|
کدخبر: 102642

قیمت طلا افزایش می‌یابد؟

دبیر اتحادیه طلای تهران، گفت: چنانچه ثبات بازار ارز و انس جهانی طلا ادامه داشته باشد، قیمت طلا تا پایان خرداد ماه گران نخواهد شد.

اقتصاد قیمت طلا افزایش می‌یابد؟

نادر بذرافشان درباره روند قیمت طلا تا پایان خرداد، اظهارکرد: تقاضا در بازار مصنوعات طلا و سکه وجود ندارد و میزان معاملات طلا نسبت به ماه‌های گذشته به حداقل رسیده است. در این شرایط با توجه به کاهش سطح درآمدها، مردم طلا نمی‌خرند و افراد بیشتر فروشنده طلا هستند.

وی افزود: از ابتدای هفته شاهد ثبات قیمت دلار در بازار بودیم. نبود تقاضا و ثبات انس جهانی طلا از جمله دلایلی است که باعث ثبات قیمت طلا شد. روز دوشنبه اخیر قیمت انس جهانی طلا نیز به هزار و ۷۳۷ دلار رسید و پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که چنانچه ثبات بازار ارز و انس جهانی طلا ادامه داشته باشد، قیمت طلا تا پایان خرداد ماه گران نخواهد شد.

قیمت انواع سکه چقدر است؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه، اظهار کرد: طبق آخرین معاملات روز دوشنبه قیمت یک قطعه سکه تمام بهار آزادی هفت میلیون و ۴۱۰ هزار تومان بوده است. همچنین نیم سکه نیز به قیمت سه میلیون ۷۴۰ هزار تومان معامله شده است. ربع سکه هم به قیمت دو میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. همچنین طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت ۷۲۷ هزار تومان معامله شد. در حقیقت حباب سکه نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و حالا سکه ۳۰۰ هزار تومان حباب دارد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها