|
کدخبر: 208916

شرکت هات زغال

اصناف شرکت هات زغال

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مواد اولیه و دستگاه تولید زغال فشرده چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ مناسب ترین قیمت دستگاه تولید زغال فشرده کدام است؟ شرکت هات زغال یکی از شرکت های پیشرو‌ در زمینه ساخت دستگاه تولید زغال فشرده و صادرات زغال فشرده (زغال چینی) می باشد. این شرکت علاوه بر ساخت دستگاه تولید زغال فشرده و صادرات ،در فروش مواد اولیه این محصول اعم از خاک اره، پوست گردو و خاک زغال و همچنین راه اندازی خط تولید زغال فشرده، فعالیت می کند. شما می توانید مواد اولیه با کیفیت و‌دستگاه های با بازده بالا را از گروه صنعتی هات زغال با قیمت مناسب تهیه نمایید. اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهر خود را دارید ،شرکت هات زغال با کادری مجرب و متخصص از شروع کار در کنار شما خواهد بود و با ارائه مشاوره در هر مرحله از تولید، شما را در کسب تجربه برای رسیدن به هدف مطلوب و راه اندازی یک کسب و کار پر سود یاری می کند. از دیگر فعالیت های شرکت هات زغال خرید تضمینی زغال فشرده تولیدی شما می باشد. با همکاری شرکت هات زغال شما دیگر نگران بازار فروش محصول خود نخواهید بود.

 

آدرس شرکت

ماهدشت  بلوار امام خمینی جنب بانک ملت  ساختمان کوروش طبقه اول اداری واحد ۱۰۵

شماره های تماس

۰۹۱۲-۱۱۵۶۸۰۵    ۰۲۶-۳۷۳۱۳۳۸۵    ۰۲۶-۳۷۳۱۳۳۸۶

 

مواد اولیه زغال فشرده

برای تولید زغال فشرده فرمول های مختلفی وجود دارد که شرکت هات زغال با درنظر گرفتن بهترین فرمول در جهت ارتقای کیفیت زغال فشرده تلاش می کند. ترکیبی از خاک اره ،پوست گردو و خاک زغال با درصد های مشخص و بدون استفاده از هیچ گونه چسب و مواد شیمیایی، کیفیت زغال فشرده تولید شده را صدچندان می کند. مهم ترین عاملی که راه اندازی خط تولید زغال فشرده را به یک کسب و کار سودآور تبدیل کرده است مواد اولیه آن است. ۸۵ درصد مواد اولیه زغال فشرده (زغال چینی) را خاک اره تشکیل می دهد که هم ارزان است و هم در کشور به وفور یافت می شود و این بدین معناست که دیگر برای تولید زغال نیازی به قطع و سوزاندن درختان نیست و همین امر تاثیر قابل توجهی بر حفاظت از محیط زیست دارد. همچنین زغال فشرده دارای کیفیت بالاتری نسبت به زغال های معمولی بوده و داشتن حرارت بالا، ماندگاری طولانی و عمر سوختن بیشتر از مزیت های زغال فشرده می باشد که علاوه بر جذب بازارهای داخلی توانسته است طرفداران زیادی را در بازارهای جهانی به سوی خود جلب کند. نکته ای که باید در تهیه مواد اولیه زغال فشرده به آن توجه کرد تازگی آنهاست، هرچه خاک اره و‌پوست گردوی استفاده شده تازه تر باشد کیفیت زغال تولیدی بالاتر می رود. شما می توانید مواد اولیه مورد نیاز خود را با اطمینان از هات زغال تهیه نمایید.

زغال-تولید

قیمت دستگاه تولید زغال فشرده 

در این قسمت می خواهیم شما را با دستگاه های مورد نیاز در خط تولید زغال فشرده آشنا کنیم.دستگاه سرند، مشعل گازی، لوله ی سینوسی خشک کن، مکنده ی توربینی، سیکلون گریز از مرکز، خردکن چکشی، اکسترودر تسمه ای، خفه کن، پالت، ماردون و سیلندر از اجزای تشکیل دهنده خط تولید زغال فشرده می باشند که ما در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از آنها بپردازیم. مواد اولیه مورد استفاده در تولید زغال فشرده باید آسیاب شده و با دستگاه سرند الک گردند سپس مراحل رطوبت زدایی را با دستگاه خشک کن انجام داده و بعد از ساخت بریکت به وسیله دستگاه اکسترودر، جهت پخت وارد کوره شوند. باید در تولید زغال فشرده به این نکته توجه داشته باشید که اگر رطوبت زدایی مواد اولیه شما به خوبی انجام نشود،باعث ایجاد ترک در بریکت ها خواهد شد و محصول شما دیگر کیفیت لازم را نخواهد داشت. همچنین استفاده از اکسترودر تسمه ای می تواند سرعت تولید شما را در مقایسه با اکسترودر گیرباکسی بالابرده که همین امر سبب کاهش مصرف انرژی و بازده بالا می شود. نکته قابل توجه دیگر در تولید زغال فشرده، استفاده از کوره سنتی به جای کوره صنعتی می باشد. فرآیند پخت بریکت ها در کوره سنتی بهتر و کامل تر انجام می شود. هرچه بازدهی دستگاه های مورد استفاده در تولید زغال فشرده بالاتر باشد به تبع آن کیفیت محصول تولیدی بالاتر خواهد بود. مناسب بودن قیمت دستگاه زغال فشرده در کنار بازدهی بالا از مزیت های شرکت هات زغال در این زمینه می باشد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت دستگاه تولید زغال فشرده با مشاورین ما در هات زغال تماس حاصل نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها