|
کدخبر: 106991

کچاد به یک شبهه بورسی پاسخ داد

گفتنی است بر اساس قانون تجارت و قوانین حاکم بر سازمان بورس تمامی سهامداران شرکت حتی به میزان ۱ سهم مجاز هستند در مجمع حاضر و صاحب رای باشند و این موضوع برای کلیه سهامداران حاضر در مجامع ، همواره رعایت گردیده ومی گردد.

بورس کچاد به یک شبهه بورسی پاسخ داد

اما این سوال مطرح شده که چرا در این مجمع اعلام گردیده، میزان سهام عدالت (سهامداران غیر مستقیم) کاهش یافته است؟. در توضیحات مدیر امور مالی و اقتصادی چادرملو در همان مجمع گفته شد. با توجه به اعلام رسمی متولیان سهام عدالت و انتخاب روش مستقیم برخی از سهامداران حقیقی عدالت در مالکیت سهام و کاهش حدود ۳۰ درصدی سهام این قبیل مالکیت از کل سهام عدالت، قطعاً سهم حدود ۲۱ درصدی سهامدار حقوقی عدالت کاهش و به همان نسبت سهامداران حقیقی سهام عدالت افزایش می‌یابند. کلیه سهامدارن حقیقی سهام عدالت که مالک سهام عدالت به روش مستقیم می‌باشند شخصاً دارای حق رای هستند. اما از آنجا که هنوز آمار دقیقی از سوی سازمان بورس مبنی بر تفکیک سهامداران حقیقی و حقوقی عدالت اعلام نشده نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد. اعمال مدیریت و حق رای آن بخش از سهامداران حقوقی عدالت کماکان و مطابق قانون تعریف شده و این شرکت همواره نسبت به اجرای قانون مربوط اهتمام داشته است.

منبع: معدن ۲۴
  • حمیده ارسالی در

    با سلام من به بانک تجارت سهام عدالت رو فروختم ولی این ۲۴روز که برام واریز نکرد ن

  • ناشناس ارسالی در

    ولا خسته شدیم ازاین سهام عدالت الان نزدی ک به ۴۵روز پیش من ۳۰درصد ازسهامم رافروخت م نزدبانک تجارت هنوزخبری نیست واقعاکه بر ای هزارامین مینوسم هیچکس جواب گو نیست اق ایان شما چی میگید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها