|
کدخبر: 270539

ویژگی های یک بالش طبی ترک استاندارد

همه شما بارها این تجربه را داشته‌اید که وقتی احساس خستگی کرده‌اید، بدون داشتن کالای خواب دراز کشیده و تنها با زیر سر گذاشتن یک شیء نرم مانند کیف، لباس یا هر چیزی دقایقی را به استراحت گذرانده‌اید. این مسئله نشان می‌دهد آدمی در هر شرایطی حتی بدون کالای خواب مانند تشک یا لحاف می‌تواند به سر کند اما ضرورت وجود کالای خوابی تحت عنوان بالش غیر قابل انکار است. این در حالی است که به راحتی می‌توان اهمیت  یک خواب آرام با یک بالش استاندارد را از یک خواب بی کیفیت با بالش غیر استاندارد تشخیص داد. داشتن یک بالش طبی هنگام خواب و استراحت جزو نیازمندی‌های ضروری افراد است. اگر تا کنون نیز از داشتن بالش طبی محروم بوده و یا اهمیتی به داشتن آن نداده‌اید، تنها سلامت خود را در معرض خطر قرار داده‌اید.‌

راهنمای خرید بالش طبی و بررسی کامل فواید استفاده از آن

بالش طبی چیست؟

وقتی از طبی بودن یک محصول صحبت می‌کنیم، در حقیقت به دنبال استانداردهای پزشکی برای رسیدن به جنبه‌های درمانی و سلامتی  در آن هستیم. در استفاده از بالش‌های طبی نیز دقیقا همین هدف را داریم. قبل از بررسی بالش ترک استاندارد بهتر است راجع به طبی بودن این کالای خواب صحبت کنیم. بالش طبی در واقع نوعی کالای خواب با جنبه‌های حفظ سلامت است و برای افرادی که از درد گردن، زانو و مشکلات ستون فقرات رنج می‌برند، یک متریال درمانی محسوب می‌شود. حتما می‌دانید که هنگام خواب باید سر و گردن در وضعیت نرمالی قرار گیرند. این بالش وضعیت سر، گردن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می‌دهد اما با توجه به این که  فرم و اندازه مختلفی دارد، هر فرد باید متناسب با ارگونومی بدن خود به انتخاب مناسبی در نوع آن برسد. شکل ظاهری و نوع این بالش اهمیت چندانی ندارد، مهم آن است که بتوانید در استفاده از آن به استانداردهای لازم جهت پشتیبانی از سر و گردن و انحنای صحیح ستون فقرات برسید. بالش‌های در کنار فاکتورهای پزشکی نرم و لطیف بوده و احساس خوشایندی به شما می‌دهند.

بالش طبی ترک استاندارد

در بررسی ویژگی‌های بالش‌های طبی ترک استاندارد، به بالش مموری فوم می‌رسیم. این بالش بهترین نوع بالش استاندارد طبی است که قالب آن به صورت سه بعدی و با توجه به آناتومی سر و گردن هر فرد تنظیم می‌گردد. این نوع بالش ترکیه‌ای بسیار نرم و انعطاف پذیر است و برای افرادی که به آرتروز گردن، درد شانه و دیسک کمر دچار هستند، انتخاب ایده آلی است. وقتی از انعطاف پذیری این بالش صحبت می‌کنیم، انتظار می رود که بالش به تناسب فرم گردن و بدن تغییر کند. آنچه سبب تمایز این بالش پزشکی با سایر بالش‌های طبی شده، ساختار سه مولکولی آن می‌باشد که به بالش خاصیت خنک کنندگی بخشیده است. این ویژگی از یک لایه ژل خنک کننده در سطح بالش حاصل می‌شود که از تعریق سر و گردن در دمای بالای محیط جلوگیری می‌کند‌.‌ بالش طبی مموری فوم خود دارای دو نوع خرد شده و بلوک است. مموری فوم خورد شده در واقع به بالشی اشاره دارد که از تکه‌های پاره شده پلی اورتان و یا مخلوط با پلی فبل تشکیل شده است.

images_1658231107.png

در بالش مموری فوم بلوک یک تکه محکم پلی اورتان داریم که بر خلاف سایر بالش جمع نشده و قابل قالب گیری نیست‌. فوم این نوع بالش با فوم معمولی متفاوت است. اگر روی این نوع فوم فشار وارد کنید، با تآخیر به حالت قبل برمی‌گردد. ضمن این که این بالش‌های هوشمند در برخورد با بدن انسان، شدت حرارت بدن را به خود می‌گیرند و به این ترتیب میزان گردش خون در قسمت گردن را کاهش داده و فشار وارد بر این قسمت را کم می‌کند. این بالش‌های طبی ضد حساسیت و ضد باکتری بوده و حتی در صورت استفاده مداوم بوی نامطبوع به خود نمی‌گیرند‌. همانطور که اشاره کردیم، بالش‌های طبی مموری فوم به عنوان بالش طبی هوشمند شناخته می‌شوند. عملکرد هوشمند این بالش‌ها به قالب گیری آن‌ها متناسب با وضعیت بدن اشاره دارد.

مزایای استفاده از بالش طبی ترک

در داشتن یک خواب آرام چند فاکتور مهم نقش دارند. گردش خون باید در ناحیه گردن متعادل باشد تا ضمن کاهش فشار این ناحیه، احساس خواب رفتگی در گردن و سرشانه به شما دست ندهد. تنفس آرام یک فاکتور بسیار مهم در تأمین یک خواب ایده آل است. در واقع سیستم تنفسی شما باید در شرایط نرمال خود باشد. در بالش‌های طبی تمامی این فاکتورها لحاظ شده است. زمانی که سر خود بر روی یک بالش پزشکی استاندارد قرار می‌دهید، مسیر تنفسی شما کاملا باز می‌ماند و تنفس آرامی خواهید داشت، در نتیجه خروپف نمی‌کنید. ضمن این که این نوع از بالش‌ها ضد آلرژی بوده و از حساسیت‌های تنفسی جلوگیری می‌کنند‌. مهره‌های گردن شما به ستون فقرات متصل بوده و یک انحنای مشخص دارند‌. اگر این انحنای طبیعی حفظ شود، هیچگاه دچار دیسک مهره‌های گردن و دیسک کمر نخواهید شد. بالش طبی ترک ستون مهره‌ها را در شرایط درست خود قرار می‌دهد‌.

عدم استفاده از یک بالش مناسب مشکلات بسیاری برایتان همراه دارد که ممکن است هیچگاه به ذهنتان خطور نکند. چین خوردگی پوست صورت، پف چشم بد از خواب، خواب سبک، تعریق سر و گردن، سردرد تنشی، عدم شادابی در طول روز و موارد بسیار دیگر نشانه‌های استفاده از بالش نامناسب هستند. در حالی که یک بالش ترک طبی صرفا برای رفع تمام این مشکلات طراحی شده و کیفیت خواب شما را به شدت افزایش می‌دهد. افرادی که از این نوع بالش هوشمند طبی استفاده کرده‌اند، به سختی می‌توانند از یک بالش معمولی استفاده کنند. استفاده از این محصول در دراز مدت ضمن تأمین جنبه‌های سلامتی به درمان بیماری‌هایی از جمله آرتروز گردن و زانو منجر می‌شود.

انتخاب بالش مناسب - کالای خواب ریتون

خرید بالش طبی از فروشگاه تخصصی حوله و کالای خواب اواریا

در خرید بالش‌های طبی، قیمت به عنوان یک فاکتور مهم مطرح می‌شود. قیمت بالش طبی به عوامل متعددی از جمله فرم و اندازه آن، جنس بالش، دوام و ماندگاری، قابلیت شست و شو، برند بالش و فاکتورهایی از این دست تعیین می‌شود. هرچند بالش‌های پزشکی ترک با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند اما در مقابل از تمام فاکتورهای یک محصول بادوام با ماندگاری فوق العاده برخوردار اند و در استفاده طولانی مدت ویژگی‌های استاندارد خود را حفظ می‌کنند. فروشگاه اینترنتی کالای خواب اواریا یک انتخاب ایده آل برای شما است که بتوانید انواع بالش‌های طبی هوشمند ترک را با بهترین قیمت خرید کنید. اواریا تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه کالای خواب است و انواع کالای خواب ترک را با تنوع بی نظیر عرضه می‌کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها