|
کدخبر: 101858

آینده بورس مثبت خواهد بود؟

یک عضو شورای‌عالی بورس، گفت: با توجه به اقداماتی که دولت و حاکمیت برای ثبات و افزایش عمق بازار سهام انجام می‌دهند، پیش‌بینی می‌شود آینده بازار سهام مثبت باشد اما سرعت رشد شاخص‌ همانند گذشته نیست.

اقتصاد آینده بورس مثبت خواهد بود؟

حسین سلاح‌ورزی در این خصوص، اظهارکرد: با توجه به اقداماتی که دولت و حاکمیت برای ثبات و افزایش عمق بازار انجام می‌دهند، پیش‌بینی می‌شود آینده بازار سهام مثبت باشد اما سرعت رشد شاخص‌ همانند گذشته نیست. با حرکت اصلاحی که در یک هفته گذشته در بورس به وجود آمده از جمله افزایش سرعت پذیرش شرکت‌ها و عرضه اولیه‌‌ها بازار سهام بازار مطمئن و رو به رشدی ارزیابی می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد: به طور هیجانی و احساسی وارد بازار سهام نشوند و با اطلاع و آگاهی در این بازار سرمایه‌گذاری کنند. منابع مالی و پولی که جنبه حیاتی دارد را در این بازار وارد نکنند و سرمایه مازاد خود را به سمت بورس هدایت کنند.

یک عضو شورای‌عالی بورس، تصریح کرد: به کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دارند، پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه مستقیم سراغ بازار سهام بروند از طریق صندوق سرمایه‌گذاری وارد بورس شوند و واحد صندوق را بخرند؛ چرا که برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تیم‌های تخصصی و دارای دانش و اطلاع کافی حضور دارند که این صندوق‌ها را اداره می‌کنند و بنابراین خرید صندوق‌ها ریسک کمتری خواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها