستضعفان برای کمک به محرومان قابل توجه بوده و استاندار البرز نیز پیگیری‌های جدی برای افزایش این سهم داشته اند.

وی گفت: جمعیت حاشیه نشین البرز نیازمند توجه ویژه ای است و به طور قطع این امر لحاظ خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین افزود: بیش از ۵۰ هزار بسته ۳۰۰ هزار تومانی حمایتی به خانواده‌های مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه هدف قرارگاه استانی کمک‌های مومنانه و مواسات اعطا می‌شود.

فتاح در بخش دیگری با اشاره به بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران – شمال، ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، این پروژه برای کاهش جدی بار ترافیکی ورودی کرج بسیار مؤثر بوده و در فازهای بعدی نیز با جدیت بیشتری امتداد می‌یابد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها