|
کدخبر: 111218

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۹)

اخبار مهم بورسی امروز (یکشنبه) در این گزارش جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۲۹)

جزییات عرضه اولیه جدید بورسی اعلام شد

براساس اطلاعیه سازمان بورس، روز چهارشنبه شرکت تولید نیروی برق آبادان ۱۲ درصد از سهام خود را با نماد «آبادا» به صورت عرضه اولیه وارد بورس خواهد کرد.

وضعیت شرکت‌ های بورسی سهام عدالت (۹۹/۰۴/۲۹)

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

قصد فروش سهام عدالت دارید بخوانید

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت، گفت: با هدف رفع مشکلات پیش آمده در رابطه با فروش سهام عدالت، بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری تا فردا دوشنبه سی ام تیرماه جاری فرصت دارند امکانات لازم جهت پاسخگویی به سهامداران عدالت را فراهم کرده و تمام مشکلات آنها را رفع کنند.

نمادهای سودآور امروز بورس را بشناسید (۹۹/۰۴/۲۹)

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز (یکشنبه) در حالی با رشد ۴۱ هزار واحدی مواجه شد که نماد بانک پارسیان (وپارس) بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشته است.

چشم‌انداز بورس چگونه است؟

با توجه به روند ورود نقدینگی به بورس، چشم انداز این بازار را می توان مثبت قلمداد کرد. البته تحلیل هایی که عمدتا مبنای تکنیکالی دارند مطرح می شوند که معتقدم نافی حرکت بازار نخواهند بود و حتی می تواند محرکی برای رشدهای آتی بازار هم باشد. مطمئنا بازار مسیر خود را ادامه خواهد داد و شاهدیم ورود جریان نقدینگی موحب رونق این بازار شده و به نظر می رسد قدرتی برای مقابله با این جریان نقدینگی وجود نداشته باشد.

ماجرای استفاده از ربات در بازار بورس چیست؟

اکنون شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلفی در حوزه ارائه ربات‌های بورسی فعالیت می‌کنند. آیا می‌توان به آنها اعتماد کرد؟

کدام روش سرمایه‌گذاری در بورس بهتر است؟

سرمایه‌گذاری در بورس به موضوع داغی بدل شده که سیل عظیمی از نقدینگی افراد حقیقی را به‌خود جذب کرده است. سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می‌گیرد که در نوع اول، سرمایه‌گذار شخصا اقدام به خرید و فروش سهام می‌کند که علاوه بر ریسک بالا نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد و در روش غیر مستقیم، سرمایه‌گذاری در بورس از طریق ‌صندوق‌های سرمایه‌گذاری صورت می‌پذیرد که به‌عنوان ابزاری برای کاهش ریسک ورود به بورس می‌است.

جزییات معافیت مالیاتی شرکت‌های تازه وارد به بورس

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: سازمان امور مالیاتی برای شرکت‌هایی که در سال ۹۹ وارد بازار بورس شوند و حداقل ۲۵ درصد از سهام شرکت خود را به صورت شناور عرضه کنند، متعرض حساب‌های سنوات گذشته آنها نخواهد شد و این مشوق و فرصت فقط تا انتهای سال ۹۹ معتبر بوده و لازم است، واحدهای تولیدی از این فرصت بهره‌مند شوند.

سهامی که بالاترین افزایش قیمت داشتند (۹۹/۰۴/۲۹)

امروز (یکشنبه) شاخص بورس رشد کرد و در این گزارش اسامی سهام با بالاترین و پایین‌ترین افزایش قیمت جمع‌آوری شده است.

بورس سبز تر از همیشه پایان یافت

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۴۹ تیر و در پایان معاملات هفته با رشد ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۶۷۳ واحد رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها