|
کدخبر: 208513

این محصولات پر طرفدار ارزان شد!

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، از کاهش قیمت برخی میوه ها در میادین میوه تره بار خبر داد.

با توجه به انتشار خبری در روز گذشته مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی قیمت میوه در بازار، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میانگین قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران نه تنها افزایش نداشته است، بلکه نسبت به نرخنامه قبلی اندکی کمتر نیز شده و بیش از ۳ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، موز از جمله میوه‌هایی است که قیمت آن در میادین و بازارهای میوه و تره بار کاهش یافته و موز آمریکای جنوبی با ۷۰۰ تومان کاهش از ۲۸,۹۰۰ تومان به ۲۸,۲۰۰ تومان و سایر انواع موز با هزار تومان کاهش از ۲۶ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، قیمت انگور سمرقندی و بجنوردی در میادین میوه و تره بار با هزار تومان کاهش از ۱۴,۵۰۰ تومان به ۱۳,۵۰۰ تومان رسیده و قیمت انگور بی‌دانه قرمز و سیاه، انگور شاهرودی، انجیر زرد، انجیر سیاه و انواع آلو ثابت مانده، ضمن اینکه قیمت طالبی با هزار تومان کاهش از ۸,۹۰۰ تومان به ۷,۹۰۰ تومان و قیمت خربزه و ملون با ۵۰۰ تومان کاهش از ۸,۴۰۰ تومان به ۷,۹۰۰ تومان تنزل یافته است.

بنابراین گزارش، قیمت هندوانه بالای ۳ کیلوگرم با ۲۰۰ تومان کاهش از ۶,۱۰۰ تومان به ۵,۹۰۰ تومان و هندوانه زیر ۳ کیلوگرم با ۹۰۰ تومان کاهش از ۳,۹۰۰ تومان به ۳ هزار تومان رسیده و قیمت سیب گلاب، سیب زرد، سیب قرمز، شلیل، شبرنگ و هلو ثابت مانده، ضمن اینکه قیمت انواع گلابی با هزار تومان کاهش در میادین میوه و تره بار از ۲۷ هزار تومان به ۲۶ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است، در حال حاضر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران در مقایسه با میانگین قیمت‌های سطح شهر ۳۶ و نیم درصد پایین‌تر است.

منبع: مهر

ارسال نظر