|
کدخبر: 215836

آرا هنر ۱۳ جایزه ملی طراحی بسته بندی گرفت

شب گذشته و در آیین اختتامیه دومین جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی، آراهنر از سوی هیات داوران در ۱۳ بخش نشان جایزه ملی دریافت کرد.

اصناف آرا هنر ۱۳ جایزه ملی طراحی بسته بندی گرفت

به گزارش روابط عمومی آرا هنر، در این مراسم که شب گذشته (۱۸آبان) در پارک فناوری دانشگاه علم و فرهنگ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شد، محصول ترسل شرکت آرا هنر موفق از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

آرا-هنر-جایزه

همچنین در بخش ایده‌های مربوط به هدایای تبلیغاتی، محصول هونواک به عنوان برگزیده سوم شناخته شد و لوح و نشان ملی دریافت کرد.

همچنین در بخش محصولات یازده محصول آرا هنر به دلیل کیفیت طراحی، تولید، نوآوری و خلاقیت در شکل و عملکرد نشان‌های یک، دو و سه ستاره دریافت کردند.

در این بخش، بسته‌های صهبا، شب چراغ، ستا، نوشه ۲، مهنای چوبی و زریر نشان یک ستاره دریافت کردند.

بسته‌های یارا، مهنا، درنگ نشان دو ستاره دریافت کردند و بسته‌های چام ویژه و بسته بندی ویژه صنایع دستی موفق به کسب نشان سه ستاره شدند.

آرا هنر این موفقیت را مرهون همکاران خوب و همراهان و مشتریان خوش سلیقه‌ای است که باعث رشد و ارتقای این مجموعه شده‌اند.

آرا هنر ارائه دهنده هدایای سازمانی و تبلیغاتی با محوریت صنایع دستی است که طی سال‌های اخیر موفق به ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی شده است.

آرا هنر در سال ۹۶ از سوی معاونت علمی رئیس جمهوری به عنوان یک شرکت خلاق فعالیت می‌کند.

جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی، از سال ۱۳۹۸ کار خود را در راستای رشد و بالندگی اقتصاد فرهنگی کشور آغاز کرد، این جایزه به مدیریت پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، با همکاری نهادهای فرهنگی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه‌ها و... برگزار می‌شود.

ارسال نظر