|
کدخبر: 295701

زمان انتخابات اتحادیه پوشاک اعلام شد +جزئیات

این ائتلاف با حضورآقایان امیر اسماعیلی، مجید افتخاری ، حسین حاجی حسینی، فتح الله رضایی ، اورمزد روشنفکر، علیرضا زارعی و احمد سلیمانی فر تشکیل شده است.

«اتئلاف تغییر» که از پیشکسوتان ، افراد متخصص ، باتجربه و با سوابق مدیریتی برای اعتلای صنف و رساندن آن به جایگاه واقعی تشکیل شده است، طی چند روز گذشته با دعوت از برخی بزرگان، پیشکسوتان، کارآفرینان، تولیدکنندگان ، فروشندگان و فعالان این صنف ، نشست های هم اندیشی برگزار و به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخته اند که این امر موجبات جلب نظر و اعلام حمایت قاطع آنان از برنامه ها و اهداف این ائتلاف شده است.

مهمترین اهداف تشکیل این ائتلاف شامل ارایه گزارش های سالانه به اعضاء ، تشکیل اتاق فکر تخصصی در رسته های مختلف صنفی ، آشتی اعضا با اتحادیه ، تلاش برای اصلاح قوانین و مقررات دست پاگیر و پیگیری مشکلات مالیاتی ، ارتقای جایگاه صنف ، توجه ویژه به بخش های آموزش، طراحی، حقوقی ، مالیاتی، بیمه ای، مشاوره صنفی و امور فرهنگی ، ایجاد راهکارهای عملی جهت تسهیل صادرات ، ارتقای جایگاه و منزلت صنفی اعضاء ، استفاده از روش های نوین برای ارائه خدمات مطلوب به اعضا ، حضور فعالانه اعضاء در نمایشگاههای داخلی و خارجی ، تعیین خط و مشی و هدف گذاری سیاست های کلان با استفاده از تجارب ارزشمند نخبگان ، پیشکسوتان و تمامی صاحب نظران می باشد.

انتخابات صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک شهرستان تهران از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۷ خرداد ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

شایان ذکر است فقط صاحب پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات بوده و شرکا، دارندگان وکالت محضری، مباشر و اعضای خانواده مجاز به شرکت در انتخابات نمی باشند. ارائه اصل کارت ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن جهت شرکت در انتخابات ضروری است. انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

منبع: تابناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها