|
کدخبر: 101180

عرضه لوازم خانگی افزایش یافت

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر می‌گوید: قیمت لوازم خانگی ایرانی نسبت به سال‌های گذشته رشد چندانی نداشته است. امسال تولید و عرضه لوازم خانگی نسبت به سال‌ گذشته بیشتر شده است. کمبودی در تولید لوازم خانگی ایرانی نداریم.

اقتصاد عرضه لوازم خانگی افزایش یافت

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر در پاسخ به این پرسش که قیمت لوازم خانگی از ابتدای سال ۹۹ چقدر گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت لوازم خانگی نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است اما درصد مشخصی را نمی‌توان اعلام کرد. امسال سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دامنه‌های متغییری را برای هر یک از کالاهای لوازم خانگی تعیین کرده است تا افراد از افزایش قیمت‌ها سواستفاده نکنند.

علیرضا موسوی مجد در ادامه افزود: قیمت لوازم خانگی ایرانی نسبت به سال‌های گذشته رشد چندانی نداشته و امسال تولید و عرضه لوازم خانگی نسبت به سال‌ گذشته بیشتر شده است. کمبودی در تولید لوازم خانگی ایرانی نداریم و شرکت‌های تولیدی با قدرت در حال فعالیت هستند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا در این وضعیت صادرات لوازم خانگی داریم یا خیر؟ اظهار کرد: فعلا صادرات لوازم خانگی نداریم.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر