|
کدخبر: 285529

خرید چمدان هم سخت شد / قیمت ها به ۴۰ میلیون رسید

در این گزارش به بررسی قیمت چمدان های موجود در بازار پرداخته شده است.

اصناف خرید چمدان هم سخت شد / قیمت ها به ۴۰ میلیون رسید

سفر کردن یک تفریح جذاب برای افراد است.سفر نیازمند یک سری تجهیرات است. چمدان جز جدا نشدنی از سفر است. حال میخواهد این سفر ۱ روزه باشد یا یک ماهه نیاز به داشتن این کیف بزرگ و به درد بخور دارید. بهترین وسیله برای حمل و نقل در سفر چمدان معمولی ۴ چرخ است که سفر را برای شما راحت می کند.

یکی از موارد بسیار مهم در خرید چمدان مسافرتی، میزان دوام و طول عمر آن است. قطعا شما نمیخواهید که بعد از یک سفر، زیپ، دسته و چرخ چمدان خراب شود و به قول معروف زوارش در برود پس در خرید چمدان دقت داشته باشید تا سالیان سال جزئی از خاطرات شیرین شما باشد و همراه شما در سفرهای مختلف زمینی ،هوایی و دریایی باشد.

به نظر می رسد برای چمدان هرچقدر که هزینه کنید برایتان بهتر است و مدت طولانی تری می توان از آن استفاده کرد، خصوصا افرادی که دائما در سفر هستند در خرید چمدان خوب، دقت داشته باشند تا مجبور نشوید هر چند وقت یک بار هزینه کنید. در انتخاب سایز چمدان به تعداد نفرات و مدت زمان مسافرت و آب و هوای جایی که میخواهید سفر کنید توجه لازم را داشته باشید.

باید توجه کنید بسته به فعالیت و سبک سفری که در پیش دارید نوع چمدان خود را انتخاب کنید اما اگر شما جزو کسانی هستید که زیاد سفر می‌کنید باید یک چمدان بسیار خوب، قوی و باکیفیت داشته باشید تا لذت یک سفر خوب را برای شما چندین برابر کند.

در جدول زیر به بررسی قیمت انواع چمدان های با کیفیت در بازار پرداخته شده است.

قیمت-چمدان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها