|
کدخبر: 102723

با ارزش‌ترین جفت ارز برای تجارت

رونق اخیر تجارت آنلاین در دنیا ، فرصتهای بی سابقه ای را به ارمغان آورده است. با وجود سیستم عامل ها و برنامه های پیشرفته ، هر کسی میتواند بازارهای جهانی مالی را گشت و گذار کرده و بینش خود را به سود واقعی تبدیل کند.

اقتصاد با ارزش‌ترین جفت ارز برای تجارت

کارگزاران دارای مجوز مانند سرمایه گذاری فارکس fxtm به مشتریان خود در مورد چگونگی تجارت آنلاین ارز آموزش می دهند که کدام جفت ها را باید انتخاب کنند؟

بررسی اجمالی فرصتها

بیش از ۲۰۰کشور در جهان وجود دارند و بسیاری از ارزهای ملی در بورس جهانی معامله می‌شوند. این بازار بین‌المللی به اصطلاح "بدون نسخه" میباشند. این اصطلاح به این معنی است که معامله گران (هم معامله گران به‌صورت ارگان و هم معامله گران خرد ) بدون نظارت متمرکز در تعامل هستند.

بازار نیز کاملاً مجازی است، به همین دلیل می‌توان به صورت آنلاین به آن دسترسی پیدا کرد. افرادی که به عنوان معامله گران خرد فعالیت می‌کنند، نرخ ارز در حال تغییر را حدس می‌زنند. فعالان بازار پنج روز در هفته ارزهایی را برای سود خریداری می‌کنند یا می‌فروشند. این هسته اصلی معاملات فارکس است.

انواع جفت ارزها

مبتدیان ممکن است از تعداد زیاد ترکیبات احتمالی احساس ناراحتی کنند. همه ارزها همیشه در برابر یکدیگر قیمت‌گذاری می‌شوند و جفت‌ها ممکن است متعلق به دسته اصلی، جزئی یا Exotic باشند.

از نظر طبقه بندی، اختلافات جزئی بین کارگزاران ممکن است وجود داشته باشد. به عنوان مثال، FXTM از اصطلاح "ضربدر " به جای "صغیر" برای جفت ارز بدون دلار استفاده می‌کند. به طور کلی مشتری‌های مختلف گزینه‌های زیر را دارند:

جفت اصلی: به عنوان مثال، EUR / USD،

جفت متقاطع: به عنوان مثال، AUD / CHF،

جفت‌های نه متعارف: به عنوان مثال، USD / ZAR.

دسته سوم شامل ارزهایی به اصطلاح اقتصادهای نوظهور یا در حال توسعه است. گذشته از ریال، امکان تجارت جفت با لیرهای ترکیه و دیگر ارزها نیز وجود دارد.

فرمول قیمت پایه

بدون توجه به اینکه از چه جفتی استفاده می‌شود، ارزها با استفاده از فرمول جهانی ارزش‌گذاری می‌شوند. نماد قبل از علامت برش به عنوان "ارز پایه" شناخته می‌شود. پس از برش، "پیشخوان ارز" را می‌بینید - این واحد نرخ ارز است. به عنوان مثال، در جفت USD / IRS، دلار امریکا در مقابل ریال قیمت‌گذاری شده است.

قیمت "تقاضا " برای خریدار معتبر است، در حالی که فروشنده مبلغ "پیشنهاد" را بررسی می‌کند. اولی همیشه کمی بزرگتر از دومی است که منطق اساسی هر فروش را دنبال می‌کند. به عنوان مثال، USD / IRS ممکن است ۱۸.۴۸۹۵ به عنوان "تقاضا " و ۱۸.۴۶۹۵ "پیشنهاد" داشته باشد. تفاوت بین این دو به عنوان "گسترش" شناخته می‌شود و منبع اصلی سود برای واسطه می‌باشد.

آیا محبوب ترینها همیشه بهترین هستند؟

ممکن است فکر کنید که انتخاب ارزهای ایالتی با بیشترین قدرت تجاری بهتر است. با این حال، هیچ قانون جهانی وجود ندارد. خصوصیات جفت ممکن است متفاوت باشد.

به طور کلی، مانند هر ارز، اینها بر اساس فاکتورهای مختلف دائماً در حال افزایش یا کاهش ارزش هستند. نوسانات گسترده بازده سنگینی را به کسانی می‌دهد که تجارت خود را به خوبی انجام می‌دهند. امروز برخی از محبوب‌ترین جفت ارزها: یورو / دلار امریکا، دلار امریکا / ین ژاپن، پوند انگلیس / دلار امریکا و دلار استرالیا / دلار امریکا میباشند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، دلار امریکا بخشی از هر گزینه اصلی است. این ارز ذخیره ارزی پیشرو در سراسر جهان است و بیشتر عملیات مبادلات جهانی از آن به عنوان مرجع استفاده می‌کنند. از آنجایی که دلار با فعالترین معاملات معامله می‌شود، به عنوان قوی‌ترین انتخاب تلقی می‌شود.

برای معامله گران، این بدان معنی است که جفت‌های مستقر در USD نقدینگی بالایی دارند. بنابراین، خریداران و فروشندگان مشکلی در اتصال و اجرای معاملات بدون تاخیر ندارند. با این حال، این به معنای سود به طور پیش فرض نیست.

تفاوت بین محبوب ترینها

دو جفت محبوب را در نظر بگیرید - USD / EUR و USD / GBP. در حالی که اولی به دلیل پیش‌بینی بودن مشهور است، دومی ممکن است به طور جدی بی‌ثبات شود. هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند بازده را تضمین کند، زیرا همه چیز به مهارت و تجربه شما متکی است. تجارت در زمان نامناسب حتی با پایدارترین ارز ممکن است ضرر به همراه داشته باشد. با این حال، واسطه‌ها به طور کلی مطلوب‌ترین شرایط را برای معامله گران عمده فراهم می‌کنند.

تمرکز روی اسپریدها یا گسترش

کارشناسان فارکس توصیه می‌کنند دامنه‌های تنگ را بزرگنمایی کنید. اینها تقریباً برای همه افراد متداول وجود دارد. در اینجا، مقادیر بین ۰ تا ۳ پیپ ترجیحاً بیشتر است. در ۶ پیپ، جفت بسیار گران می‌شود، که می‌تواند به ضرر نهایی تبدیل شود. با این حال، یک استراتژی مدیریت ریسک جامع می‌تواند سود را با وجود گسترش گسترده تر فراهم کند.

نوسان

چگونه تصمیم بگیریم

برای هر معامله گر بسیار جذاب است که در مورد یک روش امن اطمینان کسب کند. با این حال، نتیجه به تجربه، مهارت‌ها و دوراندیشی شما بستگی دارد. هرگونه تجارت ریسک پذیر است، زیرا نرخ ارز از عوامل بیشماری متاثر می‌شود.

ابزارهای روان را انتخاب کنید، زیرا آنها ساده‌ترین ابزار تجارت هستند. اگر ارز محلی شما بی‌ثبات است، می‌توانید از دانش اقتصادی در مورد روندهای اقتصادی و سیاسی محلی سود ببرید. از آنجا که بیشتر ترکیب‌ها شامل دلار است، به وضعیت اقتصاد ایالات متحده توجه کنید. تقویم فارکس منبع مفیدی از داده‌های مرتبط را دارا می‌باشد. از طریق سیستم عامل MetaTrader، شما را از اعلامیه‌های مهم اقتصادی مطلع می‌شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده: رپرتاژ
  • رضا ارسالی در

    نماید IRS کاملا اشتباه است. نماد ریال ای ران باید IRR باشد.
    دو حرف ابتدائی نماد کشور و حرف سوم نماید واحد پول ریال ایران است که R میاشد. مشخص نیست چه کسی S را اختراع کرده.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها