|
کدخبر: 106945

نرخ جدید سامانه سجام برای ویرایش اطلاعات

اگر چه ویرایش اطلاعات هویتی و بانکی در سامانه سجام رایگان است اما برای تغییر شماره تلفن همراه در این سامانه هزینه ۵ هزار تومانی دریافت می‌شود.

اقتصاد نرخ جدید سامانه سجام برای ویرایش اطلاعات

با شروع پرداخت سود نقدی توسط سامانه سجام از سوی برخی شرکت‌های بورسی، رفته رفته اهمیت این سامانه برای سهامداران بیشتر می‌شود. در این سامانه کلیه اطلاعات شخصی، ارتباطی و بانکی افراد ثبت شده است و در صورت تغییر هر کدام از این اطلاعات می‌توانید نسبت به ویرایش آن اقدام کنید. اما چگونه می‌توانید آنرا تغییر دهید؟

برای تغییر اطلاعات ثبت شده در سجام باید ابتدا به سامانه سجام با آدرس www.sejam.ir مراجعه کنید. در صفحه اصلی گزینه ثبت نام روی سامانه سجام را کلیک کنید.

سپس در صفحه جدید گزینه ویرایش اطلاعات قبلی را انتخاب کرده و پس از درج شماره تلفن همراه خود، و کد تایید وارد مرحله بعد می‌شوید. در این مرحله کد امنیتی ارسال شده به شماره خود را در کادر موجود بنویسید و تایید کنید.

در مر حله آخر اطلاعات ثبت شده شما به نمایش در‌ می‌آید که با انتخاب گزینه ویرایش در هر بخش می‌توانید اطلاعات خود را تغییر دهید. البته برای ویرایش شماره تلفن همراه، باید مبلغ ۵ هزارتومان پرداخت کنید.

منبع: دنیای تجارت
  • مسلم ارسالی در

    سلام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها