|
کدخبر: 245913

هزینه پاک‌سازی صورت در کلینیک ساعی

پوست صاف، تمیز و زیبا نقش مؤثری در حفظ ارتباطات متقابل‌ در افراد دارد و افرادی که پوست صاف‌تری دارند علاوه بر داشتن اعتماد به نفس بالاتر جایگاه اجتماعی بالاتری هم دارند. اما چگونه پوست خود را صاف‌تر و زیباتر کنیم؟ انواع روش‌های پاک‌سازی پوست وجود دارد که افراد می‌توانند بسته به نوع پوست خود و سایر شرایط آن را انتخاب کنند. هزینه پاک‌سازی صورت با روش پاک‌سازی پوست ارتباط مستقیمی دارد. هزینه پاک‌سازی صورت با توجه به زیبایی قابل‌توجهی که برای شما به همراه دارد کاملاً به‌صرفه است.

پاک-سازی

کدام‌یک از روش‌های پاک‌سازی صورت برای من مناسب‌تر است؟

پاک‌سازی صورت روش‌های مختلفی دارد و هر کدام را بسته به نوع پوست، مقدار لایه‌برداری مورد نیاز و کیفیت مورد انتظار شما می‌توانید انتخاب کنید. در ادامه ضمن معرفی این روش‌ها بیان می‌کنیم که هر کدام از روش‌ها برای چه افرادی مناسب‌تر است.

روش خانگی: پاک‌سازی صورت با روش خانگی در بلندمدت می‌تواند نتیجه مؤثری برای افراد داشته باشد ولی کوتاه‌مدت افراد نمی‌توانند نتیجه موردنظر خود را بگیرند. در این روش اسکراب صورت به‌صورت سطحی و دورانی بر روی پوست کشیده می‌شود و برای افرادی که قصد لایه‌برداری کاملاً سطحی را دارند مناسب است. افرادی که نیاز به لایه‌برداری با کیفیت و عمیق دارند می‌توانند از روش‌های کلینیکی استفاده کنند.

فیشیال پوست: این روش که توسط پزشک متخصص در کلینیک انجام می‌شود یکی از مؤثرترین راهکاری پاک‌سازی صورت است. در این روش پس از ماساژ ابتدایی، پاک‌سازی کامل چربی‌ها و سایر آلودگی‌ها انجام می‌شود و پس از آن از با کیفیت‌ترین لایه بردارهای صورت استفاده می‌شود. پس از لایه‌برداری، بخور صورت انجام می‌شود و پس از آن لایه‌های مرده، جوش‌ها و ناخالصی‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی برداشته می‌شود. اگر به دنبال حذف کامل آلودگی‌های پوست، جوش‌های سرسیاه و چربی‌های پوست خود هستید این روش مناسب شماست.

پاک‌سازی صورت با استفاده از لیزر: لیزر یکی دیگر از روش‌های کلینیکی است که با استفاده از دستگاه انجام می‌شود. رنگ‌دانه‌های پوست شما در این روش تحریک می‌شود و غده‌های چربی پوست شما را از بین می‌برد. اگر علاوه بر پاک‌سازی صورت به دنبال شادابی و جوان‌سازی پوست صورت خود هستید این روش کاملاً مناسب شماست.

پاک‌سازی صورت با روش اکسیژن‌تراپی: در روش اکسیژن‌تراپی که مدرن‌ترین روش پاک‌سازی صورت است با استفاده از دستگاه پلاژن اکسیژن‌تراپی انجام می‌شود. تخلیه پوست از آلودگی‌ها، تزریق سرم به لایه‌های عمقی پوست و تنظیم اکسیژن پوست با استفاده از دستگاه‌های مخصوص از جمله فعالیت‌های انجام‌شده در روش اکسیژن‌تراپی می‌باشد. اگر لکه و چین‌وچروک زیادی بر روی صورتتان دارید روش اکسیژن‌تراپی برای شما مناسب است.

صورت

آیا پاک‌سازی صورت فقط برای خانم‌هاست؟

اینکه پاک‌سازی صورت فقط برای خانم‌هاست تصور غلطی است. اتفاقاً به دلیل اینکه آقایان بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند و یا در شغلی فعالیت می‌کنند که ممکن است زودبه‌زود پوستشان دچار آلودگی شود بیشتر به پاک‌سازی صورت احتیاج دارند. بنابراین هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنند و پاک‌سازی صورت خود را انجام دهند.

چه تفاوتی بین آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی در ارائه خدمات پاک‌سازی صورت است؟

حتماً شما هم تبلیغات زیادی از آرایشگاه‌های تازه تأسیس دیده‌اید که علاوه بر خدمات زیبایی، پاک‌سازی صورت را نیز انجام می‌دهند. این آرایشگاه‌ها بعضاً این خدمات را با قیمت کمتری نسبت به کلینیک‌ها نیز انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که این آرایشگاه‌ها مجوزهای حرفه‌ای و مورد نیاز این فعالیت را ندارند و انجام عمل پاک‌سازی صورت توسط آن‌ها بر روی پوست شما می‌تواند عوارض غیرقابل جبرانی برای شما به همراه داشته باشد.

پوست صورت عضو حساسی است و بهتر است به کلینیک‌های تخصصی که از بهترین دستگاه‌ها و پزشکان استفاده می‌کنند مراجعه کنید. کلینیک تخصصی ساعی سال‌هاست که در این زمینه با کسب مجوزهای مورد نیاز صفر تا صد فرآیند جوان‌سازی و پاک‌سازی صورت را انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب روش پاک‌سازی صورت مناسب خود و مشاهده قیمت‌ها پزشک خود را انتخاب کنید و با خیالی راحت از نتیجه پاک‌سازی زیبایی را به خود هدیه دهید. کلینیک ساعی حتی پس از انجام پاک‌سازی نیز آماده مشاوره به شماست و شما را با مراقبت‌های پس از انجام پاک‌سازی آگاه می‌نماید.

هزینه‌های پاک‌سازی صورت در کدام کلینیک مناسب‌تر است؟

اگر به دنبال یک کلینیک تخصصی هستید که از بهترین دستگاه‌ها برای جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست استفاده کنند و قیمت خدماتشان نیز مناسب باشد پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ساعی است. کلینیک ساعی با سابقه‌ای درخشان انواع خدمات زیبایی شامل خدمات مو، ابرو، صورت، لیفت، تزریق و لیزر موهای زائد را ارائه می‌کند. با توجه به تعداد زیاد مشتریان کلینیک ساعی نسبت به سایر کلینیک‌ها قیمت خدمات این کلینیک کاملاً مناسب است و عموم افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. شما می‌توانید با تماس با کلینیک از قیمت خدمات کلینیک ساعی آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

انجام پاک‌سازی صورت می‌تواند زیبایی خاصی به‌صورت شما می‌بخشد ولی باید دقت کنید که این روش را در آرایشگاه‌ها انجام ندهید. آرایشگاه‌ها اغلب مجوز فعالیت پاک‌سازی صورت را ندارد. بنابراین سعی کنید که به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید. کلینیک تخصصی ساعی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای در زیباسازی پوست با انواع روش‌ها و مناسب‌ترین قیمت فعالیت می‌کند. این کلینیک مجوز رسمی از سازمان بهداشت دارد و از بهترین پزشکان و متخصصین استفاده می‌کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها