|
کدخبر: 269311

قیمت های منصفانه گوشی را در مقداد آی تی بررسی و مقایسه کنید

گوشی‌های هوشمند امروزه به نیاز اساسی بشر تبدیل شده‌اند و به‌همین جهت خریداری این محصول همه ساله در بالاترین میزان خودش قرار داشته و شاهد رشد برندهایی هستیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

علاقه‌مندان با هر نوع بودجه‌ای می‌توانند به سراغ محصولات بازار رفته و حتی مشخصات فنی بالایی از محصول خریداری شده خود انتظار داشته باشند. گوشی سامسونگ با سری A و S خود سهم بزرگی از بازار گوشی‌های اندرویدی به همراه داشته و سعی می‌کند که رقابت پذیری خود را همین‌طور بالاتر برده و نسبت به آیفون اپل هم دست بالاتر را داشته باشید.

در این بین شرکت چینی با گوشی شیائومی هم سهم بزرگی در بازار دارد. این شرکت که چندان در گذشته محبوب نبوده است، با ارائه پایین‌ترین قیمت ممکن نسبت به برندهای دیگر، موفق شد که طرفداران زیادی را به دور خود جمع کند. این شرکت در نهایت موفق شد به جمع سه شرکت برتر تولید گوشی‌های هوشمند اضافه شود. گوشی شیائومی در رده پرچم‌دار، میان‌رده و پایین رده عرضه شده و رقابت بزرگی را با سامسونگ دارد. آخرین گوشی‌های این شرکت که گوشی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو نام دارند، جمعی از امکانات تمام عیار را به همراه داشته و با سری S گوشی سامسونگ رقابت می‌کند.

فراموش نکنید که در هنگام خرید گوشی هوشمند باید به فاکتورهای مهم زیادی توجه کنید. تنها قیمت تعیین کننده نیست و باید ببینید که چه قبیل امکاناتی به ازای پولی که می‌پردازید، دریافت خواهید کرد. در این بین، گوشی سامسونگ همواره شرایط بهتری داشته و آیفون هم در پلتفرم iOS همواره جزو بهترین‌ها بوده است. گوشی‌های شیائومی هم نسبت به قیمت‌شان مشخصات فنی خوبی دارند، اما به اندازه برندی مانند سامسونگ چندان نتوانسته که رضایت مخاطبین را دریافت کنید. ما در ادامه به چند فاکتور مهم اشاره می‌کنیم.

طراحی

قبل از هر چیزی، کاربران هنگام خرید به ظاهر و زیبایی گوشی توجه می‌کنند. طراحی باید به گونه‌ای باشد که شیک و مدرن بوده و نظر خریداران امروزی جلب شود. شرکت‌ها استراتژی‌های متعددی در این زمینه اتخاذ کرده و تا حدودی هم موفق شده‌اند که سلیقه کاربران را شناسایی کنند. گوشی سامسونگ با طراحی خاص و ارگونومیک موفق می‌شود که حس گرفتن یک گوشی خاص را در دست فراهم کند و برندی مانند اپل هم از سال‌ها پیش در طراحی حرف اول را می‌زند. استیو جابز با تغییرات بنیادینی که در شرکت ایجاد کرده بود، همواره منجر به طراحی منحصربه‌فرد محصولات اپل شد.

گوشی‌-هوشمند

طراحی علاوه بر زیبایی باید دارای ارگونومی بوده و دستان کاربر را اذیت نکند. می‌دانیم که امروزه افراد تایم زیادی را با گوشی هوشمند خود سپری می‌کنند و همین سبب می‌شود که اهمین این موضوع در چندان شود. گوشی شیائومی چندان در این زمینه موفق عمل نکرده و راه دارد تا بتواند مانند سامسونگ و اپل به فرمول برنده دست پیدا کند. گوشی آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان نمونه‌ای از محصولات، از طراحی لبه تخت استفاده کرده و ظاهری شیک و نوستالژیک به گوشی داده است.

صفحه نمایش

نکته مهم دیگر هم صفحه نمایش است. همه امکانات در خروجی صفحه نمایش خودشان را نشان می‌دهد. به‌طور مثال، تراشه باید سرعت و عملکرد قدرتمند خود را در صفحه نمایش و اجرای بهتر برنامه‌ها و بازی‌ها به نمایش گذاشته و سنسورهای دوربین هم خروجی تصویر را به همین ترتیب در صفحه نمایش نشان دهند. این موارد سبب می‌شوند که اهمیت کیفیت صفحه نمایش بیش از پیش باشد. گوشی سامسونگ همواره در این زمینه بهترین عملکرد را داشته و بهترین پنل همراه با بهترین رزولوشن و قابلیت‌هایی مانند روشنایی صفحه را برای خریداران به ارمغان آورده است.

اپل هم با آیفون 13 پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری، بالاخره به کیفیت بالا دست می‌کند. می‌دانیم که اپل هم پنل‌های صفحه نمایش خود را در خیلی از مواقع از سامسونگ دریافت می‌کند و با اتکا به این برند تولید کنندگان بهترین صفحه نمایش موبایل جهان، سعی کرده است که تجربه‌ای عالی برای مخاطبین خود فراهم کند. گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف هم از این صفحه نمایش‌ها استفاده کرده و حتی در میان‌رده هم همچنان بهترین عملکرد را نمایش داده‌اند. گوشی شیائومی هم در تلاش است که با ارائه نرخ تازه‌سازی بالا برای گوشی‌های میان‌رده خود، نظر مثبت بسیاری از خریداران بازار را جلب کند.

آیفون اپل

گوشی‌های آیفون همواره بهترین گزینه برای خرید در بازار هستند. محصولات اخیر اپل توانسته‌اند که نقاط ضعف قبلی را پوشش داده و به قدرت گوشی‌های اندرویدی برسند. تراشه اپل که پیرامون سری A منتشر می‌شود، قدرت و سرعت بالایی را در زمینه پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی دارد و سنچش بنچمارک هم نشان می‌دهد که قدرتمندترین تراشه گوشی‌های اندرویدی هم فاصله زیادی با این عملکرد دارد. آیفون ۱۳ نمود خوبی از عملکرد عالی گوشی‌های این کمپانی آمریکایی است  در آینده می‌توانیم رشد بیشتر کیفیت این گوشی‌ها را شاهد باشیم. حتی گوشی شیائومی هم در خیلی از مواقع از این برند تبعیت کرده است.

گوشی‌های آیفون در زمینه دوربین هم عملکردی فرای تصور داشته‌اند و هنوز هم همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده در آیفون 13 پرو مکس از دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی‌های اندرویدی بهتر عمل می‌کنند. آیفون از بهینه سازی‌های نرم‌افزاری هم در این زمینه استفاده کرده و قدرت تراشه این شرکت هم کمک می‌کند که کیفیت دوربین در بسیاری از مواقع بیشتر باشد. اپل سنسورهای دوربین را در آیفون 13 پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری بزرگ‌تر کرد تا بتواند نور بیشتری به سنسور وارد کرده و کیفیت عکس برداری را در هگنام شب و روز بالا ببرد.

گوشی‌-هوشمند1

خرید منصفانه از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند منصفانه‌ترین قیمت‌گذاری را در فروشگاه مقداد آی تی تجربه کرده و اقدام به خرید گوشی سامسونگ و دیگر محصولات این بازار کنند. در این ساعت تنوعی عالی و کامل از گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ در کنار برندهای دیگر ارائه می‌شود و برای هر سلیقه و هر سطح بودجه می‌توانید گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. آیفون 13 پرو مکس هم در هر پیکربندی و حافظه ذخیره‌سازی در این سایت ارائه می‌شود و به‌عنوان یک علاقه‌مند می‌توانید خریدی مطمئن و ایمن از فروشگاه مقداد آی تی داشته باشید. همه محصولات هم از گارانتی برخوردار هستند.

نویسنده: رپورتاژ
  • فاطمه چکین ارسالی در

    به دنبال به روز ترین و جدید ترین تخفیف م قداد آی تی
    هستین که رایگان ام باش ه؟ تخفیف هات چطوره؟ خیلی کد تخفیف های خو بی داره اخه و من کلا از خریدمم راضی بودم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها