|
کدخبر: 108018

وضعیت قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه تیر با ثبات نسبی همراه بود و نسبت به هفته گذشته تنها ۱۰۰ تومان گران شد و سرانجام در رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

اقتصاد وضعیت قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه تیر، باز ثبات نسبی برخوردار بود و نوسان چشمگیری نداشت که در پایان هفته با ثبت رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی ۲۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی افزایش یافت و قیمت دلار با رشد ۲۰۰ تومانی به رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو نیز با صعود ۳۰۰ تومانی به رقم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای صبح ۴۹۵ تومان افزایش یافت و از مرز ۱۹ هزار تومانی عبور کرد که در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز بار دیگر ۳۰۰ تومان صعود کرد و قیمت دلار به رقم ۱۹ هزار و ۵۹۵ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۱ هزار و ۶۹۵ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها روند نزولی خود را آغاز کرد و در انتهای روز قیمت دلار به ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو به ۲۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در مجموع ۴۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو به ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها