|
کدخبر: 296850

گوش بری در پاساژ علاالدین / اجاره ویترین ماهی ۱۵ میلیون ناقابل!

با اجاره یک میز و یا صندلی کار می‌توانید شغل مناسب خود را آغاز کنید.البته اجاره هایی که در چند سال گذشته می‌توانستید با آن یک واحد کامل را رهن کنید.

اصناف گوش بری در پاساژ علاالدین / اجاره ویترین ماهی ۱۵ میلیون ناقابل!

با اجاره یک میز و یا صندلی کار می‌توانید شغل مناسب خود را آغاز کنید. البته اجاره‌هایی که در چند سال گذشته می‌توانستید با آن یک واحد کامل را رهن کنید.

اولین مرحله راه اندازی شغل های آزاد، داشتن یک واحد تجاری است که بسیاری از افراد حتی از پس اجاره آن ها بر نمی‌آیند. در بسیاری از شغل ها اجاره یک میز یا صندلی کار صاحب کار را راه می‌اندازد. تعمیرات موبایل یکی از این شغل‌ها است. بسیاری از صاحبان این مغازه‌ها که در آن به فروش موبایل و لوازم جانبی آن می‌پردازند با اجاره دادن بخشی از مغازه خود به متخصصان تعمیرات موبایل هم اجاره این به جیب می‌زنند و هم مغازه خود را با امکانات‌تر می‌کنند. در ادامه به بررسی اجاره میزهای تعمیرات موبایل پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

فروشگاهی با سابقه ۱۰ سال فعالیت موبایل در شهرک اکباتان میز مخصوص تعمیرات نرم‌افزار و سخت افزار موبایل را با ۳۵ میلیون ودیعه و ۷ میلیون تومان اجاره ماهیانه اجاره داده می‌شود. در توضیحات این آگهی آمده این مغازه مشتری ثابت و پاخور مناسب دارد.

اجاره-میز

آگهی دیگر میز تعمیرات موبایل مغازه ای در پونک تهران ۳۰ میلیون رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه آورده شده است.

در پاساژ علاءالدین مغازه ای به ۳ نفر اجاره داده می‌شود؛ میز و ویترین برای فروش موبایل با ۲۰ میلیون تومان اجاره ماهانه، میز فروش سیم کارت ۱۵ میلیون تومان و میز تخصصی تعمیرات موبایل ۱۸ میلیون تومان اجاره داده می شود.

در برخی آگهی‌های پاساژ علاءالدین به موارد عجیب تری می‌رسیم. تا جایی که ویترین بعضی مغازه‌ها هم اجاره داده می‌شود. در آگهی تأمل برانگیز اجاره ویترین ۵۰ میلیون ودیعه با اجاره ماهانه ۱۵ میلیون تومان آورده شده است.

ویترین ـگوشی

شاید جالب باشد بدانید اجاره یک واحد کامل مغازه ۲۰ متری در پاساژ چارسو ۷۰۰ میلیون تومان رهن با ۱۳۰ میلیون اجاره ماهیانه آگهی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها