|
کدخبر: 267127

استایل با کت جین و پیراهن سفید مردانه؛ پیشنهاد جذاب و حرفه ای برای آقایان خوش پوش

همه آقایان و خانم ها به لباس های جین علاقه دارند. پس طبیعی است که استایل بسیاری از آن ها را این لباس های محبوب تشکیل دهند. از طرفی با شروع روزهای سرد سال همه افراد دوست دارند که استایل خود را بسیار خاص و شیک نشان دهند.

لباس های پاییزه و زمستانه باید علاوه بر این که از شما در برابر سرما محافظت کنند، در متفاوت نشان دادن استایل شما نیز نقش داشته باشند. به عنوان مثال کاپشن لی یکی از بهترین انتخاب ها برای این هدف است. با این مقدمه در ادامه می خواهیم روش ست کردن  کاپشن لی مردانه  یا کت لی مردانه را با انواع لباس ها مثل پیراهن سفید مردانه توضیح دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

کاپشن-لی

دلیل محبوبیت کاپشن لی

انواع کاپشن و کت لی در رنگ بندی های متنوعی به مرحله تولید می رسند. اگر به یک فروشگاه معتبر فیزیکی یا آنلاین سر بزنید، می توانید کت لی را علاوه بر رنگ های تیره و روشن آبی از بین رنگ های زیبای مشکی، طوسی و قرمز نیز انتخاب کنید.

بعضی از کت های جین مردانه مدل کاملا اسپرتی دارند. به همین علت خانم هایی که عاشق لباس های لی هستند نیز می توانند از آن ها در استایلشان استفاده کنند.

کاپشن جین در نهایت سادگی می تواند استایلتان را بسیار شیک و امروزی نشان دهد. شما اگر چنین لباسی را در کمدتان داشته باشید می توانید آن را با سایر لباس های خود برای داشتن هر نوع استایل  اسپرت و غیررسمی ست کنید.

معمولا در دوخت کاپشن های زمستانه از خز و پشم استفاده می کنند تا از شخص در برابر نفوذ سرما محافظت شود. همچنین بعضی از این لباس ها با آستری ضدآب تولید می شوند تا جلوی نفوذ رطوبت را به زیر کاپشن بگیرند.

مشابه با سایر لباس های گرم زمستانی، این نوع کاپشن ها نیز در انواع کلاه دار و بدون کلاه در بازار موجود هستند تا هر سلیقه ای را راضی نگه دارند.

کاپشن لی را چگونه ست کنیم؟

اگر هنوز هوا خیلی سرد نشده و تنها کمی خنک است، پیشنهاد می کنیم کاپشن لی را به رنگ آبی روشن، طوسی روشن یا رنگ های شاد بخرید. اما برای روزهای سرد زمستان، کاپشن لی مردانه با رنگ های تیره مثل سرمه ای و مشکی انتخاب بهتری است.

مدل های بلند کاپشن جین نیز انتخاب بسیار خوبی برای فصل زمستان هستند.

جین

لباس های جین مانند کاپشن لی زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به استایل شما می بخشند و می توانید همراه آن از انواع اکسسوری ها استفاده کنید. در انتخاب اکسسوری بهتر است مدلی را انتخاب کنید که رنگ آن با کاپشن شما هماهنگ باشد.

کاپشن جین با انواع شلوارهای جین و کتان قابل ست کردن است و احتیاجی نیست که حتما با کت جین خود شلوار همرنگی را بپوشید. شلوارتان می تواند رنگ روشن تر یا تیره تری را نسبت به کاپشن شما داشته باشد.

رنگ متفاوت شلوار و کاپشن لی استایل بسیاری از افراد را متفاوت ولی شیک می کند. به عنوان مثال می توانید کاپشن لی مشکی را با شلوار جین آبی بپوشید.

به عنوان یک قانون کلی بهتر است «کاپشن لی مردانه» خود را با لباس هایی ست کنید که رنگ آن ها با هم هارمونی داشته باشد.

مثلا اگر به دنبال یک ست بسیار جذاب با کاپشن لی آبی هستید، پیشنهاد می کنیم که آن را با «پیراهن سفید مردانه» و نیم بوت مردانه قهوه ای ست کنید. نیم بوت های مردانه در انواع خزدار و بدون خز و در قیمت های متفاوتی موجود هستند.

در فصل های خنک سال مثل پاییز و اوایل بهار هم می توانید یک کت لی آبی روشن را با شلوار جین مشکی بپوشید. اگر در این استایل پیراهن سفیدتان را داخل شلوارتان قرار ندهید، تیپ اسپرت تری خواهید داشت. همچنین استفاده از عینک آفتابی، ساعت و دستبند مردانه این ست را جذاب تر خواهد کرد.

اگر کاپشن لی مردانه شما جنس ضخیمی دارد و در داخل آن از خز استفاده شده است، مجددا ترکیب آن با پیراهن سفید و «بوت مردانه» ظاهرتان را زیباتر نشان می دهد. از طرفی رنگ طرح روی پیراهن سفید مردانه خود را می توانید متناسب با رنگ کاپشن تان انتخاب کنید

کت-لی

خرید مطمئن از دایان شاپ برای افرادی که به شیک پوشی اهمیت می دهند

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ یکی از معتبرترین سایت هایی است که می توانید انواع لباس های جین، کتان، بوت و نیم بوت مردانه، پیراهن، تیشرت و سایر پوشاک مردانه و زنانه را از آن تهیه کنید.

در دایان شاپ می توانید با فیلتر کردن لباس ها بر اساس نوع، جنس، برند، رنگ، قیمت و گزینه های دیگر، از خرید آنلاین خود لذت ببرید. این ویژگی کمک می کند تا خرید خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. این فروشگاه محیطی است که افراد شیک پوش خریدهای خود را در آن جا انجام می دهند و از کیفیت، قیمت و اصل بودن کالای خریداری شده، مطمئن هستند.

سخن نهایی

فصول سرد سال زیبایی خاص خود را دارند و پوشش افراد بیشتر در آن ها به چشم می آیند. جذابیت بسیاری از مردان با استایل آن ها دو چندان خواهد شد. از جمله عناصر دخیل در این قضیه داشتن استایلی متشکل از نیم بوت مردانه، کاپشن لی و پیراهن سفید مردانه است.

در مطلب بالا به نکاتی اشاره کردیم که با استفاده از آن ها می توانید با کاپشن لی مردانه خود یک تیپ متفاوت داشته باشید و خود را بیشتر از همیشه شیک پوش نشان دهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها