|
کدخبر: 293573

قیمت جدید لاستیک خودرو در بازار +جدول

در این گزارش به بررسی قیمت لاستیک خودرو در بازار پرداخته شده است.

اصناف قیمت جدید لاستیک خودرو در بازار +جدول

برای برخی خرید لاستیک خودرو یک انتخاب مشکل است. نوع، سایز ،کارایی ، قیمت و سایر مشخصات به قدری متنوع است که تصمیم گیری را برای خریدار سخت می کند. عوامل موثر زیادی در انتخاب لاستیک وجود دارد که باید به آن توجه شود. لاستیک خارجی به طبع گران تر و کیفیت بهتری دارد. در این گزارش به بررسی قیمت انواع لاستیک در بازار پرداخته ایم.

یک جفت لاستیک خودرو پیرلی ۲۷۵/۳۵R۲۰ گل P ZERO در بازار ۲۳ میلیون تومان به فروش می رود. همچنین جفت دیگر از لاستیک خودرو تراینگل تایر مدل TR۲۵۹ سایز ۲۳۵/۵۵R۱۸ هشت میلیون و ۸۰ هزار تومان قیمت دارد. لاستیک خودرو بریجستون D-SPORT سایز ۲۸۵/۵۰R۲۰ ، هجده میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت لاستیک های ایرانی مناسب تر از نوع خارجی لاستیک در بازار است که در ادامه به آن پرداخته ایم. به طور مثال یک جفت لاستیک خودرو بارز ۲۰۵/۶۰R۱۵ گل P۶۸۵ چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین یک عدد لاستیک بارز ۱۸۵/۶۵R۱۵ گل P۶۴۸ ، یک میلیون و ۹۲۵ هزار تومان قیمت دارد.

در جدول زیر به بررسی قیمت انواع لاستیک در بازار پرداخته شده است.

*قیمت ها در جدول زیر به صورت جفت است.

قیمت-لاستیک

  • Iبوالفضل ارسالی در

    آخه چرا دروغ مینویسید ''' کجای بازار لاستیک میشلن رو میدن ۵میلیون '''این قیمت شما مال ۴سال پیشه میشلن در بازار جفتی ۱۲ میلیونه با ا ین سایزی که نوشتید .کم دروغ بگید بابا مر دم خودشون همه چیز رو میدونن .

  • احمد ارسالی در

    خدا را به حق خون پاک سیدشهدا دست دلالها از ریشه قطع شود امین

  • محمد ارسالی در

    همش دروغ حتی تو نوشتن هم مردم را فریب می‌دهید یکجا لاستیک را جفتی قیمت زده ویک تایر دیگر را کنارش تکی قیمت زده واقعا فکر می‌کنید مردم نمیفهمند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها