|
کدخبر: 111165

درخواست مهم نماینده مجلس از وزیر اقتصاد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: وزیر اقتصاد باید در مجلس حضور یابد و درباره علت کاهش ارزش پول ملی به نمایندگان توضیح دهد.

اقتصاد درخواست مهم نماینده مجلس از وزیر اقتصاد

محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهارکرد: ارزش پول ملی کشور آنقدر کاهش یافته است که اگر پول خرد سکه‌ای را کیلویی بفروشید، ارزش آن از پول واقعی کشور بیشتر است.

وی بیان کرد: یک ماه است که مجلس طرح سوال از وزیر امور اقتصاد و دارایی را درباره علت کاهش ارزش پول ملی مطرح کرده که باید هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

نماینده اراک در مجلس تصریح کرد: مردم امروز باید روغن ۵ کیلویی را ۵۰ هزار تومان خریداری کنند و سوال ما این است که در این شرایط چرا هیات رئیسه مجلس از وزراء برای پاسخگویی دعوت نمی‌کند.

آصفری تأکید کرد: باید جلسه‌ای بین مجلس و دولت در زمینه مسائل اقتصادی کشور برگزار شود و وزرا باید درباره عملکرد خود توضیح دهند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: تاکنون ۲۳۰ سوال به هیات رئیسه واصل شده که تمام سوالاتی که به هیات رئیسه مجلس واصل شده جهت رسیدگی به کمیسیون‌ها ارجاع شده و هیات رئیسه کمیسیون‌ها باید از وزرا دعوت به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گزارشی درباره سوال از وزرا به هیات رئیسه مجلس واصل نشده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر