|
کدخبر: 287218

قیمت ۳۴ کالای اساسی ثابت می‌ماند

ستاد تنظیم بازار تدابیری برای نظارت‌های دقیق‌تر و گسترده‌تر و نیز پیگیری گزارش شکایات اتخاذ کرده و از همین حالا هم این روند در حال انجام است. ستاد تنظیم بازار هیچگونه افزایش قیمت غیرمنطقی را تایید نمی‌کند.

اجرای طرح ۳۰ درصد تخفیف ۳۴ قلم کالای اساسی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره ثابت نگهداشتن قیمت کالاهای اساسی و روند ارزان کردن این کالاها در آستانه سال جدید، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار تدابیری برای نظارت‌های دقیق‌تر و گسترده‌تر و نیز پیگیری گزارش شکایات اتخاذ کرده و از همین حالا هم این روند در حال انجام است. ستاد تنظیم بازار هیچگونه افزایش قیمت غیرمنطقی را تایید نمی‌کند.

بهادری جهرمی یادآور شد: طرح ۳۰ درصد تخفیف ۳۴ قلم کالای اساسی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ابتدای دهه فجر آغاز شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد تا قیمت کالاهای اساسی حفظ شود.

سفر به چین نشان داد که ایران مسیر ارتباط خود را با سایر کشورها طی می‌کند

سخنگوی دولت درباره اهداف سفر رییس جمهور به چین، تاکید کرد: سفری که رییس‌جمهوری روز گذشته آغاز کردند دهمین سفر خارجی در دوران فعالیت دولت است. آخرین سفر از ایران به چین ۲۰ سال پیش صورت گرفته و الان به دعوت رسمی رییس‌جمهوری چین این سفر انجام شده است.

وی تصریح کرد: محوریت اصلی سفر اجرایی کردن توافق ۲۵ ساله با تمرکز بر مسائل اقتصادی است و وزرای همراه رییس جمهوری هم تیم اقتصادی دولت هستند. بزرگترین شریک تجاری ایران چین است؛ بنابراین یک اقدام راهبردی در این سفر برای حوزه تعاملات تجاری خواهد بود و پیام مهمی هم برای کسانی دارد که به دنبال منزوی کردن ایران بودند و نشان می‌دهد که ایران مسیر ارتباط خود را با سایر کشورها طی می‌کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها