|
کدخبر: 269723

قیمت طناب پلاستیکی ضخیم شیراز

یکی از نکاتهایی که مردم در زمان خرید طناب پلاستیکی علاوه بر کیفیت، به قیمت آن است هم بسیار اهمیت می دهند که یکی از دلایل تعیین قیمت طناب پلاستیکی متراژ می باشد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم.

در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

طناب

ویژگیهای منحصر به فرد این نوع طناب همچون نخ پنبه ضخیم باعث شده است که مشتریانی زیادی برای مصارف خودشان خریداری کنند و برای راحتی کارشان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که در زمان خرید باتوجه به قیمت طناب پلاستیکی باید به ویژگیهای این محصول از اهمیت بدهیم که این ویژگیها را می توان به استحکام در برابر مواد شیمیایی، سایش در وزنهای کم و مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد.

همچنین ویژگیهای طناب پلی استیل این است که از طناب این طناب کابرد عمومی ندارد بیشتر در کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند.

طناب پلاستیکی شیراز

همانطور که اشاره داشتیم شیراز یکی از شهرهایی است که مجموعه ما فروشگاه خود را در آنجا تاسیس کرده است تا افراد جامعه در کمترین زمان ممکن بتوانند طناب پلاستیکی مورد نظر خودشان را تهیه کرده و از آن نیز استفاده نمایند.

لازم به ذکر است تمامی افراد درون کشور می توانند محصول مورد نظر خودشان را از سایت مجموعه ما سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن این نوع کالا به دست آنها نیز برسد.

با اینکه طناب یک کالای قدیمی به حساب می آید اما هنوز برخی از افراد درون جامعه درباره این نوع کالا اطلاع خاصی ندارند به همین منظور ترجیح می دهند از آن استفاده نکرده یا آن را خریداری نکنند.

طناب۲

شرکت مربوطه ما درباره این مدل از طنابها یک سری توضیحاتی را ارائه داده است تا افراد درون جامعه قبل از خرید این محصول اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند.

بهتر است بدانید طناب پلاستیکی شیراز از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می شود تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد، همچنین برای تولید این نوع محصول از ماده دیگری به نام پلی پروپیلن استفاده خواهد شد یعنی این دو ماده باهم برای تولید طناب پلاستیکی ترکیب شده و یک محصول با کیفیت نیز تولید خواهد شد که از مقاومت بسیار خوب و بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است این مدل از طنابها در سایز و اندازه های مختلفی نیز تولید می شود و هر کدام از آن کاربرد به خصوص خود را دارا می باشد و همچنین بهتر است بدانید مجموعه مربوطه ما برای این مدل از کالاها رنگ بندیهای خاصی هم در نظر گرفته است که رضایت خوب مشتریان را در برداشته است.

طناب پلاستیکی ضخیم

استفاده از برخی کالاها مانند طناب پلاستیکی شیراز ضخیم بسیار پر کاربرد می باشد، طناب در ابتدا که از جنس گیاهان طبیعی و پوست حیواناتی مانند مار ساخته می شده است.

رفته رفته با کمک از الیاف طبیعی مانند کتان و کرک توانست طنابهایی ضخیم را بسازد و با همین امر طناب برابی کارهای بیشماری مورد استفاده قرار گرفت همانطور که می دانید همه حیوانات در ابتدا وحشی بوده اند که انسان با کمک طناب توانست آنها را اهلی بنماید به طوری که طناب را بصورت حلقه به دور گردن حیوانات می پیچاندن و حیوانات که راه گریز نداشتن کم کم با مرور زمان تبدیل شدند به حیوانات اهلی و در ادامه که صنعت کشتیرانی افزایش پیدا کرد استفاده از طناب در آن به یک امر بسیار واجب بدل شد که تا جایی که اگر طناب در مورد کشتیرانی نبود شاید هیچ وقت کارها به خوبی انجام نمی شد، در واقع طناب نقش اساسی را در این امر داشته است.

طناب۳

همانطور که می دانید زمانی که یک کشتی در اسکله می ایستاده است باید با طنابهای ضخیم بسته می شده است تا مشکلاتی را بوجود نیاورد و همچنین برای بالا کشیدن بادبانهای کشتیها و بلند نمودن افراد و محصولات از این طنابها استفاده می کرده اند.

دلیل مقاومت بالای طناب پلاستیکی ضخیم در ابتدا میزان ضخامت آنها می باشد و پس از آن نوع جنس می باشد که اگر به دنبال جنس بسیار عالی طناب می گردید باید توجه داشته باشید که در کارخانه های طناب سازی که دارای مواد پلیمری می باشد انواع و اقسام موادهای پلی اتیلن و پلی استر است این مواد که عنصر تشکیل دهنده طناب می باشد می تواند بعنوان یک ماده بسیار عالی و مقاوم عمل کند، هنگام تولید طناب در کارخانه مواد پلاستیکی مادر به کوره ها ریخته شده و پس از بازیابی و تفکیک به قالبهایی ارسال می گردند و در آنجا با قرار گرفتن در مجاورت هوای سرد وارد مرحله ای می شوند که بایستی در جا خشک و سفت بشوند همچنین گرمایی که دارد با توجه به دم هوا به مرحله پایین می رسند و پس از خنک شدن که سفت می شود چند لایه از این الیاف را بهم تنیده می کند و این عمل بافت با دستگاه صورت می گیرد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها