|
کدخبر: 100729

قیمت دلار نیمایی (۶ خرداد ۹۹)

آخرین قیمت ارز در سامانه نیما مربوط به ۳خرداد ماه است که بر این اساس قیمت فروش دلار با افت ۴۴۹ تومانی و ورود به کانال ۱۵ هزار تومانی، ۱۵ هزار و ۷۷۴ تومان اعلام شد و این در حالیست که آخرین قیمت دلار در صرافی ملی ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

اقتصاد قیمت دلار نیمایی (۶ خرداد ۹۹)

جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به سوم خرداد ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با کاهش ۴۴۹ تومانی مواجه شد و به ۱۵ هزار و ۷۷۴ تومان رسید، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز ۱۵ هزار و ۴۵۱ تومان اعلام شد که حدود ۱۰ تومان افزایش قیمت داشته است و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌‌ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین‌کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

 

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر