|
کدخبر: 102825

سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند؟ (۱۷ خرداد ۹۹)

امروز سهامداران شرکت‌های داده گستر عصر نویت، ‌های وب، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و ماشین‌سازی اراک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اقتصاد سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت را داشتند؟ (۱۷ خرداد ۹۹)

شاخص بورس در جریان معاملات امروز (شنبه) بازار سرمایه با رشد ۴۰هزار و ۳۲۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۸هزار و ۸۶۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۳۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۷۰۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۱۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داده گستر عصر نویت، ‌های وب، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و ماشین‌سازی اراک امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات تولیدی شهید قندیف قطعات اتومبیل ایران و سالمین بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۹۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳۶۸۶میلیارد تومان در ۵۰۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲هزار و ۸۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های صنعتی بهپاک، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و کشت و دامداری فکا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر