|
کدخبر: 211005

چاپ عکس روی شیشه رنگی

دستگاه چاپ UV می­تواند چاپ های بسیار قوی و با کیفیت عکاسی روی شیشه و همچنین بر روی بسیاری از مواد که با مواد ادغام می­شوند، ایجاد کند امکان چاپ شیشه با طرح های دلخواه با تصاویر با وضوح بالا وجود دارد. از فناوری چاپ شیشه با چاپ UV می­توان در آشپزخانه ها، میزهای شیشه ای، لیوان های میز و قهوه خوری، نقاشی های شیشه ای، دیوارپوش ها و بسیاری مناطق دیگر استفاده کرد.

صنعت شیشه که امروزه در بسیاری از زمینه ها وارد شده است، هر روز بیشتر و بیشتر توسعه می­یابد. به عنوان پیشرو درصنعت شیشه، ما این پیشرفت ها را از نزدیک دنبال می­کنیم و طرح های شیک را برای مشتریان خود تولید می­کنیم.

با سیستم چاپ شیشه چاپ UV، نتایج بسیار کارآمدی در پنجره های اداری، درب های شیشه ای، علائم شیشه ای به دست می­آوریم. دستگاه چاپ UV می­تواند شیشه و غیره را با وضوح بالا و چاپ با کیفیت چاپ کند. در چاپ عکس روی شیشه رنگی، می­توان آن را روی شیشه های مقاوم و لمینت استفاده کرد. می­توانید تصاویر منظره مورد نظر خود را با استفاده از تکنیک چاپ مستقیم روی پنجره های خانه خود چاپ کنید.

چاپ-عکس

جوهر UV

همانطور که در نمونه های چاپ شده با شیشه مشاهده می­کنید، چاپ را می­توان با بهترین جزئیات انجام داد، همچنین چاپ سفید روی شیشه را می­توان در مناطق مورد نظر اعمال کرد. بزرگترین مشکل شیشه این است که شیشه منافذی برای جذب رنگ ندارد و سطح آن بسیار روشن است. جوهرهای UV که نمی­توانند روی شیشه نگه داشته شوند به راحتی می­توانند از سطح شیشه خارج شوند. با این حال، این مشکل با محلول ویژه ای که روی سطح شیشه اعمال می­شود و راه حل های خاصی که پس از چاپ ایجاد کرده است، برطرف می­شود. با استفاده از این ویژگی ها، ما قادر به ارائه خدمات حرفه ای و بی نقص در چاپ UV روی شیشه هستیم.

ما بسیاری از مناطق را از نظر دکوراسیون با سیستم جوهر مناسب برای شیشه های مختلف انجام می­دهیم. ما محصولات خلاقانه همیشه ارائه می­دهیم که در کارهای تزئینی یک قدم جلوتر از دیگران باشید. در این مرحله، چاپ شیشه به عنوان محصولی که اغلب در کارهای معماری، دکوراسیون منزل، مرمت و دکوراسیون فروشگاه از آن استفاده خواهید کرد، مطرح می­شود.

چاپ های شیشه ای با تصویر کاشی نیز می­تواند با تصویر بصری مورد نظر در وضوح بالا چاپ شود. به لطف رنگ های مورد استفاده، چاپ هایی که می­توانند مستقیما با استفاده از سیلیکون به دیوار چسبیده باشند، تحت تأثیر سیلیکون قرار نمی­گیرند.

شیشه چاپی در آشپزخانه

چاپ شیشه ای بین صفحات آشپزخانه در بسیاری از آشپزخانه ها شروع به معروف شدن کرده اند. می­توانید از میزهای چاپ شیشه ای استفاده کنید که با جایگزین های زیادی گزینه مختلف بصری های و رنگی در آشپزخانه های خود دارند. صفحات آشپزخانه با استفاده از شیشه مقاوم در برابر شکستگی مقاوم شده اند. شیشه ای که در برابر حرارت مقاوم است، به لطف سطح قابل تمیز شدن، نظافت آشپزخانه را تسهیل می­کند. از شیشه های ساخته شده با جوهرهای مبتنی بر آب که هیچ تاثیری بر سلامتی انسان ندارند، می­توان با خیال راحت در آشپزخانه ها استفاده کرد.

رواج در معماری

چاپ های شیشه ای، که استفاده از آن ها روز به روز در زمینه های معماری افزایش می­یابد، نیز در تجربه طولانی مدت تعیین شده است. جوهرهای مورد استفاده در چاپ اشعه ماوراء بنفش در کاربرد های شیشه ای آسیب دیده و با سیلیکون به دیوار چسبیده اند. به لطف سطح جوهر، که در برابر سیلیکون با یک آغازگر محافظ خاص مقاوم شده است، مناطق کاربردی افزایش می­یابد.

در بسیاری از پروژه ها، چاپ ها بین دو شیشه فشرده می­شوند و در برابر خط و خش کاملا محافظت می­شوند. شما می­توانید لمینت های بدون درز را با چاپ های مکرر در فرآیندهای شیشه لمینت که در دماهای پایین اعمال می­شوند، بسازید. به این ترتیب می­توان از آن برای مدت طولانی در داخل و خارج از منزل استفاده کرد.

نحوه چاپ

به لطف نرم افزاری که شدت رنگ را تنظیم می­کند، می­توانید در چاپ هایی که به لطف جوهرهای شفاف ظاهر رنگ آمیزی دارند، شیشه رنگ آمیزی با وضوح کامل داشته باشید. کاربردهای شیشه ای عایق و شیشه های چند لایه را می­توان روی تصاویر رنگ آمیزی نیز اعمال کرد. در پروژه هایی که تنها شیشه مورد نظر است، می­توان آن را در برابر آب و هوا، طبیعت و نور خورشید با استفاده از یک سیستم حفاظتی شفاف خاص مقاوم کرد.

شرکت تتراگلس یکی از معتبرترین واردکننده و تامین کننده های محصولات شیشه ای به شمار می رود که بیش از یک دهه تجربه در این زمینه دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی جهت سفارش شیشه رنگی، پارتیشن شیشه ای و... با شماره های ۰۲۱۷۷۰۰۰۲۲۹ و ۰۹۱۲۷۲۲۸۵۲۱ تماس حاصل نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها