|
کدخبر: 256714

بهترین برندهای سنگ فرز متوسط در بازار

سنگ فرز ابزاری است که برای کاربردهای مختلفی مثل برش و یا پولیش شدن سطوح سنگی، آهنی، بتنی و... از آن استفاده می شود. این وسیله در صنایع مختلفی مثل جوشکاری، کاشی کاری، تراشکاری و بسیاری مشاغل دیگر کاربرد دارد. در این مطلب تصمیم داریم نکاتی درخصوص خرید فرز و سنگ رومیزی عنوان کرده و شما را با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا کنیم. همراه ما باشید!

سنگ-فرز

انواع دستگاه های فرز

دستگاه های برش به دو دسته سنگ فرز و صفحه برش تفسیم می شوند. هر کدام از این دستگاه ها برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه مدل های این دو دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع صفحه برش:

  1. صفحه برش آهن بر:

از انواع صفحه برش آهن برای برش و حالت دادن به سطوح فولادی استفاده می شود. قیمت این دستگاه ها با توجه به قطر و ضخامت آن ها متفاوت خواهد بود.

  1. صفحه برش پروفیل بر:

این صفحه ها روی دستگاه های خاصی نصب شده و برای برش انواع پروفیل های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت صفحه برش پرفیل بر هم با توجه به مدل و ابعاد ان متفاوت است.

  1. صفحه برش استیل بر:

این محصول کاملا صاف بوده و از ضخامت کمتری نسبت به سایر صفحه های برش برخوردار است. قیمت صفحه برش استیل بر هم نسبت به انواع دیگر نسبتا پایین تر می باشد.

انواع سنگ فرز:

  1. مینی فرز:

مینی فرز یا سنگ فرز انگشتی نوعی سنگ فرز با ابعاد کوچک است. این دستگاه معمولا برای آهنگری، پولیش، سنگ بری و همچنین انجام طراحی به کار برده می شود.

  1. سنگ فرز متوسط و بزرگ:

سنگ فرزهای متوسط از صفحه ای با قطر ۱۸ سانتی متر برخوردارند. سنگ فرزهای متوسط از موتوری با ظرفیت ۲۲۳۷ وات برخوردار بوده و اکثرا به صورت سیمی طراحی می شوند.

  1. سنگ فرز بزرگ:

قطر سنگ فرزهای بزرگ حدود ۲۳ سانتی متر است و توان موتور آن ها حدود ۳۷۲۸ وات می باشد. این دستگاه ها برای کارهای صنعتی و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. سنگ فرز شارژی:

این نوع سنگ فرزها به صورت بی سیم بوده و بدون نیاز به اتصال به سیم و یا وجود پریز برق قابل استفاده هستند. در واقع این دستگاه ها شما را از دردسرهای سیم کشی خلاص کرده و خطر برق گرفتگی را هم به صفر می رسانند. البته قیمت این نوع دستگاه ها نسبت به دیگر انواع سنگ فرز بالاتر است.

  1. سنگ فرز بادی:

این دستگاه ها به کمپرسورهای هوا وصل شده و از طریق فشار هوا کار می کنند. سنگ فرزهای بادی وزن کمی داشته و دقت بسیار بالایی دارند. بنابراین برای انجام تمام کارهایی که به دقت بالا نیاز داشته باشند قابل استفاده هستند.

 

کاربردهای سنگ فرز متوسط

از سنگ فرز متوسط می توان برای انجام عملیات برش و پولیش در صنایع مختلف استفاده کرد. این دستگاه به دلیل ابعاد مناسب و وزن نسبتا سبکی که دارد، برای کاربردهای متنوعی قابل استفاده است. اما یکی از کاربردهای جالب آن این است که می تواند به عنوان ارزانترین دستگاه پولیش خودرو هم مورد استفاده قرار بگیرد.

از آن جایی که دستگاه های پولیش خودرو از قیمت بالایی برخوردارند، برخی از افراد ترجیح می دهند دستگاه سنگ فرز خود را به یک دستگاه پولیش خودرو تبدیل کنند.

البته اگر قدرت خرید دستگاه پولیش را داشته باشید، می توانید بهترین دستگاه پولیش را هم از فروشندگان سایت نوبشو خریداری نمایید.

 

قیمت سنگ فرز متوسط

قیمت سنگ فرز متوسط به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان میزان دقیقی برای آن اعلام کرد. برای مثال مواردی مانند برند تولید کننده، جنس سنگ فرز، نوع صفحه آن، سیمی یا بدون سیم بودن و... از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت این دستگاه به شمار می روند.

در صورتی که شما برای خرید سنگ فرز متوسط و همچنین سایر دستگاه هایی مانند خرید صفحه فرز و پولیش به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید، می توانید این دستگاه ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

بهترین برندهای سنگ فرز متوسط

بهترین برندهای تولید کننده انواع سنگ فرز بزرگ، متوسط و کوچک موجود در بازار عبارتند از:

  • بوش
  • هیتاچی
  • دیوالت
  • AEG
  • متابو
  • رونیکس
  • اکتیو
  • محک
  • توسن

توجه داشته باشید که قیمت سنگ فرز متوسط از برندهای معتبر و مطرح بازار نسبت به برندهای ناشناخته و کم شناخته اندکی بیشتر است. اما این موضوع نباید باعث شود که شما این برندها را به برندهای بی کیفیت بازار ترجیح دهید.

 

خرید سنگ فرز

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره شد، یکی از بهترین راه ها برای خرید سنگ فرز متوسط و دیگر دستگاه های برش مثل سنگ فرز رومیزی و...، مراجعه به یک فروشنده معتبر است. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران قیمت یا کیفیت محصولات باشید.

برای مثال فروشندگان وب سایت نوبشو از هر نظر قابل اطمینان هستند و شما می توانید انواع دستگاه های فرز نو و دست دوم را با مناسب ترین قیمت ممکن از آن ها خریداری کنید. تنوع محصولات در سایت و اینستاگرام نوبشو به قدری زیاد است که شما به راحتی یک محصول مطابق با نیاز و خواسته خود پیدا خواهید کرد و هیچ مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. همچنین امکان مقایسه قیمت ها بین فروشندگان مختلف برای شما وجود دارد و می توانید اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را خریداری نمایید.

سنگ-فرز۲

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با سنگ فرز متوسط و بهترین برندهای آن در بازار آشنا کرده و اطلاعاتی درخصوص سایر دستگاه های فرز عنوان کنیم. همانطور که متوجه شدید، این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید تمام مدل های دستگاه های فرز را از وب سایت نوبشو پیدا کرده و خریداری نمایید.

نوبشو یک موتور جستجوی کالا بسیار قدرتمند است و میلیون ها کالای مختلف در آن خرید و فروش می شود. شما می توانید برای خرید تمام محصولات مورد نیاز خود از جمله خرید دستگاه فرز متوسط، خرید دستگاه پولیش و... به این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از فروشندگان آن خریداری نمایید. در این صورت دیگر نیازی نیست درخصوص کیفیت یا قیمت محصولات نگران باشید!

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها