|
کدخبر: 256308

۷ استایل که در حال حاضر برای آقایان بسیار مرسوم است

سبک زندگی ۷ استایل که در حال حاضر برای آقایان بسیار مرسوم است

مد مردانه در طول تاریخ تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. زمانی، پوشیدن کمربند برای مردان بسیار رایج بود و حتی مد لباس مردانه تاریخی را در خود دارد که مردان جوراب شلواری می­ پوشیدند. مد در طول زمان با محبوب شدن سبک­های جدید و در دسترس قرار گرفتن فن­اوری ­های جدید پوشاک تکامل یافته است. در حال حاظر اما مدل­های لباس برای آقایان بسیار متنوع و زیباتر از گذشته شده و البته راحت­تر.

انواع سبک های مد

سبک های مختلف مد مردانه برای مدت طولانی وجود داشته است. در طول تاریخ، ظاهرهای مختلف محبوب شده­اند و سپس محو شده­اند تا روندهای جدیدی به وجود بیایند. همه این سبک­ های مختلف الهامات و معانی خاص خود را دارند. همه این سبک ها داستان های خاص خود را دارند. ما بعضی از بروز­ترین­های دنیای مد مردانه را به شما معرفی می­کنیم.

استایل رسمی

لباس-مردانه

اگر لباس رسمی مناسب محل­های اداری و کسب و کار می­پوشید، باید شیک به نظر برسید. این لباسی است که برای یک مراسم شب بسیار شیک مناسب است. این بدان معنی است که شما باید یک کت و شلوار تیره و یک پیراهن لباس با کراوات ابریشمی بپوشید. کت و شلوار یقه انگلیسی برای لباس­های رسمی مناسب است. در این استایل از کت و شلوارها کار شده استفاده نمی­شود و تا حد امکان کراوات­هایی ساده و به دور از طرح­های براق به چشم می­خورد. شما قرار است یک جنتلمن واقعی باشید. برای تکمیل ظاهر، دکمه سرآستین و یک دستمال جیبی ساده را به استایل خود اضافه کنید. این جزئیات کوچک هستند که واقعاً در سبک رسمی مهم هستند. محصولات ال سی من پیشنهاد ما به شما است. کت و شلوار­های رسمی از این برند به شما در پیدا کردن یک استایل شخصی برای محیط­های رسمی کمک خواهد کرد.

سبک استایل هنری

این یک سبک جسورانه، رنگارنگ، پر از طرح است. این سبک را آزمایش کنید و در آن خلاق باشید. سبک هنری برای کسانی مناسب است که می­خواهند متفاوت و خوش استایل باشند. مردی با کت قرمز را در حال کتاب خواندن تصور کنید. این بسیار جذاب و متفاوت است.

استایل موتور سواری

مورد ضروری برای هر کمد موتور سواری کت چرمی است. ژاکت موتور سواری کلاسیک معمولاً تا کمر است و اغلب برای اضافه کردن خنکی بیشتر به بدن زیپ‌های زیادی روی آن‌ قرار دارد. یک کت تمام چرم را برای موتور سواری خود کنار بگذارید. به نیم­ بودت­های مشکی یا قهوه­ای احتیاج خواهید داشت. این­ کفش­ها پاهای شما را از سرما حفظ خواهند کرد. شوار جین آبی یا کتی مشکی برای این استایل عالی است. توجه کنید هدف از این استایل تداعی کردن موتور سواری است و نیازی نیست حتما سوار بر موتور چنین استایلی داشته باشید.

کراوات مشکی

یک استایل خاص برای آقایان در عصر جدید استایل کراوات مشکی است. این یک سبک مد برای رویدادهای فانتزی است و معمولاً آن را در مراسم مهم، عروسی­ها، مهمانی­های بزرگ سالگرد و سایر رویدادهای جشن خواهید دید. برای مراسم­های خاص این استایل را نیاز دارید و بهتر است خودتان را آماده کنید. یک کت برای این استایل ضروری است. کت مورد نظر شما می­تواند یقه انگلیسی، آرشال یا شال مانند داشته باشد. کت مورد نظر خود را با شلوار پارچه­ای و کراوات بپوشید. هر کراواتی، از کراوات استاندارد گرفته تا پاپیون، کارساز است. فراموش نکنید شما به یک پیراهن سفید ساده احتیاج دارید. این استایل با نام کراوات مشکی شناخته می­شود اما نیازی نیست کراوات شما حتما مشکی باشد و آزاد هستید تا از طرح و رنگ­های دیگر هم کمک بگیرید.

ظاهر استایل خاص خود را با یک ساعت لباس زیبا، دکمه سرآستین و یک دستمال جیبی به پایان برسانید تا استایل خود را هرچه بیشتر متفاوت کنید. در واقع شما به یک ست رسمی مردانه شامل یک مدل کت و شلوار شیک و اکسسوری­های پر زرق و برق برای این استایل احتیاج دارید. به موها و ریش خود برسید. اکنون آماده مهمانی هستید.

استایل بوهمیایی

اگر بخواهیم به راحتی این استایل را شرح دهیم، می­توانیم به مردی با گیتار در دست اشاره کنیم که لباس نخی شلوغی به تن دارد. سبک بوهو به نوعی هنری و روان است. رنگ­ها و الگوهای تند از ویژگی­های بارز این سبک مد است. شلوار جین آبی زاپ دار رنگ روشن و انواع شلوارهای رنگ روشن، به خصوص شلوارهای پیلی دار، اغلب در ظاهر بوهو دیده می­شوند. پیراهن‌های رنگارنگ دکمه‌دار و تی‌شرت‌های گشاد با یقه هفت برای این استایل مناسب هستند. کفش‌های بلند مانند نیم بوت و بدون جوراب بپوشید و وقتی جسور هستید، کلاهی با لبه‌های فلاپی اضافه کنید تا استایل بوهمی خود را کامل کنید.

کژوال

لباس-مردانه۲

این استایل در همه جا وجود دارد. سر و کله لباس­های خاص و کژوال که در عین زیبایی راحت­ هستند در خیابان­ها هم پیدا می­شود. استایل­هایی بدور از زرق و برق با شلوار­های جین کم رنگ و پیراهن­های ساده و نخی در این دسته قرار دارد. مردان و زنان زیادی این استایل را به عنوان سبک شخصی خود پذیرفته­اند و از آن استفاده روزمره­ دارند. برای این استایل به چیزی جز لباس­های راحت خود احتیاج ندارید. تا حد امکان سخت نگیرید، ساده عمل کنید و آراسته باشید.

استایل خیابانی

هودی­ها و لباس­های گشاد به همراه شلوارهای زاپ دار را در این استایل زیاد می­بینید. اکسسوری­هایی مانند ساعت­های کامپیوتری و دستبند و گردنبند­های مهره­دار از دیگر لوازم جانبی پر طرفدار این استایل است. کلاه­ها لبه­دار را فراموش نکنید. این استایل مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار دارد. در گذشته بیشتر مورد توجه آقایان بود اما اکنون تفاوت جنسیتی در این استایل به چشم نمی­­خورد و خانم­های زیادی هم از این سبک پوششی استفاده می­کنند. عینک­های آفتابی با لنز­های رنگ با این پوشش مناسب خواهند شد.

این سبک­های پوششی امروزه مرسوم هستند و افراد زیادی این سبک­ها را به عنوان استایل شخصی خود استفاده می­کنند.

نویسنده: سارااقبالی

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها