|
کدخبر: 268111

تولید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد در ایران

در مورد سیم کشی برق ساختمان های مختلف، استفاده از سیستم سینی کابل بهترین گزینه محسوب می شود. در واقع به منظور پشتیبانی از کابل های برق عایق شده برای توزیع برق، کنترل و همچنین ارتباط استفاده می شوند. این سینی ها جایگزینی برای سیستم های مجرای برق یا سیم کشی باز هستند. بنابراین، بسیار مهم است که سینی کابل از همه جنبه ها بی نقص باشد. بهترین گزینه در این مورد گالوانیزه کردن سینی کابل است. کارگاه تولید سینی کابل پارسیان (https://sinicableparsian.com/) تولید کننده انواع سینی کابل و متعلقات آن.

تولید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد در ایران

اهمیت گالوانیزه کردن سینی کابل

1- افزایش دوام و کارایی

با گالوانیزه گرم اطمینان حاصل می کنید که دوام محصول تا حد قابل توجهی افزایش می یابد که به نوبه خود برای عملکرد بیشتر سینی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

2- ارائه محافظت بالا

گالوانیزه گرم در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و سایر عناصر محافظت می کند. که این امر به نوبه خود تضمین می کند که سیم کشی ساختمان ها دست نخورده باقی می مانند بدون اینکه آسیبی ببینند و طول عمر سیم های برق نیز افزایش می یابد.

3- افزایش ایمنی

با گالوانیزه ضریب ایمنی تا حد زیادی افزایش یافته به طوریکه سیم کشی برق را ایمن می کند و در نتیجه نقش مهمی در جلوگیری از هر گونه تصادف یا آسیب های دیگر ایفا می کند.

4- سازگاری عالی با محیط

سینی های کابل گالوانیزه گرم به گونه ای هستند که تقریباً برای هر ساختمان خانگی یا صنعتی مناسب بوده و دلیل آن نیز برمیگردد به طراحی جهانی که سازگاری سینی ها را تقریباً با همه انواع سازه ها تضمین می کند.

5- کاهش تعمیر و نگهداری

هنگامی که سینی کابل گالوانیزه می شود، تعمیر و نگهداری آن نیز کاهش یافته و تقریباً به صفر میرسد. لذا برای سیم کشی الکتریکی که سینی ها پشتیبانی می کنند، عالی هستند.

6- مقرون به صرفه بودن

استفاده از سینی های گالوانیزه باعث صرفه جویی زیادی در هزینه کاربران می شود، چطور؟ از سیم‌های برق در برابر آسیب ها محافظت کرده که در غیر این صورت تعویض آن‌ ها سرمایه‌ گذاری زیادی را میطلبند. علاوه بر این، سینی کابل به خودی خود آسیب نمی بیند و از دوام بالایی برخوردارند. در برابر خوردگی مقاوم اند و در عین حال تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و در نتیجه در اینجا نیز باعث صرفه جویی در هزینه ها میشود.

مقایسه گالوانیزه گرم و سرد

سینی کابل را به دو روش سرد و گرم گالوانیزه میکنند. گرچه گالوانیزه گرم و سرد هر دو اهداف مشابهی را ارائه می دهند، اما روش کاربرد و عملکرد آنها به طور قابل توجهی متفاوت است. گالوانیزه سرد، متأسفانه، سطح محافظتی برابر با همتای غوطه ور گرم خود را ارائه نمی دهد. از آنجایی که گالوانیزه سرد صرفاً یک پوشش است، نمی تواند در سطح شیمیایی با فلز پیوند بخورد و به همین دلیل دوام، مقاومت در برابر سایش و قابلیت های حفاظت کاتدی مانند گالوانیزه گرم را ندارد. در حالی که گالوانیزه سرد با عملکرد گالوانیزه گرم سازگار نیست، اما مزایای خود را دارد. گالوانیزه سرد برای کاربرد مقرون به صرفه و سریع در ساختارها و اجزای کوچکتر ایده آل است. فرآیندهای غوطه ور گرم گران تر هستند و برای سازه های بزرگتر، معمولاً برای مصارف صنعتی سنگین، مناسب تر هستند. در نهایت انتخاب روش گالوانیزه به یافتن تعادل مناسب بین هزینه و عملکرد پوشش برای یک کاربرد معین خلاصه می شود.

سازنده سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم در لاله زار تهران

سازنده سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم در لاله زار تهران

شرکت سینی کابل پارسیان؛ تولید کننده ای با سوابق درخشان و کارآمد در دست آوردهای صنعت برق کشور در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل (سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد) نردبان سینی کابل، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده و براکت مفتخر است که سهم کوچکی از دست آوردهای صنعت برق کشور را احراز نموده و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران، گاز و پتروشیمی و عضو اتحادیه صنعت برق ایران نیز است. با داشتن اصول مهمی چون مشاوران حرفه ای، قیمت تضمینی، موجود بودن محصولات و کسب اعتبار در لاله زار تهران قدمی جهت جلب رضایت مشتریان عزیز خود نیز برداشته است.

سینی کابل پارسیان با سابقه سالها حضور دراین صنعت توانسته تجربیات بسیاری کسب کند ، از این رو با ارایه بهترین قیمت نردبان کابل در بازار و همچنین کیفیت مناسب محصولات (نردبان کابل) توانسته تا حدی رضایت مشتریان را به جود جلب کند ، سینی کابل پارسیان ارایه دهنده بهترین قیمت نردبان کابل در لاله زار تهران

تهران. خیابان لاله زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه زیر همکف. پلاک 2

دفتر مرکزی: 33960017 – 021

اکنون، در این برهه از زمان، کاملاً واضح است که چرا گالوانیزه کردن سینی کابل با غوطه ور شدن داغ و یا گالوانیزه سرد، امری ضروری است. بنابراین، اگر به دنبال خدمات عالی جهت گالوانیزه سینی کابل هستید، مطمئناً مجموعه پارسیان (https://sinicableparsian.com/) بهترین انتخاب در این زمینه است. با چندین سال تجربه در زمینه ارائه خدمات گالوانیزه، می توانید از بهترین خدمات و محصولات با کیفیت آن بهره مند شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها