|
کدخبر: 107030

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۴/۰۸)

شاخص بورس در جریام معاملات امروز به روند مثبت خود ادامه داد.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۴/۰۸)

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ (۹۹/۰۴/۰۸) + جدول

تا روز ۸ تیرماه ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت آزاد شده قابل فروش به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است که نشان از رشد ۷۰ درصدی نسبت به روز اول آزادسازی می‌دهد.

بورس می تواند از شاخص ۱.۵ میلیون عبور کند؟

حمایت‌های دولت و دیگر ارکان نظام، محبوبیت سرمایه‌گذاری در بورس را نسبت به دیگر بازارهای موازی افزایش داده است، به طوری که هر روز شاهد ورود سرمایه‌گذاران تازه‌وارد و گسیل حجم گسترده‌ای از نقدینگی به این بازار هستیم که این موضوع رشد بی‌سابقه‌ شاخص بورس را با خود به ارمغان آورده است.

سهام بورسی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند (۹۹/۰۴/۰۸)

بورس تهران در جریان معاملات امروز (یکشنبه) به روند صعودی خود ادامه داد و همچنان رشد شاخص کل بازار سرمایه ادامه دارد.

پول فروش سهام عدالت کی واریز می‌شود؟

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: ما سهام عدالت را فروخته‌ایم و الان منتظر این هستیم که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وجوه حاصل از فروش سهام را به حساب بانک واریز کند تا بانک نیز پول سهامداران را به حسابشان واریز کند.

زمان عرضه اولیه سیتا در بورس مشخص شد

عرضه اولیه شرکت سیمان تامین (با نماد سیتا) چهارشنبه ۱۱ تیر در بازار سرمایه صورت خواهد گرفت.

ربات‌ها می توانند به کمک بورس بازان بیایند؟

این روزها بازار سهام برای همه جذاب شده و به آن به‌عنوان پرسودترین روش سرمایه‌گذاری نگاه می‌شود. همین نگاه نیز باعث حضور طیف‌های مختلف به این بازار شده است؛ حتی کسانی که اطلاعات چندانی درباره بازار سهام ندارند و تنها جذابیت «سود» آنان را وارد این میدان کرده است.

کارگزاری های بورسی زیر تیغ وزارت اقتصاد

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد از دستور وزیر اقتصاد به هیات مقررات‌زدایی، رئیس سازمان بورس و شورای‌عالی بورس جهت بررسی موضوع انحصار در کارگزاری‌ها، خبر داد.

اخبار مهم امروز بورس را از دست ندهید ( ۹۹/۰۴/۰۸ )

در این گزاش به چند خبر مهم بورس پرداخته شده است.

بورس همچنان سبز ماند

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۸ تیر و در پایان معاملات با رشد ۲۵ هزار و ۶۷۴ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۵۲ واحد رسید.

کارمزد معاملات بورسی کاهش یافت + جزییات

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: با ابتکار این سازمان در کاهش ۷.۵ درصدی نرخ کارمزدهای معاملاتی، هزینه‌های معاملات در بورس کاهش یافته و در نتیجه حجم معاملات و نقدینگی افزایش می‌یابد.

  • حسن ارسالی در

    سلام من الان نزدیک به 20روزمیشه 30درصد سهام عدالتم رادرکارگزاری سعدی فروخته ام در2مرحله حدوده100هزارتومان واریز کردن بقیش و کی واریزمیکنن نوش دارو بعد مرگه سهراب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها