|
کدخبر: 262726

تفاوت لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ‌بک اصلی و تقلبی

این روزها در کنار شرکت‌های تولید کننده‌ی تجهیزات یدکی مستقل، اغلب خودروسازان نیز نسبت به تولید انواع لوازم یدکی اقدام کرده‌اند. معمولا قطعات خودروسازان کاملا متناسب با نیاز ماشین‌هایی است که تولید می­کنند. لذا این قطعات ارج و قرب ویژه‌ای در بازار دارند و خیلی از افراد در بین محصولات داخلی آن‌ها را ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر از افراد کماکان محصولات وارداتی را بهتر می‌دانند. لوازم یدکی تیبا ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می‌توانید انواع محصولات داخلی و خارجی را برای خود تهیه کنید. هنگام خرید، آنچه که از همه مهم‌تر است، تقلبی نبودن قطعات و اصالت آن‌ها می‌باشد. در این محتوا می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که قطعات یدکی اصل یک خودرو، به طور مثال تیبا ۲ و یا تیبا ۱ با نمونه‌های فیک چه تفاوت‌هایی دارند. پس با ما همراه باشید.

انتخاب یک فروشگاه معتبر همچون یدک مارکت

پیش از این که به شکل اختصاصی به بررسی کالاهای اصل و فیک بپردازیم باید نکته‌ای را روشن کنیم. خریداران لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک باید در نظر داشته باشند که این روزها خودروهای سایپا به دلیل قیمت پایین‌تری که دارند محبوبیت بیشتری در میان مردم پیدا کرده‌اند. لذا شرکت‌های بیشتری به فکر کسب سود و سو استفاده از تقاضای مازاد پیش آمده را خواهند داشت. لذا بایستی بیشتر به اصالت کالاها توجه کنند. اگرچه در ادامه نکات و مؤلفه‌های متعددی در رابطه با انواع نمونه‌های اصل و فیک بازگو می‌شود اما توجه داشته باشید که کماکان بهترین، موثرترین و ساده‌ترین راه خرید کالاهای اصل، استفاده از تخصص کارشناسان فروشگاه­های معتبر می‌باشد.

همان‌طور که یک پزشک می‌تواند به خوبی و یا حتی با یک نگاه علائم و نشانه‌های یک بیمار را تشخیص دهد یک فرد متخصص در این حوزه هم بعضا می‌تواند با یک نگاه قطعات تقلبی را شناسایی کند. پس سعی کنید که حتما هنگام خرید به دنبال مجموعه‌های معتبر باشید. یکی از این مجموعه‌ها فروشگاه یدک مارکت است که انواع لوازم یدکی تیبا ۲ اصل را عرضه می‌کند و این اصالت را تضمین می‌نماید. ضمن این که گارانتی قطعات فروخته شده این اجازه را به شما می‌دهد تا قطعات را به لحاظ اصالت و سلامت بررسی کنید و در صورت بروز مشکل آن­ها را مرجوع نمایید.

انتخاب یک فروشگاه معتبر همچون یدک مارکت

قیمت لوازم یدکی تیبا ۲ در تشخیص اصالت کالاها

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که در هر نوع خریدی مانند لوازم جلوبندی تیبا ۲ مطرح می‌شود قیمت محصولات می‌باشد. در واقع قیمت به شما دو چیز را می‌گوید: ۱- میزان کیفیت و حتی اصالت کالاها ۲- این که آیا قدرت خرید آن قطعه را دارید یا نه. پس شاید به همین علت باشد که ما معمولا پس از دیدن یک قطعه اولین سوالمان در مورد قیمت آن می‌باشد. البته هستند فروشندگانی که متاسفانه کالاهای بی‌کیفیت و فیک را نیز با قیمت‌های گزافی می فروشند و به اعتماد مشتریان خود ضربه می‌زنند.

طول عمر کم محصولات تقلبی

قیمت کم محصولات تقلبی به این علت است که شما مجبور خواهید شد که مجددا قطعه را ظرف مدت کوتاهی عوض کنید. لذا اگرچه این محصولات در لحظه‌ی خرید به لحاظ مالی فشار کمتری به شما وارد می‌کنند اما در مجموع هیچ صرفه‌ی اقتصادی‌ای ندارند. ضمن این که استهلاک سایر قطعات را هم بالا می‌برند. لوازم یدکی تیبا ۲ و کلیه‌ی یدکی جات خودروهای داخلی به مراتب قیمت پایین‌تری دارند لذا بهتر است که از همان تعویض‌های اول به دنبال قطعات اصل و باکیفیت باشید.

قطعات شرکتی و غیر شرکتی

قطعات شرکتی شامل آن دسته از محصولاتی می‌شوند که توسط نمایندگی‌ها و برندهای مجاز خودرویی ساخته می‌شوند. حتی ممکن است که یک شرکت، قطعاتی را برای خودروهای تولیدی سایر کشورها بسازد و به کشورهای مقصد صادر نماید. ولی در مجموع قطعات شرکتی به لحاظ کیفیت و اصالت مورد تایید سازندگان خودرو و سایر ارگان‌های تایید کننده می‌باشند.

قطعات شرکتی از مبادی رسمی وارد کشور می‌شوند و چه بسا از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. قطعات غیر شرکتی به واسطه‌ی شرکت‌های کوچک و متفرقه وارد بازار می‌شوند و حتی ممکن است که قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های داخلی داشته باشند. البته به خاطر تحریم‌ها خیلی از قطعات شرکتی و اصل نیز با کمک واسطه‌ها وارد ایران می‌شوند و از کانال‌های اصلی عبور نمی‌کنند.

مؤلفه‌هایی که هنگام خرید قطعات باید بررسی شوند

قطعات استوک

این قطعات به میزان قابل توجهی از نمونه‌های اصلی ارزان‌تر می‌باشند اما الزاما نمی‌توان گفت که تقلبی‌اند. در واقع این محصولات اصلا نو نیستند و در بهترین حالت دست دوم‌های تمیز محسوب می‌شوند. قطعات استوک را از دمونتاژ سایر خودروها تامین می‌کنند و خیلی از تعمیرکاران به همین دلیل خودروهای اوراقی را خریداری می‌کنند.

مؤلفه‌هایی که هنگام خرید قطعات باید بررسی شوند

۱

رنگ بسته‌بندی

معمولا طرح‌های موجود بر روی بسته‌بندی اجناس فیک تفاوت رنگ اندکی با نمونه‌های اصلی دارند.

۲

کیفیت بسته‌بندی

برخی از محصولات فیک اصلا بسته‌بندی ندارند ضمن این که آن‌هایی که بسته‌بندی دارند هم دارای جعبه‌های فاقد استحکام می‌باشند.

۳

نوع آلیاژ

متریال مورد استفاده نه تنها بر کیفیت و مقاومت اجناس تاثیر می‌گذارد بلکه ظاهر محصولات را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

۴

لمس قطعات

کسانی که با قطعات یدکی زیاد سر و کار دارند می‌دانند که تجربه لمس هر قطعه‌ای منحصر به فرد است.

۵

پرداخت کاری سطح

پرداخت کاری نیز از جمله مؤلفه‌هایی است که فروشندگان زیاد آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

۶

نوع جوشکاری و پرچکاری

نوع اتصالات نیز از دیگر راه‌های تشخیص اصالت کالاها می‌باشد.

۷

نوشتار روی بسته

معمولا هر شرکتی در برند بوک خود دارای یک سری فونت و طرح مشخص برای بسته‌بندی می‌باشد.

 

 

قیمت لوازم یدکی لوازم یدکی تیبا ۲ در یدک مارکت

فروشگاه یدک مارکت ارائه دهنده‌ی قطعات یدکی انواع خودروهای داخلی و وارداتی است. ضمن این که کلیه‌ی لوازم یدکی تیبا مانند لوازم یدکی تیبا ۱ و ۲ و سایر خودروهایی همچون تارا، شاهین، آریو Z۳۰۰، ساینا، کوییک و غیره را با تخفیف ارائه می‌دهد. این در حالی است که قیمت پایه قطعات کاملا مورد تایید اصناف می‌باشد.

فروش انواع لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک در یدک مارکت

ویژگی‌های خرید لوازم یدکی تیبا دو از یدک مارکت

کسانی که به لوازم یدکی تیبا ۲ نیاز دارند در صورتی که بخواهند از این فروشگاه خرید کنند بایستی با یک سری از مزایا و امکانات سایت آشنا باشند.

ارسال فوق سریع

یکی از نکاتی که برای مشتریان اینترنتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد بحث سرعت در دلیوری است. در واقع خیلی از افراد معتقدند که گاهی سفارشاتشان آنقدر دیر به دستشان می‌رسد که دیگر به دردشان نمی‌خورد. یدک مارکت نیز با آگاهی از این موضوع توانسته سرعت تحویل مرسولات را تا جایی که ممکن بوده بالا ببرد.

مقصد

زمان

اگر در شهر تهران هستید

تا دو ساعت

اگر در استان تهران هستید

تا ۲۴ ساعت

اگر در سایر شهرستان‌ها سکونت دارید

نهایتا تا ۷۲ ساعت بعد سفارشتان را دریافت خواهید کرد

 

 

 

 

 

 

 

ضمانت بازگشت وجه

در صورت بروز مشکل در اصالت کالا و یا مواردی که تحت پوشش گارانتی هستند افراد می‌توانند سفارشات خود را کنسل کنند و با عودت دادن قطعات پول خود را پس بگیرند.

ارسال رایگان

با توجه به مواردی که تا این جا ذکر شده‌اند فروشگاه برآورد کرده است که اگر مشتری تا ۲ میلیون تومان خرید کند سفارشش به شکل رایگان ارسال خواهد شد.

وب‌سایت یدک مارکت: https: //www.yadakmarket.com

شماره تماس کارشناسان: ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۵۲

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر