|
کدخبر: 107251

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۴/۰۹)

بورس در جریان معاملات امروز (دوشنبه) با ریزش روبرو شد و ۱۰ خبر مهم بورسی در این گزارش جمع‌آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۴/۰۹)

قیمت‌های اوراق تسهیلات مسکن متعادل می‌شود؟

مدیرعامل فرابورس بهبود روند معاملات و کشف قیمت بهتر اوراق تسهیلات مسکن را از اهداف اصلاح قواعد معاملاتی این اوراق دانست و گفت: به منظور تغییر در نحوه انجام معاملات این نمادها پیشنهاد شده که در آغاز بازار یک حراج ناپیوسته انجام شود و تا پایان روز، مابقی معاملات به صورت حراج پیوسته صرفا بر اساس قیمت کشف‌شده در حراج ناپیوسته ادامه یابد.

فروشندگان سهام عدالت که هنوز پول نگرفتند بخوانند

مشتریان درخواست فروش سهام عدالت خود را به سایت کارگزاری بانک‌ها سپرده‌اند و طبیعی است الان که واریز پول به تاخیر افتاده، توقع داشته باشند موضوع را از همان طریق پیگیری کنند. حجم مراجعه به شعبات به‌قدری بوده که کارمندان توان پاسخگویی به سوالات را ندارند. شماره تلفن‌ها هم مدام اشتغال است و در نهایت بانک‌ها ترجیح داده‌اند با انتشار اطلاعیه موضوع را شرح دهند. بانک پاسارگاد یکی از این بانک‌ها بود.

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت در امروز (۹۹/۰۴/۰۹) + جدول

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

سهام بورسی که بیشترین سود داشتند (۹۹/۰۴/۰۹)

بورس تهران در جریان معاملات امروز (دوشنبه) با ریزش مواجه شد.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ (۹۹/۰۴/۰۹)

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت به روز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۳ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان رسیده است.

بورس در شوک

​شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۹ تیر و در پایان معاملات با رشد منفی ۱۰ هزار و ۱ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۲۶ واحد رسید.

خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت

عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به زودی بورسی می‌شوند.

جزییات عرضه اولیه سیتا در بورس

تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

بورس چگونه از دیگر رقبا سبقت گرفت؟

بار دیگر رکوردی جدید در کارنامه تاریخی بازار سهام ثبت شد و ارزش معاملات خرد روز گذشته (یکشنبه) در دو بازار بورس و فرابورس از ۲۶ هزار میلیارد تومان فراتر رفت. به این ترتیب مجموع ارزش مبادلات بازار سهام در ۱۰۰ روز نخست سال ۹۹ به حدود ۸۲۵ هزار میلیارد تومان رسید تا بورس با فاصله ۷ برابری از رقبای خود یعنی ارز و مسکن جذاب‌ترین مقصد پول‌های سرگردان باشد.

کاهش کارمزد معاملات بورس خوب یا بد؟

سرانجام فشار افکار عمومی جواب داد و هیات‌مدیره سازمان بورس کارمزد تمامی ارکان بازار سرمایه شامل: بورس‌ها، شرکت‌های سپرده‌گذاری مرکزی، شرکت مدیریت فناوری و شرکت‌های کارگزاری را ۲۰ درصد کاهش داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها