|
کدخبر: 248184

رکود مطلق در بازار لوازم خانگی

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار دارد و بنا به اذعان فعالان، بازار به‌نوعی نیمه‌تعطیل است.

در زمان حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می‌گذرد و هر چند روز یک‌بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور، وزارت صنعت و سازمان حمایت از برخورد با متخلفین مطالبی را عنوان می‌کنند اما در عمل هنوز کسی حریف تولیدکنندگان متخلف لوازم خانگی نشده است.

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار دارد و بنا به اذعان فعالان بازار به‌نوعی نیمه‌تعطیل است. بلاتکلیفی بازار لوازم خانگی در حالی به وجود آمده است که هنوز واحدهای تولیدی که اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده بودند لیست جدید کاهش قیمتها را به بازار اعلام نکرده‌اند.

بر همین اساس فروشندگان لوازم خانگی مطابق همان لیست‌هایی که شاهد افزایش قیمت بود کالاها را به فروش می‌رسانند اما با توجه به رکود بازار خود فروشندگان تخفیفاتی را برای مردم درنظر گرفتند تا شاید این موضوع عاملی شود مردم نسبت به خرید کالا ترغیب شوند اما متأسفانه خبرهای مختلف در کاهش قیمت لوازم خانگی عاملی شده است تا مردم دست از خرید بردارند و منتظر ارزانی کالاها باشند، اما در عمل تولیدکنندگان نسبت به این موضوع مقاومت می‌کنند.

بازار لوازم خانگی , امروز اکثر فروشندگان لوازم خانگی بلاتکلیف در مغازه‌های خود نشسته و منتظر مشتری هستند، اما خبری از خرید و فروش نیست.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی با اعلام اینکه "مدام مسیولین از کاهش قیمتها صحبت می‌کنند اما هیچ واحد تولیدی لیست جدید خود را به ما اعلام نکرده است"، گفت: از آقایان می‌خواهیم اگر کاهش قیمت‌ها برای واحدهای تولیدی ضروری است آنها را ملزم کنید تا لیست جدید را به بازار اعلام کنند.

وی اضافه کرد: تأکید مسیولین در کاهش قیمت‌ها این موضوع را برای ما دچار ابهام کرده است که اگر ارزانی است پس چرا گران می‌خریم، شاید کارخانجات به ما گران می‌فروشند، چرا لیست جدید قیمت‌ها به بازار اعلام نمی‌شود؟!

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها