|
کدخبر: 267170

ریزش سنگ نما روی ماشین پارک شده به دلیل پیچ نکردن

مقاوم سازی با پیچ و رولپلاک سنگ نما یک روش اساسی برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان می باشد. ریزش سنگ نما روی ماشین پارک شده به دلیل پیچ نکردن سنگ از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند‌. سنگ نمای ساختمان به مرور زمان و بر اثر عوامل مختلف ریزش می کند.

مقاوم سازی نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک سنگ نما با میهن راپل

مقاوم سازی با  پیچ و رولپلاک سنگ نما  یک روش اساسی برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان می باشد. ریزش سنگ نما روی ماشین پارک شده به دلیل پیچ نکردن سنگ از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند‌. سنگ نمای ساختمان به مرور زمان و بر اثر عوامل مختلف ریزش می کند. ریزش این سنگ ها برای عابران پیاده نیز بسیار خطرناک است. با جدا شدن یک قطعه سنگ کوچک امکان به خطر افتادن جان یک انسان وجود دارد. کیفیت پایین ساخت و ساز را می توانیم به عنوان یکی از شایع ترین علت های ریزش سنگ نمای ساختمان نام ببریم. بنابراین پیچ و رولپلاک در اینگونه موارد به کمک افراد آمده است.

پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند از نمای زیبای بسیاری از ساختمان های سنگی محافظت کند. تنوع سنگ ها و طرح های زیبای آن ها سبب شده است که از انواع سنگ های تزئینی جهت زیباسازی نمای ساختمان ها استفاده شود. استفاده از سنگ در نمای ساختمان می تواند بر ارزش و قیمت ساختمان نیز تاثیر بگذارد. از سنگ های تزئینی در زیباسازی فضای داخلی نیز استفاده می شود. پیچ و رولپلاک سنگ نما گزینه ای مناسب برای ایمن کردن نمای داخلی و خارجی ساختمان های سنگی می باشد. عواملی مانند وزش باد، بارندگی، زلزله و بسیاری موارد دیگر می توانند باعث ریزش سنگ نمای ساختمان شوند. 

ریزش سنگ نما

مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما مزیت های بسیار زیادی دارد. افزایش ایمنی از جمله مهمترین فواید پیچ و رولپلاک می باشد. ریزش سنگ می تواند آسیب های جدی به افراد و ماشین های پارک شده در پایین ساختمان وارد کند. زلزله نیز می تواند باعث ریزش سنگ نما شود و خطرات جدی وارد کند. افتادن سنگ نما باعث ایجاد ظاهری نازیبا در نمای ساختمان میشود. بنابراین استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ، باعث حفظ زیبایی ظاهری نمای ساختمان می شود. پیچ و رولپلاک سنگ نما از ایجاد بسیاری از هزینه ها جلوگیری می کند. ریزش سنگ نمای ساختمان می تواند باعث ایجاد هزینه تعمیرات و خسارت شود. در صورت ریزش سنگ پیدا کردن سنگی با مشخصات سنگ قدیمی زمانبر می باشد.. امروزه سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده میشوند بسیار بزرگتر از گذشته هستند. بنابراین پیچ و رولپلاک کردن آن ها نیز نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

معمولا کار پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط راپل کاران ماهر انجام می شود. البته اگر داربست در اطراف ساختمان بسته شده باشد، با استفاده از آن نیز می توان سنگ ها را پیچ و رولپلاک کرد. پیچ و رولپلاک سنگ باید توسط اشخاص حرفه ای انجام شود زیرا ممکن است به جای محکم کردن سنگ آسیب های جدی به آن وارد شود. پیچ هایی که برای انجام این کار استفاده می شوند نیز حائز اهمیت هستند. استفاده از پیچ با طول و ضخامت مناسب می تواند باعث محکم شدن سنگ نمای ساختمان شود. ضخامت و اندازه پیچ با توجه به ضخامت سنگ و ملات پشت آن تعیین می شود‌. تنوع پیچ های مورد استفاده برای سنگ بسیار زیاد است اما باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. پیچ هایی که در فضای بیرون استفاده می شوند باید دارای روکش گرم گالوانیزه باشند و همچنین در مقابل چکش خواری از خود مقاومت خوبی نشان دهند.

پیچ رولپلاک نما

هزینه پیچ و رولپلاک

پیچ و رولپلاک سنگ نما باید توسط اشخاص با مهارت که تجربه کافی در این زمینه دارند انجام شود‌. هزینه پیچ و رولپلاک کردن با توجه به موارد بسیار زیادی بالا و پایین می شود. از جمله موارد تعیین کننده قیمت پیچ و رولپلاک ابعاد سنگ، ارتفاع ساختمان، نوع پیچ مورد استفاده، و بسیاری موارد دیگر را می توان نام برد. نمای ساختمان به دلیل اینکه به عنوان چهره و ظاهر ساختمان محسوب می شود بسیار حائز اهمیت است. پیچ و رولپلاک سنگ نما در بسیاری از ساختمان های سنگی توسط شرکت های مربوطه در این زمینه انجام می شود. پیچ رولپلاک سنگ با استفاده از میله های داربست کاری زمان بر و پرهزینه است. مدت زمان و هزینه نصب داربست نیز بسیار زیاد است بنابراین در اکثر موارد از راپل کاران جهت انجام این کار استفاده می شود. با استفاده از سیم و راپل، بهتر می توان به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد.

راپل

نقاشی نمای سیمانی 

نقاشی نمای سیمانی نیز مانند پیچ و رولپلاک سنگ نما در ساختمان های سنگی حائز اهمیت می باشد. با نقاشی کردن نمای سیمانی می توانید جلوه ای زیبا به ساختمان بدهید. استفاده از رنگ برای نمای سیمانی می تواند باعث زیبایی نما و محو کردن مشکلات ظاهری آن شود. همچنین با استفاده از رنگ های مناسب میتوانید نمای ساختمان های سیمانی را قابل شستشو کنید. برای ساختمان های کهنه و قدیمی رنگ آمیزی بسیار مناسب می باشد زیرا باعث شادابی نمای ساختمان می شود. رنگ هایی که برای نقاشی نمای ساختمان استفاده می شوند با رنگ های معمولی تفاوت دارند. این رنگ ها باید در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم باشند. همچنین باید رنگ نمای ساختمان به گونه ای باشد که در مقابل تابش آفتاب تغییر رنگ ندهد‌. این رنگ باید حلال در آب و غیر قابل اشتعال باشد.

نقاشی نمای ساختمان

همچنین انعطاف پذیری این رنگ ها در مقابل تنش های ساختمان باید زیاد باشد. رنگ هایی که در نمای ساختمان های سیمانی استفاده می شوند باید قابل شستشو باشند و در مقابل عوامل محیطی مانند باد و باران از بین نروند. امروزه ظاهر و نمای ساختمان به اندازه سایر نکات مهم اجرای ساختمان دارای اهمیت می باشد. رنگ آمیزی نمای ساختمان های سیمانی می تواند باعث تغییر چهره اساسی ساختمان شود. قبل از انجام نقاشی نمای سیمانی باید سطح کار تمیز و نواقص آن برطرف شود زیرا در نتیجه نهایی کار تأثیر بسزایی می گذارد. ریزش نمهای سیمانی به دلیل نقاشی نکردن دیوار نما از جمله مشکلات اینگونه ساختمان ها می باشد. شرکت های بسیار زیادی در حال فعالیت در زمینه رنگ آمیزی نمای ساختمان های سیمانی و پیچ و رولپلاک سنگ نما هستند. هنگام انتخاب هر کدام از آنها باید به کیفیت خدمات و قیمت انجام کار توجه داشته باشیم. استفاده از متریال مناسب برای انجام این کارها نیز حائز اهمیت می باشد.

منبع: اب بندی ساختمان میهن راپل

برچسب ها : شرکت میهن راپل,کار در ارتفاع,نماشویی,شستشوی نما,اب بندی نما,راپل,راپل کار,ارتفاع کار,عایق کاری نما

نویسنده: رپورتاژ
  • kerk ارسالی در

    اقا باورم نمیشه حتی از دیجی کالا هم بهتر ید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها