|
کدخبر: 203255

جدید ترین قیمت محصولات سایپا (۳۱ شهریور)

بازار سایپا در آخرین روز تابستان۱۴۰۰ افت ۲ تا ۳ میلیونی قیمت را در پرتیراژهای این شرکت تجربه کرد.

اصناف جدید ترین قیمت محصولات سایپا (۳۱ شهریور)

علاوه بر بازار سایپا امروز شاهد افت چند میلیونی قیمت در بازار ایران خودرو نیز بودیم و با این شرایط می توان گفت در حالی که مقاومت در برابر ریزش قیمت با تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو در حال از بین رفتن بود و اثرات تصویب این طرح در بازار نمایان شده بود، امروز بعد از ظهر شورای نگهبان اقدام به رد طرح ساماندهی صنعت خودرو کرد و آن را به مجلس بازگرداند تا به این طریق این تصور در اذهان به وجود آید که طی روزهای آینده و با توجه روند صعودی قیمت دلار شاهد بازگشت قیمت خودروهای پرتیراژ به قبل خواهیم بود.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز تمام محصولات سایپا در بازار افت قیمت داشتند و حتی «شاهین» که به تازگی فک رهن شده نیز از ریزش قیمت جانماند و با افت ۳ میلیونی قیمت در بازار عرضه شد. علاوه بر «شاهین» در بازار امروز «کوییک R» هم افتی ۳ میلیونی را تجربه کرد. براساس ارزیابی بازار می توان گفت امروز«تیبا صندوقدار»، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار با افت ۲ میلیون تومانی قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر داده های اعلام شده نشان دهنده آن است که امروز «تیبا ۲ »معمولی در بازار افت ۱ میلیونی قیمت را تجربه کرده است.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز «کوییک R» امروز با افت ۳ میلیون تومانی قیمت در بازار ۱۶۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «کوییک معمولی» هم با افتی ۲ میلیونی در بازار به ۱۶۶ میلیون تومان رسید.

همچنین با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار افتی ۲میلیون تومانی داشت و ۱۴۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.قیمت «تیبا ۲» معمولی نیز با افت یک میلیونی در بازار به ۱۵۲ میلیون تومان رسید.

«ساینا» هم امروز با افت دو میلیونی با قیمت ۱۵۱ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما شاهین که به تازگی از سوی سایپا فک رهن شده نیز امروز از افت قیمت بی نصیب نبود. این خودرو جدید سایپا امروز با افت ۳ میلیون تومانی با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها