|
کدخبر: 245718

چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت / رفاه و افتخاری دیگر

خانواده معظم رفاه به پاس تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته خود تندیس و لوح یادبود چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت را کسب کرد.

در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که با حضور مقامات و مسئولان دولتی، جمعی از مدیران و صاحبان برندهای ارزشمند ایرانی و همچنین تولیدکنندگان موفق حوزه صنعت، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در روز شنبه هفتم اسفندماه برگزار شد، از فروشگاه رفاه به پاس عملکرد نوین در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایرانی تقدیر به عمل آمد.

همایش-ملی

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در حال حاضر یکی از جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی توسط بخش خصوصی و با همکاری دولت هر ساله برگزار شده و از مدیران این شرکت‌ها و سازمان‌ها طی مراسمی‌تجلیل به عمل می‌آید. این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، برنامه و بودجه، در مرکزهمایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردیده است.

در لوح تقدیر خانواده بزرگ رفاه آمده است:

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآور این مرز و بوم است.

موجب افتخار است که به پاس شایستگی مدیریت حرفه‌ای آن مجموعه در تعالی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقش راهبردی داشته و این گواهینامه تقدیم شود.

از خداوند مهربان یگانه توفیق روزافزون تمامی‌مدیران خردمند را آرزومندیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها