|
کدخبر: 211795

فاتح توپ طلا لو رفت! + عکس

بر اساس انتشار یک تصویر به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی برنده جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۱ شده است.

ورزش فاتح توپ طلا لو رفت! + عکس

اخیرا رای گیری انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ به اتمام رسیده و حدود یک ماه دیگر نشریه فرانس فوتبال با برگزاری مراسم برنده جایزه توپ طلای امسال را مشخص خواهد کرد. اما حالا تصویری در فضای مجازی از لیست نهایی نشریه فرانس فوتبال منتشر شده که نشان می دهد رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی و ۳۳ ساله بایرن مونیخ بالاتر از لیونل مسی و کریم بنزما برنده جایزه توپ طلا در سال ۲۰۲۱ شده است.

این در حالیست که تا چند هفته قبل از لیونل مسی به عنوان جدی ترین نامزد برای دریافت این عنوان نام برده می شد، اما افت این ستاره آرژانتینی در فصل جدید در لیگ فرانسه و ترکیب پاری سن ژرمن و همچنین درخشش فوق العاده و مستمر رابرت لواندوفسکی ممکن است نظر برخی از رای دهنگان را تغییر داده باشد.

لواندوفسکی-بایرن

در این تصویر ستاره لهستانی بایرن مونیخ صاحب ۶۲۷ امتیاز شده، اما رای لیونل مسی مشخص نیست و نمی توان متوجه شد اختلاف نفر اول و دوم چقدر بوده است. اما کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید با ۵۲۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و در رتبه های بعدی محمد صلاح و جورجینیو قرار دارند.

در سال های اخیر نیز معمولا چنین تصاویری منتشر می شد که اغلب نیز برنده نهایی را درست پیش بینی کرده بود. جالب اینجاست در این لیست کریستیانو رونالدو در رتبه نهم قرار گرفته است. این ستاره پرتغالی علیرم تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی، در عرصه باشگاهی روزهای خوبی را در ترکیب یوونتوس و در ادامه منچستریونایتد تجربه نکرده و بعد از سال ها در چنین رتبه نازلی قرار گرفته است.

توپ-طلا

البته نمی توان با قطعیت در مورد این لیست منتشر شده نظر داد، اما به هر حال با توجه به نزدیکی عملکرد بازیکنان بزرگ در سال ۲۰۲۱، احتمالا شاهد یکی از نزدیک ترین رای گیری های تاریخ اهدای جایزه توپ طلا خواهیم بود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر